Miehinen palstako tarpeen?

Jermu

Viimeisimmät avaukset, jotka koskettelevat miehiä ovat hyvinkin valmiiksi pureskeltua tavaraa täynnään. Miksikö näin?
No provohan se on joka palstalla puree kerrasta toiseen, niinpä niin, mutta siltikin.
Miehet eivät osaa pukeutua, huolehtia itsestään ja vihosta viimein hampaatkin putoilee suusta...hmmm.
Kun vastailin tuolla mm. avaukseen, jossa käsiteltiin 50v. miehen ja n. 20 naisen parisuhdetta, niin sainkin sieltä vastauksen, jossa mies on syyllinen, koska miehet sekaantuvat lapsiinkin. Vastaaja ei ollut kuullut, että nainen olisi KOSKAAN moista tehnyt...Missä lienee tynnyrissä kasvanut.
Huomasin tuollaisen vastauksen saatuani, että on aivan sama, mitä tuolla avauksessa kirjoittaa aiheesta. Miehen vihaajat ovat liikkeellä ja mitkään perustelut eivät toimi. Siellä mm. perusteltiin asiaa siten, että mies tekee ja katselee ja vaatii vaimoltaan sitä ja tätä.
Pelkkää horinaa tuollainen on.
Media ja mm. naistenlehdet ovat täynnä vuodesta toiseen laihdutusoppaita, meikkausvinkkejä ja trendikkäitä pukeutumisvinkkejä.
Oletko ollut vaikka odotushuoneessa, ihan sama mikä odotushuone, niin naistenlehtiä on pöydät täynnä. Missä on esim. Tekniikan Maailma, jota voi lukea miehet ja naiset? Kuka tilaa nuo lehdet sinne odotushuoneisiin? Kuka kirjoittaa noissa naisten lehdissä, kuinka tulee tehdä, laihtua, miellyttää ja meikata? Kuka kertoo uusimmat parisuhteen elvytysniksit ja kertoo kuinka juuri SINUN tulee tehdä?
Vastaushan on: Naiset sen tekee ja ne tekee sen toisilleen. Minun mielestäni naiset ovat toisilleen todella ilkeitä ja salakavalia.
Me miehet joudutaan vaikka nyrkkitappeluun, mutta tuollaiset työpaikoilla ja muualla tapahtuvat selkäänpuukotukset ovat naisten originelli tapa kertoa jotain muille.
En mä vihaa naisia, miksi vihaisin, mutta on kummallista katsella, kuinka kerrasta toiseen kuuluu piipitystä näistä samoista ongelmista, joihin avun luulisi löytyvän noille miestenvihaajille vaikkapa heidän suosimistaan lehdistä.
Johtopäätös mielestäni on, että miehinen palsta on tarpeen. Siellä voisi reilusti puhua Grillien ominaisuuksista eri olosuhteissa, keppanan makueroista suhteissa grillimakkaralle laitettuun sinappiin ja vaikkapa autoista. Siellä kaikki kitinät puuttuvista hampaista johtaisivat välittömästi bannaukseen ja ulosheittoon palstaa likaamasta. Kyllä jämpti on näin.

96

3929

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marion.T

Miehet taitavat olla alkynnessä vähän joka paikassa.
      Maailma on naisten, ehkä se johtuu siitä että jos katselee vaikka hammaslääkärin odotushuoneessa miesten käyttäytymistä, niin miehet hikoilevat, pureskelevat kynsiään ja tutisevat pelosta, ei ne pysty keskitymään lehden lukemiseen.

Naiset istuvat rauhallisesti ja selailevat viimeisiä kuulumisia Matista ja Mervistä hymy huulillaan :))

Mutta siis ihan oikeasti - minä en aliarvioi miehiä, kaikki miehet (siis melkein kaikki) ovat ihan mukavia ja jopa ihan hyvän näköisiäkin kun vain hiukan katsovat, ettei persvako näy farkkujen persustan roikkuessa jossakin polvissa.

Niin miehissä kuin naisissakin löytyy aina joitakin yksilöitä, jotka ovat suorastaan kamalia, ei siihen sukupuoli vaikuta.

Naiset piereskelevät siinä missä miehetkin ja juovat kaljaa ja oksentelevat kaupungilla kukkapenkkeihin.

Tasa-arvo on mennyt päälaellensa, naiset jyräävät miehet, mutta te rakkaat miehet olette silti ihanan lutusia :))

Oliko tarpeeksi myös pehmoilua?

• Jermu

Mistä sitten johtuu ainainen piipitys miesten tekemisistä ja heidän olemuksestaan.
        Minusta hieman tuntuu, että että reilu tasa-arvo ei riitäkään noille miestenvihaajille, vaan he haluavat päästä jokaisessa asiassa niskan päälle.
        Persvakohommissa on naiset kunnostautuneet ylitse muiden. Eikös se jonkinlainen muotikin ollut, että persuukset näkyy ihan tarkoituksella, että sitten stringit paistaa sieltä ja napapaita huolehtii lopusta..Että sellaista. Kukas senkin muodin naisille tälläsi..No naiset tietysti.
        Joten kirjoituksessasi oli tarpeeksi pehmolällyä suurimmalle osalle lukijoista, mutta tällaista tavallista Jermua tuo ei hämää hetkeäkään. Niiiiiiin!

• Marion.T
        Jermu kirjoitti:

Mistä sitten johtuu ainainen piipitys miesten tekemisistä ja heidän olemuksestaan.
        Minusta hieman tuntuu, että että reilu tasa-arvo ei riitäkään noille miestenvihaajille, vaan he haluavat päästä jokaisessa asiassa niskan päälle.
        Persvakohommissa on naiset kunnostautuneet ylitse muiden. Eikös se jonkinlainen muotikin ollut, että persuukset näkyy ihan tarkoituksella, että sitten stringit paistaa sieltä ja napapaita huolehtii lopusta..Että sellaista. Kukas senkin muodin naisille tälläsi..No naiset tietysti.
        Joten kirjoituksessasi oli tarpeeksi pehmolällyä suurimmalle osalle lukijoista, mutta tällaista tavallista Jermua tuo ei hämää hetkeäkään. Niiiiiiin!

naiset vain haluavat valittaa miestensä tekemisistä. Alkaa se ottamaan päähän kun vuosikausia katselee ukon samoja raivostuttavia rutiineita:))
        Esimerkkinä omalla ukollani vessanpytyn renkaan ylösjättäminen - helkatti kun en koskaan huomaaa että rengas on ylhäällä ja istahdan kylmälle ohuelle posliinille IIIKKKK....

