Olen just lopettelemassa imetystä, enkä ole joutunut pumppaamaan kolmeen päivään. Nyt kinnaa siihen malliin, että pitää varmaan vielä pumpata ainakin kerran. Eli voinko antaa ko. maitoa vauvalle kun se on ollut rinnoissa niin kauan? Maistuu jotenkin suolaiselle?!! Eli ei mielestäni yhtään samanlaiselle kuin yleensä. Vanhaako? Voikohan tulla mahakipuja vauvalle...
pumpattu maito
2
380
Vastaukset
- minä vain
nyrkkisääntö on että jos yli vuorokaus ollut maito tissis niin ei saa antaa vauvalle vaan pitää lypsää ja heittää pois. näin ainakin minua neuvottiin synnärillä
- ...
ei se maito tississä vanhene. Jos sua on tosiaan neuvottu noin, niin neuvoja ei ole tiennyt asioista mitään! Maito on kehon nesteitä jotka suodattuvat koko ajan. Siksi esim alkoholikaan ei varastoidu maitoon vaan sitä on maidossa yhtä kauan kuin veressäkin. Sitäpaitsi mistä edes tietäisi että on lypsänyt tissit tyhjiksi? lypsämällä sitä ei voisi mitenkään tehdä ja maitoa muodostuu koko ajan lisää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216755Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562313- 1471867
- 851271
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981065- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.90963- 32850
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon152783