Totta kai itsellänikin on raivostuttavia piirtetä ja varmasti paljon enemmän kuin ukollani, mutta aika vähän hän niistä valittaa - ei taida uskaltaa :DD

Mutta kaiken kaikkiaan miehet ovat ihan mukavia, miesten kanssa tein työtä vuosikausia ja jokainen heistä oli omalla tavallaan ihan mukava, naisten kanssa enemmänkin tuli työpaikalla sanailtavaa...

Olen aina tullut toimeen miesten kanssa paljon paremmin kuin naisten - joku sanoi kerran, että olen hyvä jätkä...pidin sitä suurena kohteliaisuutena.

Joten MINÄ EN sorsi miehiä, vaikka sanailenkin joskus hmm... kukkojen kanssa :)))
        Että niiiiiin!

• Jermu
        Marion.T kirjoitti:

naiset vain haluavat valittaa miestensä tekemisistä. Alkaa se ottamaan päähän kun vuosikausia katselee ukon samoja raivostuttavia rutiineita:))
        Esimerkkinä omalla ukollani vessanpytyn renkaan ylösjättäminen - helkatti kun en koskaan huomaaa että rengas on ylhäällä ja istahdan kylmälle ohuelle posliinille IIIKKKK....

Totta kai itsellänikin on raivostuttavia piirtetä ja varmasti paljon enemmän kuin ukollani, mutta aika vähän hän niistä valittaa - ei taida uskaltaa :DD

Mutta kaiken kaikkiaan miehet ovat ihan mukavia, miesten kanssa tein työtä vuosikausia ja jokainen heistä oli omalla tavallaan ihan mukava, naisten kanssa enemmänkin tuli työpaikalla sanailtavaa...

Olen aina tullut toimeen miesten kanssa paljon paremmin kuin naisten - joku sanoi kerran, että olen hyvä jätkä...pidin sitä suurena kohteliaisuutena.

Joten MINÄ EN sorsi miehiä, vaikka sanailenkin joskus hmm... kukkojen kanssa :)))
        Että niiiiiin!

Se on jo niin vanhaa perua oleva juttu, että sen pitää olla selvä tilanne. Veski jätetään siihen kuntoon tai siistimpään, kuin se oli sinne tultaessa. Piste. Siihen tarvita sen enempää tasa-arvolautakuntaa.
        Hyvä jätkä-mentaliteetti ottaa miestenvihaajaa uskomattomasti nuppiin. Hyvä jätkä-arvosanan saa vain rento tyyppi, joka tulee toimeen suurimman osan kanssa porukasta. Miesten kanssa on naisen varmasti helpompaa tulla toimeen, kuin pelkästään naisia vilisevässä työpaikassa. On se kuultu niin monta kertaa.

• mekatron
        Jermu kirjoitti:

Tuo on kyllä totta, että nykyiset pullukka-tytöt sitä rakoa esittelevät.
        Joskus oikein etoo katsoa sellaista. No mihin silmänsä laittaa, pakko se on vilkaista.

Kyllä olet, Jermu, oikeassa niin monessa asiassa.

Kiitos miesten puolesta! Tai ainakin omastani, jos ei aivan kaikkien.

• Jermu
        mekatron kirjoitti:

Joskus oikein etoo katsoa sellaista. No mihin silmänsä laittaa, pakko se on vilkaista.

heitän, että mua ei edes riso se oliko pullukka vai ei, mutta tässä meni katukahviossa väärään kurkkuun sumpit, kun se tarjoilija käänsi takapuolensa meihin päin ja siellähän ne stringit repsotti. Perskeles ihan strippibaarin touhua keskellä päivää ja keskellä katua...Perskeles!

• mekatron
        Jermu kirjoitti:

heitän, että mua ei edes riso se oliko pullukka vai ei, mutta tässä meni katukahviossa väärään kurkkuun sumpit, kun se tarjoilija käänsi takapuolensa meihin päin ja siellähän ne stringit repsotti. Perskeles ihan strippibaarin touhua keskellä päivää ja keskellä katua...Perskeles!

Kun joku tajuaisi muuttaa tuota hullua muotia terveellisempään suuntaan.

Tulee talvi ja pakkaset, ja napa pitää vain näkyä koron kera (siis sen perskoron).

Meidän iässä ollaan todella sairaita sitten, paleltumien takia.

• Pirre*
        mekatron kirjoitti:

Kun joku tajuaisi muuttaa tuota hullua muotia terveellisempään suuntaan.

Tulee talvi ja pakkaset, ja napa pitää vain näkyä koron kera (siis sen perskoron).

Meidän iässä ollaan todella sairaita sitten, paleltumien takia.

"ei kyllä meijjän nuorruuvvessa jne.."..:)

ps. tuo lausahdus on merkki..yhym...ikääntymisestämme...

• Marion.T
        mekatron kirjoitti:

meidän naapurin mies on viiskymmppinen ja aina autoremppaa tehdessään kumartelee ja kyllä sieltä kunnon vako näkyy...eipä sitä tosiaan tiedä mihin silmäsnsä pistäisi kun näkyy sellaisia vakoja....mutta ei sillä ainakaan ole stringejä jalassa...

Ja nuorilla pojilla noilla Hip Hoppareilla housut roikkuu tuolla puolisääressä - hmm... meidänkin perhestä yksi sellainen tapaus löytyy, sen tyttöystävällä näkyy kyllä napa mutta ei nyt sentään vakoa...

Ainahan nuorison pukeutumista on arvosteltu muistelenpa vain itsekin omia punkkariaikojani...lämmöllä :))

• vilkuilet sitä
        Marion.T kirjoitti:

meidän naapurin mies on viiskymmppinen ja aina autoremppaa tehdessään kumartelee ja kyllä sieltä kunnon vako näkyy...eipä sitä tosiaan tiedä mihin silmäsnsä pistäisi kun näkyy sellaisia vakoja....mutta ei sillä ainakaan ole stringejä jalassa...

Ja nuorilla pojilla noilla Hip Hoppareilla housut roikkuu tuolla puolisääressä - hmm... meidänkin perhestä yksi sellainen tapaus löytyy, sen tyttöystävällä näkyy kyllä napa mutta ei nyt sentään vakoa...

Ainahan nuorison pukeutumista on arvosteltu muistelenpa vain itsekin omia punkkariaikojani...lämmöllä :))

naapuria kun tiedät,siitä puhe mistä puute?

• Marion.T
        vilkuilet sitä kirjoitti:

naapuria kun tiedät,siitä puhe mistä puute?

myönnän suoraan että ihan mielenkiinnolla katselen - ei hassumman näköinen mies muutenkaan :))

Kyllä jokainen vilkuilee usko vain...miehet vilkuilevat naisia ja naiset miehiä - aivan takuuvarmasti !!!

Joka toisin väittää on tekopyhä:))

• mekatron
        Pirre* kirjoitti:

"ei kyllä meijjän nuorruuvvessa jne.."..:)

ps. tuo lausahdus on merkki..yhym...ikääntymisestämme...

se on kyllä tosi.

Mutta kai se äly vähenee vaatteiden mukana, siis käytännön äly.

• Pirre*
        mekatron kirjoitti:

se on kyllä tosi.

Mutta kai se äly vähenee vaatteiden mukana, siis käytännön äly.

on nuorille niin orjuuttava asia, ettei siinä ole järelle sijaa.... siitä ne viisastuu kuhan meijjän kaurat purassoovat..:)

• Judge

Esimerkkisi odotushuoneiden lehtivalikoimista oli niin totta.
      Saattaisivat selkäänpuukotukset loppua. Lisäksi juoruaminen ja kitinä "kaltoinkohtelusta" vähenisi.

• Jermu

Ei miehillä ole aikaa tuollaiseen toimintaan. Jos nyt saunaillan päätteeksi siellä tulee turpaanlyöntikisa, niin sehän on sillä selvä ja siitä sitten puolin ja toisin naureskellaan jälkeenpäin. Naiset, jotka juoruavat toisistaan työpaikoilla saattavatkin sitten lähteä käsikynkkää kahvitauolle ja siellä ovat niiiiin hyvää pataa, kunnes taas pääsevät jonkun toisen luokse juoruamaan. Samalla käydään sitten kaikki miesten inhoittavasta käytöksestä pitkin maailmaa lävitse.

• Marion.T
        Jermu kirjoitti:

Ei miehillä ole aikaa tuollaiseen toimintaan. Jos nyt saunaillan päätteeksi siellä tulee turpaanlyöntikisa, niin sehän on sillä selvä ja siitä sitten puolin ja toisin naureskellaan jälkeenpäin. Naiset, jotka juoruavat toisistaan työpaikoilla saattavatkin sitten lähteä käsikynkkää kahvitauolle ja siellä ovat niiiiin hyvää pataa, kunnes taas pääsevät jonkun toisen luokse juoruamaan. Samalla käydään sitten kaikki miesten inhoittavasta käytöksestä pitkin maailmaa lävitse.

Vaikka saisinkin naisten vihat päälleni, niin kyllä työpaikalla naiset ovat susia naisille.

Edessäpäin ollaan oikein maireita ja ystävällisiä ja takanapäin juorutaan ja panetellaan senkun keritään.

MUTTA HUOM !!!! En yleistä, eivät läheskään kaikki naiset ole sellaisia. Mutta joukosta erottuu aina helpommin ne, jotka juoruavat ja halveksivat ja kadehtuivat toisia naisia.

Kateus on se joka jyllää naisten keskuudessa varmaankin enemmän kuin miesten.
        Ollaan kateellisia joka hemmetin asiasta, se on asia jota en kerta kaikkiaan ymmärrä...

• Kastanja
        Marion.T kirjoitti:

Vaikka saisinkin naisten vihat päälleni, niin kyllä työpaikalla naiset ovat susia naisille.

Edessäpäin ollaan oikein maireita ja ystävällisiä ja takanapäin juorutaan ja panetellaan senkun keritään.

MUTTA HUOM !!!! En yleistä, eivät läheskään kaikki naiset ole sellaisia. Mutta joukosta erottuu aina helpommin ne, jotka juoruavat ja halveksivat ja kadehtuivat toisia naisia.

Kateus on se joka jyllää naisten keskuudessa varmaankin enemmän kuin miesten.
        Ollaan kateellisia joka hemmetin asiasta, se on asia jota en kerta kaikkiaan ymmärrä...

Varmaan puhut asiaa, mutta kyllä miehetkin juoruavat.
        Olen ainoana naisena miesvaltaisessa työyhteisössä ja heitä kyllä paikkakunnan juorut näyttävät enemmän kiinnostavan kuin minua. Toisinaan oikein ällistyttää.
        Keväällä kun olin kurssilla, ihmettelin sitä että miehet ne kahvipöydässä uusimmat julkkisjuorut kertoivat. Naiset siinä hölmöinä ihmettelivät kun miehet jo tiesivät kaiken Vanhasen ja Karpelan hotelliyöstä!

Tulen kyllä hyvin miesten kanssa toimeen, mutta en nosta heitä jalustalle.
        Aivan väärin perustein miehet minun mielestäni itseään naisia parempina pitävät.

• koltis
        Jermu kirjoitti:

Vielä reippaasti. Mikään ei mun mielestä ole niin inhottavaa kun kusta omaan pesään.

• Jermu
        Kastanja kirjoitti:

Varmaan puhut asiaa, mutta kyllä miehetkin juoruavat.
        Olen ainoana naisena miesvaltaisessa työyhteisössä ja heitä kyllä paikkakunnan juorut näyttävät enemmän kiinnostavan kuin minua. Toisinaan oikein ällistyttää.
        Keväällä kun olin kurssilla, ihmettelin sitä että miehet ne kahvipöydässä uusimmat julkkisjuorut kertoivat. Naiset siinä hölmöinä ihmettelivät kun miehet jo tiesivät kaiken Vanhasen ja Karpelan hotelliyöstä!

Tulen kyllä hyvin miesten kanssa toimeen, mutta en nosta heitä jalustalle.
        Aivan väärin perustein miehet minun mielestäni itseään naisia parempina pitävät.

(privalla tälleen heitän mustalla tekstillä, että tottahan tuokin on, mutta sitä ei saa paljastaa miestenvihaajatiukkapiponutturapääpeikoille)

• kaksitoista

Mahtaisikohan kovin kauan pysyä pystyssä?!
      Sanaisen arkkusi sinä ja moni muukin on kyllä saanut auki täälläkin varsin kiitettävästi.
      Kirjoituksiasi on varsin mielenkiintoista lukea
      oli ne sitten asiaa tai asian vierestä. Koskaan ei voi olla kaikille ihmisille mieliksi
      niin kuin olet varmasti huomannut,joitain ihmisiä vaan ottaa PÄÄHÄN kun olet sana valmis
      etkä anna talloa päällesi.(ei sen puoleen sama koskee Goldia ja Marionia,tarkoitan pitävät puolensa)
      KUMMASTUTTA hämmästyttää minua kauhhian pal :eikö tämä OLEKKAAN KESKUSTELU PALSTA ?
      VIELÄ KERRAN SINULLE ÄLÄ TÄÄLTÄ MIHINKÄÄN HÄIVY.
      Äläkä ole perustassa mitään omaa palstaa,meinaan että täällä seuraa sitten täydellinen kato,kun kaikki tulee sinun perässäsi.
      Siinä tärkeimmät MINUN mielipiteeni asian tiimoilta,hyvää päivän jatkoa.

• Jermu

Reilussa etunojassa halki vuosisatojen..
        Huomioitasi näistä jutuista en todellakaan kiistä. Muutama on käynyt otattelemassa ja karvasta on ollut tappion kalkki heille.
        On aivan tarpeetonta antaa tälläisellä palstalla kenenkään toimia räkättirastaana. Kovat piippuun vaan heti ja katsellaan lopputulosta myöhemmin.
        Minua on usein syytetty, että minä haluan vain tapella ja riidellä ja kyykyttää muita...Tappelukset on kyllä ihan jees juttu, mutta johan tuo näitten kuukausien aikana todettu, milloin ne oikeastaan sanailut alkaa. Sieltä tullaan täysillä herjaamaan meikäläistä, eikä ole mitää väliä, mistä puhutaan. Eiköhän siinä voi itseään hieman puolustaa..Kjäh!
        Jatkamme täällä, saamme kenties elää.

• roosasieppo
        Jermu kirjoitti:

Huomioitasi näistä jutuista en todellakaan kiistä. Muutama on käynyt otattelemassa ja karvasta on ollut tappion kalkki heille.
        On aivan tarpeetonta antaa tälläisellä palstalla kenenkään toimia räkättirastaana. Kovat piippuun vaan heti ja katsellaan lopputulosta myöhemmin.
        Minua on usein syytetty, että minä haluan vain tapella ja riidellä ja kyykyttää muita...Tappelukset on kyllä ihan jees juttu, mutta johan tuo näitten kuukausien aikana todettu, milloin ne oikeastaan sanailut alkaa. Sieltä tullaan täysillä herjaamaan meikäläistä, eikä ole mitää väliä, mistä puhutaan. Eiköhän siinä voi itseään hieman puolustaa..Kjäh!

Minä ainakin rakastan miehiä en vihaa.Enkait olisi muuten liki 30v ollut miehen kanssa yhessä.Täytyy myöntää,että välillä ottaa suuresti päähän koko äijä,mutta 80% ajasta on mukavaa.Niin ja varmasti ottaa miehelläkin päähän minun persoona välillä,mutta hiljaisena ei saa sanottua ääneen.
        Miehet on itse tehneet hallaa ,kun ovat ruvenneet pehmoilemaan ja muuttamaan itseään ämmäksi.Sukkahousujakin ostavat kohta enemmän kuin naiset ym hörhötystä.
        Sekin on totta,että meilläkin aikoinaan töissä keskusteltiin vakavasti alkoholiongelmaisesta oikein monta kertaa ja yllätys ,yllätys ongelmainen itse oli vapaalla.Kysäisin,että mitä se auttaa takanapäin puhua,niin sanottiinsen olevan korrektia.Yhtään miestä ei ollut paikalla yhdenkään keskustelun aikana,joten en osaa sanoa olisiko asiaan saatu uusia käänteitä,siis miehisestä kulmasta.

• kaksitoista
        Jermu kirjoitti:

Niinpä niin,saman olen huomannut!jotkut tulee pusikosta kuin joku vesikauhunen koira ja koittaa
        saada milloin kenetkin vapisemaan ja tutisemaan.
        Asiallisiin kommetteihin aletaan haukkumaan vaikka mitä kun nähdään ketä on nikin takana!
        Ties kuinka monennen kerran on Pakko todeta että jos jollain on huono päivä ja harmittaa kaikki EI KANNATA AVATA KOKO KESKUSTELU PALSTAA JOS ON TARKOITUKSENA VAIN PAHOITTAA JONKUN MIELI.
        Minäkin meinaan jatkaa täällä vaikka joku varmasti kohta kirjoittaa että olen p.....n nuolija.

• Jermu
        roosasieppo kirjoitti:

Minä ainakin rakastan miehiä en vihaa.Enkait olisi muuten liki 30v ollut miehen kanssa yhessä.Täytyy myöntää,että välillä ottaa suuresti päähän koko äijä,mutta 80% ajasta on mukavaa.Niin ja varmasti ottaa miehelläkin päähän minun persoona välillä,mutta hiljaisena ei saa sanottua ääneen.
        Miehet on itse tehneet hallaa ,kun ovat ruvenneet pehmoilemaan ja muuttamaan itseään ämmäksi.Sukkahousujakin ostavat kohta enemmän kuin naiset ym hörhötystä.
        Sekin on totta,että meilläkin aikoinaan töissä keskusteltiin vakavasti alkoholiongelmaisesta oikein monta kertaa ja yllätys ,yllätys ongelmainen itse oli vapaalla.Kysäisin,että mitä se auttaa takanapäin puhua,niin sanottiinsen olevan korrektia.Yhtään miestä ei ollut paikalla yhdenkään keskustelun aikana,joten en osaa sanoa olisiko asiaan saatu uusia käänteitä,siis miehisestä kulmasta.

Mutta minkäs helvatan takia ne miehet alkoi muuttamaan itseään pehmolällyiksi...????Noooo, koska sen piti tehdä kaikki niin tasa-arvoisiksi ja kaikkialla tuuletettiin sellaisen pehmolällysukkahousupellen voittomarssia...Kukahan senkin juonen keksi..Tottakai nuo tiukkanutturaiset miehenvihaajat. Sen ne keksi ja nyt saa tavalliset miehet ja naiset yrittää sitten korjailla sirpaleita ja järjestellä miestensä ja omaakin identiteettiänsä, että yhteiselämä sujuisi.
        Mä tiedän, että tää juttu on toisaalta yliampuva, mutta kuten itsekin sanoit, niin tykkäät tykkäät, mutta välillä pistää vihaksi. Sama se on näittenkin asioitten kanssa. Eikös täälläkin palstalla ole sukkahousujen ostajat kyselleet, mitäs olet mieltä, jos laitan sellaiset päälle..Voi v...u, etten sanois taas. Tollanen ilkeämielinen perustusten kaivuu pistää vihaksi.
        Kirjoitit hyvin, sen sanon, mutta mielestäni se miesten syy oli liiallinen herkkäuskoisuus. He luulivat saavansa hyväksyntää, kun he itse muuttuisivat..Paskat, ne sai vaan rapaa naamaansa.

• Jermu
        kaksitoista kirjoitti:

Niinpä niin,saman olen huomannut!jotkut tulee pusikosta kuin joku vesikauhunen koira ja koittaa
        saada milloin kenetkin vapisemaan ja tutisemaan.
        Asiallisiin kommetteihin aletaan haukkumaan vaikka mitä kun nähdään ketä on nikin takana!
        Ties kuinka monennen kerran on Pakko todeta että jos jollain on huono päivä ja harmittaa kaikki EI KANNATA AVATA KOKO KESKUSTELU PALSTAA JOS ON TARKOITUKSENA VAIN PAHOITTAA JONKUN MIELI.
        Minäkin meinaan jatkaa täällä vaikka joku varmasti kohta kirjoittaa että olen p.....n nuolija.

Mulle passaa suunsoittajien esiinmarssi ihan milloin tahansa..Täältä pesee. Asiallinen, vaikka olis kuinka eri mieltä oleva lausunto, saa aina asiallisen vastauksen. Suunsoittajat kyykytetään armotta.
        Nuoleskelusta..Niin, nää palstat on vähän sellaisii, ettei kehumaan kannata toista ruveta.Siitä tulee heti tappelus..Toisaalta siinä vois olla asiaa...hmm...

• Marion.T
        Jermu kirjoitti:

Mutta minkäs helvatan takia ne miehet alkoi muuttamaan itseään pehmolällyiksi...????Noooo, koska sen piti tehdä kaikki niin tasa-arvoisiksi ja kaikkialla tuuletettiin sellaisen pehmolällysukkahousupellen voittomarssia...Kukahan senkin juonen keksi..Tottakai nuo tiukkanutturaiset miehenvihaajat. Sen ne keksi ja nyt saa tavalliset miehet ja naiset yrittää sitten korjailla sirpaleita ja järjestellä miestensä ja omaakin identiteettiänsä, että yhteiselämä sujuisi.
        Mä tiedän, että tää juttu on toisaalta yliampuva, mutta kuten itsekin sanoit, niin tykkäät tykkäät, mutta välillä pistää vihaksi. Sama se on näittenkin asioitten kanssa. Eikös täälläkin palstalla ole sukkahousujen ostajat kyselleet, mitäs olet mieltä, jos laitan sellaiset päälle..Voi v...u, etten sanois taas. Tollanen ilkeämielinen perustusten kaivuu pistää vihaksi.
        Kirjoitit hyvin, sen sanon, mutta mielestäni se miesten syy oli liiallinen herkkäuskoisuus. He luulivat saavansa hyväksyntää, kun he itse muuttuisivat..Paskat, ne sai vaan rapaa naamaansa.

suutuitko ihan tosissasi - siis vi.....ko sinua ihan oikeasti????????

Hei muuten minä en käytä sukkahousuja, ainoa viite mokomiin kuristusvehkeisiin oli kerran ne lentosukkahousut - niistäkö hiillyit?

Jermu Jermu tasa-arvo kunniaan ja miehillekin sukkahousut !!! Ja naisille sepaluskalsarit :))

• Jermu
        Marion.T kirjoitti:

suutuitko ihan tosissasi - siis vi.....ko sinua ihan oikeasti????????

Hei muuten minä en käytä sukkahousuja, ainoa viite mokomiin kuristusvehkeisiin oli kerran ne lentosukkahousut - niistäkö hiillyit?

Jermu Jermu tasa-arvo kunniaan ja miehillekin sukkahousut !!! Ja naisille sepaluskalsarit :))

nyt päättyy tuo nutturapeikkojen aikakausi, jolle yritettiin suomen mies uhrata ja kunnon mukavatkin naiset turruttaa. Se on loppu nyt, en usko ketään nutturapäätä koskaan ikuna enään. Kjäh!
        (Millois sä olet nähnyt mun oikiasti suuttuneen..Niin just, et koskaan, mutta pitäähän tässä henkeä nostattaa, katsos.)

• Marion.T
        Jermu kirjoitti:

nyt päättyy tuo nutturapeikkojen aikakausi, jolle yritettiin suomen mies uhrata ja kunnon mukavatkin naiset turruttaa. Se on loppu nyt, en usko ketään nutturapäätä koskaan ikuna enään. Kjäh!
        (Millois sä olet nähnyt mun oikiasti suuttuneen..Niin just, et koskaan, mutta pitäähän tässä henkeä nostattaa, katsos.)

ajattelinkin...mutta kysäisin nyt ihan huvin vuoksi, että miten mielenrauhasi laita on.

Pitäsikö sittenkin antaa noiden hiuksien valua silmille, jos en uskalla enää nutturaa pitää..

• Mielestäni mitään täysi-ikäisten miesten törinä-palstaa ei tarvita, sillä kyllä täälläkin saa tavallinen mies äänensä kuuluviin melkein yhtä hyvin kuin Esson baarissa. Kyllä tälläkin palstalla saa puhua autoista, viinasta ja naisista, mitkä ovat miehisten miesten lempipuheenaiheita.

Näille nykyisille feministi-naisille on vaan hyväksi, että he voivat lukea vähän miehisempiäkin kirjoituksia, joten ei meidän kannata häipyä mihinkään. Kirjoitellaan vain näiden neitokaistemme mieliksi välillä vähän reippaampiakin juttuja, jotta hekin oppisivat ymmärtämään oikeaa ( miehistä) ajattelutapaa.

Vaikka me miehet kirjoittaisimme tälle palstalle mitä hyvänsä, niin kyllä nämä neitokaiset kuitenkin meistä tykkäävät ja ehdotavat välillä yhtä ja toista. Usein suostummekin heidän ehdotuksiinsa, ja ihan mukavaahan se lopulta on.

• Tanevaan

Kyllä se meille miehille riittää,mutta mites nää kauniimman sukupuolen edustajat jaksaa meidän juopotteluu ja naisten kanssa vehtaamista.Hymyssä suin vaik sydän märkenis.=))

• Jermu

palsta on siis koeajalla ja nyt lisäämme useilla sadoilla prosenteilla miehille suunnattua keskustelua. Autot, esson paarit ja juomakulttuurin uusi nousu on ehdottomia helmiä. Jossain vaiheessa aloitamme armeijajutut ja alikaliiberisten ammusten tuhokyvyn merkityksestä nykyisissä panssariroitujen ajoneuvojen välisissä yhteenotoissa.

• Jermu
        Tanevaan kirjoitti:

Kyllä se meille miehille riittää,mutta mites nää kauniimman sukupuolen edustajat jaksaa meidän juopotteluu ja naisten kanssa vehtaamista.Hymyssä suin vaik sydän märkenis.=))

tosimiehet kuule teköö, eikä meinaa..Siinä on lirttailut ihan turhaa ajanhukkaa. Jos joku tiukkanuttura ottaa herneet nenään, niin tarjotaan kilon säkillinen niitä lisää, ei sitten kesken lopu.

• taikanainen

että tämmättiis tällä kertaa.
      Et sä mihinkään miesten palstalle kuitenkaan malttaisi häipyä, sulle tulis ikävä :)

Kyllähän se on tietysti provo, mikä puree aina vaan...mutta eivät tuollaiset avaukset sitä tarkoita, että KAIKKI naiset ajattelisivat asiat samalla tavalla. Elämäntilanteet ja omakohtaiset kokemukset varmasti muokkaavat jokaisen ajtusmaailmaa.

• Jermu

Mutta kirjoitinkin niistä avauksista, joissa taas miesten syyksi laitetaan kaikki, joita noi tiukkapiponutturoiden sisarkunnan edustajien kirjoittelee. Se on loppu nyt, en usko enää sanaakaan, mitä noi sukkahousja markkinoivat tekopirteät emännät noista parrikaatiensa takaa meille yrittää markkinoida. Pehmoilu on out !!!!
        Ei noilla nutturapäitten hyökkäysellä olekkaan muuta tarkoitusta, kuin ryvettää tavallisen, mukavan naisen mahdollisuus jutella miesten kanssa rauhassa. Piste!

• Setä

Täällä on jo pitkään ollut "akkamafia" !

• Jermu

Jos tarkoitat mafivalla sellaista parin nutturapäisenpehmolällyimagoamarkkinoivanpellemummon jorinoita. Ne ei hyväksy mitään uutta tai vanhaa ajatusta miehiltä, koska oikeasti ne inhoo miehiä. Sukkapuikot, kauniit ja roiskeet ja naapurin Alman jokailtainen puhelinsoitto on nyt vaarassa, kun todelliset miehet onkin tulleet taas kuvioihin. Kjäh!

• Naistenlehdet taitavat kiinnostaa useimpia naisia yhtä vähän kuin perinteiset miestenlehdet miehiä. ;))

Olemme joskus puolileikillämme keskustelleet parin ystäväni kanssa uudenlaisen miestenlehden perustamisesta. Sellaisen, jota naisetkin voisivat halutessaan lukea.

Mitä asioita siinä pitäisi mielestäsi käsitellä?

• Iltamyöhä

Kyllä joku kustantamo on jo tehnyt miesten lehden, joka on tarkoitettu myös naisille. Käyppä kioskilla katsomassa. Tosin voi olla ettei sitä enää ole myynnissä, jos se ei ole löytänyt lukijoita tarpeeksi. Nimeä en muista ja ehkei sitä voisi tässä yhteydessä edes mainita, mutta ainakin vuonna 2003 vielä sellainen oli myynnissä.
        Heittäisin tuohon vielä kysymyksen. Milloin Mies/nainen on täysi-ikäinen tai ns. aikuinen?

• Pirre*

tietenkin...ynms.. * :)) *

• Jermu

Autot ja tekniset vempaimet katsos aina kiinnostaa, aseet ja veneet..vähän siihen vielä kalastusta ja formuloita, niin johan alkaa katsos lyyti kirjoittaa...No nyt sä sitten mietit, että eihän tossa ole mitään naiselle...voi voi, kuules miten taas haksahdat mönkäreeseen. Katsos, kun esitellään uusi auto, niin se esitellään miesten ja naisten testaamana ja kommenteilla varustettuna.
        Entäs aseet sitten. Monet naiset on todella kiinnostuneita aseista...Siis tooooodella kiinnostuneita, joten niissäkin voi katsella ihan uusia juttuja.
        Kalastus markkinoidaan sellaisena perheen yhteisenä oloaikana, jonka saalis laitetaan yhdessä pannulle paistumaan tai nuotioon ja kaikkein parhainta antia naisille on kaloritaulukoitten mukaiset valmistusohjeet oikeine viinivaihtoehtoineen yms.
        Formulat sitten kerrotaankin miesten silmin ja taas naisten silmin. Miehille tekniikkaa ja varikkonäkymisia ja naisille niitä meheviä varikkojuoruja jne.
        Veneily...aijai, siitähän sitä voi alkaa, kun perhe yhdessä lähtee messuille venettä etsimään ja sitten naiset sitä alkavat lehden ohjeitten mukaan sisustamaan ja miehet valitsemaan parasta moottoria...
        Noo, mitäs sanot kuule ja kaikki samassa lehdessä. Eiks muka ole hyvä, mitä hä?

• Jermu kirjoitti:

Autot ja tekniset vempaimet katsos aina kiinnostaa, aseet ja veneet..vähän siihen vielä kalastusta ja formuloita, niin johan alkaa katsos lyyti kirjoittaa...No nyt sä sitten mietit, että eihän tossa ole mitään naiselle...voi voi, kuules miten taas haksahdat mönkäreeseen. Katsos, kun esitellään uusi auto, niin se esitellään miesten ja naisten testaamana ja kommenteilla varustettuna.
        Entäs aseet sitten. Monet naiset on todella kiinnostuneita aseista...Siis tooooodella kiinnostuneita, joten niissäkin voi katsella ihan uusia juttuja.
        Kalastus markkinoidaan sellaisena perheen yhteisenä oloaikana, jonka saalis laitetaan yhdessä pannulle paistumaan tai nuotioon ja kaikkein parhainta antia naisille on kaloritaulukoitten mukaiset valmistusohjeet oikeine viinivaihtoehtoineen yms.
        Formulat sitten kerrotaankin miesten silmin ja taas naisten silmin. Miehille tekniikkaa ja varikkonäkymisia ja naisille niitä meheviä varikkojuoruja jne.
        Veneily...aijai, siitähän sitä voi alkaa, kun perhe yhdessä lähtee messuille venettä etsimään ja sitten naiset sitä alkavat lehden ohjeitten mukaan sisustamaan ja miehet valitsemaan parasta moottoria...
        Noo, mitäs sanot kuule ja kaikki samassa lehdessä. Eiks muka ole hyvä, mitä hä?

ei mielestäni välttämättä tarvitse edes olla erilainen. Itse olen koko ikäni liikkunut enemmän miesten kuin naisten maailmassa ja olen monestikin todennut helpommaksi jakaa heidän = teidän mielenkiintonne ja ajatuksenne kuin ns. naisnäkökulman.
        No, jos ihan äärimmäisiä ilmiöitä tarkastellaan, ehkä minun on helpompi ymmärtää "tosinaisten" kuin perinteisten "tosimiesten" ajatusmaailmaa. Onneksi niitten "tosimiesten" kanssa olen vain harvoin joutunut tekemisiin. Tosimieshän tietää, mikä on naisen rooli ja paikka. Minulla se taitaa olla edelleen hakusessa. ;)

Aiheideasi liikkuvat samoilla linjoilla, kun olimme ajatelleet. Idea on tosin lepäämässä, kun emme tainneet riittävästi uskoa sen tuottavuuteen ja kilpailukykyyn.

• Jermu
        optimisti-orvokki kirjoitti:

ei mielestäni välttämättä tarvitse edes olla erilainen. Itse olen koko ikäni liikkunut enemmän miesten kuin naisten maailmassa ja olen monestikin todennut helpommaksi jakaa heidän = teidän mielenkiintonne ja ajatuksenne kuin ns. naisnäkökulman.
        No, jos ihan äärimmäisiä ilmiöitä tarkastellaan, ehkä minun on helpompi ymmärtää "tosinaisten" kuin perinteisten "tosimiesten" ajatusmaailmaa. Onneksi niitten "tosimiesten" kanssa olen vain harvoin joutunut tekemisiin. Tosimieshän tietää, mikä on naisen rooli ja paikka. Minulla se taitaa olla edelleen hakusessa. ;)

Aiheideasi liikkuvat samoilla linjoilla, kun olimme ajatelleet. Idea on tosin lepäämässä, kun emme tainneet riittävästi uskoa sen tuottavuuteen ja kilpailukykyyn.

Tosimies tietää, että naista ja perhettä varjellaan kaikelta pahalta ja suojellaan heitä, vaikka henki menis.
        Tosimies ei siis edes keskustele tuosta "nyrkin ja hellan väliin"-tyyppisistä ratkaisuista. Ne on pelkkää potaskaa. Tosimies tekee mitä haluaa ja toteuttaa unelmiaan yhdessä perheensä kera ja myös ITSEKSEEN.

• Jermu kirjoitti:

Tosimies tietää, että naista ja perhettä varjellaan kaikelta pahalta ja suojellaan heitä, vaikka henki menis.
        Tosimies ei siis edes keskustele tuosta "nyrkin ja hellan väliin"-tyyppisistä ratkaisuista. Ne on pelkkää potaskaa. Tosimies tekee mitä haluaa ja toteuttaa unelmiaan yhdessä perheensä kera ja myös ITSEKSEEN.

se tosimiehen ja "tosimiehen" ero.

• koltis

Kävin välillä täällä lukaisemassa nää "tärkeet". Jumankauta asiaa väänsit, just tolleen se menee. Hirvee kiire, palataan.

• Jermu

mutta pidähän kiirettä, kun on sen verta kova aihe, niin kohta siellä jo joku tuhlaa rivin sitten huutelemalla sitä iänikuista pallukkajahtiaan...Kjäh!

• j-virta

Jos hommattaisiin Talibani pressaksi, ja Muslimit
      hallitukseksi. Veikkaan että naisten kitinä loppuis, ainakin kuulumasta.

• Kummaa

Mikäs musliminaisilla on ollessa,vähän sama kuin Suomessa vielä 30-luvullakin,kotona eikä TARVITSE mennä töihin vaan mies elättää,lisäksi ei turhia paineita pukeutumis-,meikki ja kampausongelmista eli oikeastaan vapaampi kuin suomalaiset kotirouvat,SAA rauhassa omistautua kodile ja lapsille

• Hyvä idea

Samalla poistuisi monta muuta "ongelmaa" mm.muotiilmiöt,lihava-laiha, kaunis-ruma, jne,
        Ps. eikä tarviais kokoaikaa olla partaa ajamassa.

• Jermu

Kyllä ne kitinät saaraan loppumaan kuules omilla kotikonsteilla, nääs. Siin ei talipuunit ole kovaa valuuttaa näillä markettipoluilla.

• Pirre*

nyt alako miesten narina....taittaa se kuitennii olla se vaihdevuositarina totta..hohhoijjakkaa senttään...

• Jermu

vaihdevuosivapaat saattaa olla vaan noilla VR.n asema ja kiskojen vaihteiden hoitajilla...Äläs äläs pirrex ala kuule heidän työtään solvaamaan.
        Nyt loppui kuules tiukkanutturapehmopropagandanlevittäjienmafija, kuules sinä Pirrex. Me kieltäydytään katekoorisesti enää uskomasta noitten tuomiopäivän lintujen tarinoihin. Niin!

• norMix evk

Tässä juuri tänään olin lekurin vastaanotolla ja saman huomasin kuin sinäkin. Lehtitelineessä oli kyllä kaikenmailman eevoja, menaisia, kotiliesiä ja ties mitä nasitenlehtiä. Sensijaan TekniikanMaailma, Tuulilasi, Vauhdin maailma, Metsästys ja Kalastus muut kunnon lehdet loisivat poissaolollaan. Edes Suomen Kuvalehden olivat malttaneet tilata. Ko lehden leikepalstalta luin seuraavan tarinan:

Eräästä apteekista oli joku mies varastanut KOLME raskaustestiä. Asiaatutkiva poliisi kehoitti valvontakameran kuvaaman miehen, jolla kuulemma oli HUOLESTUNEET KASVOT, ilmottautumaan.

• Jermu

pehmolälly iteolokiaa ajavien valtapyrkimysten syytä. Monet miehet huijattiin metiapelillä ja monen naisen suulla uskomaan tuohon pehmolällysukkahousutmiehillekkin-juttuun, mutta nyt se on loppu, perskeles!

• Pirre*

kolmet..ei ole enää millään väliä..:/.., missä on miesten moraali..että kolmet...
        *syvänalasta ottaa*

• taikanainen
        Pirre* kirjoitti:

kolmet..ei ole enää millään väliä..:/.., missä on miesten moraali..että kolmet...
        *syvänalasta ottaa*

jos on ollut huolestuneen näköinen.....

• Marion.T
        Jermu kirjoitti:

pehmolälly iteolokiaa ajavien valtapyrkimysten syytä. Monet miehet huijattiin metiapelillä ja monen naisen suulla uskomaan tuohon pehmolällysukkahousutmiehillekkin-juttuun, mutta nyt se on loppu, perskeles!

odotan mielenkiinnolla :))

Hmm.... aukaisen tuon nutturani...ihan varmuuden vuoksi, ja viritän paskanesto-sateensuojani ja suojalasit..mitäs vielä, ai niin ne luotiliivit ja kypärä..

No niin olen valmis uuteen komentoon!!!! Perskeles!!!

• Jermu
        Marion.T kirjoitti:

odotan mielenkiinnolla :))

Hmm.... aukaisen tuon nutturani...ihan varmuuden vuoksi, ja viritän paskanesto-sateensuojani ja suojalasit..mitäs vielä, ai niin ne luotiliivit ja kypärä..

No niin olen valmis uuteen komentoon!!!! Perskeles!!!

voipi olla niinku parempikin, koska kohta lentelee skeidapaakkuja ehken molemmista suunnista tännepäin. Kjäh!

• Miehellekkään

Paljon etsitään keskustelukumppaneita mutta eihän
      sellaisia juurikaan löydy. Ehkäpä onkin niin että
      taito puuttuu,naapurin aloitusta ei osata jatkaa asiallisella tasolla. Heitetään vain herja
      Suomalaset mieluiten" vittuilevat" toisilleen
      näillä sivustoilla.Yhtä köyhää on tarjonta meili
      seuran kohdalla,kirjoitus intoa ei ole. Mutta
      ompahan tullut koettua nämäkin humpuuki.

• hahahaaaaaaaaaaa

Mies parka luulee varmasti,että muija oottaa kolomosia ,joten täytyyhän olla 3 testiäkin.
        Mitä eroa on nuorella ja vanhalla miehellä.Nuori mies luulee ,että veitikka on pissaamista varten ja vanha mies tietää sen ........

• Jermu

nuo nutturapääpeikot ovat opettaneet miehetkin riitelemään keskenään, mutta se on nyt loppu. Tästä lähtien alkaa Suomalainen mies valistaa jälkeläisiään menneistä ajoista ja tulevaisuuden lupauksista. Nutturapäiden kyökkifilosohveeraus loppuu nyt!

• Marion.T
        Jermu kirjoitti:

nuo nutturapääpeikot ovat opettaneet miehetkin riitelemään keskenään, mutta se on nyt loppu. Tästä lähtien alkaa Suomalainen mies valistaa jälkeläisiään menneistä ajoista ja tulevaisuuden lupauksista. Nutturapäiden kyökkifilosohveeraus loppuu nyt!

Kröhm.....pyydän anteksi hillitöntä naurunpyrskähdystäni.....hmm..

Laitoin nutturan takaisin päähäni, kun hiukset tuppasivat valumaan silmille - mutta eihän se tokikaan kireällä ole..

Vai peikko...eikö kana tai kalkkuna enää kelpaa?

• Ajomies

Asiaa puhut !
      Kummallisuudet ovat pesiytyneet myös kirjastolaitokseemme.
      Maakunnallisessta laitoksessa on jos jonkunlaista cosmopolitaa lalliille liitupaperille painettua...
      Vuosi olen kysellyt Metsälehteä, Koneviestiä
      - turhaan...
      Virkailija pyörein silmin katselee.
      - Kuka sitä täällä lukisi ?

Suomen yksityismetsistä taitaa olla nykyisin suuri osa kaupunkilaisten omistamia.
      Naislesket ja perikunnat taas heistä iso osa...
      Luulisi kiinnostuneita olevan kun myös maakunnan väki käy usein lukusaleissa eikä kaikkea voi tilata kun pitää
      - seiskat, seurat, omat avut eevoineen, kuvalehtineen kotiin saada...

• Jermu

Voi tätä kurjuutta...Mutta tästä noustaan vielä. Nutturapäiden mafiva ei saakkaan himoitsemaansa voittoa. Suomen mies alkaa syödä taas torstaisin hernekeittoa ja pannaria. Hän käy saunomassa silloin kun haluaa ja lehtiluukusta pölähtää miehekkäitä julkaisuja.
        Kaikki seiskat ja seurat voi jättää nutturapäämafijan harmiksi.

• multiNikkix

Kuules jermu, minun hammaslääkärini (komea nuorekas mies) odotushuoneessapa oli miestenlehti! Sellainen tyylikäs asialehti, nimeä en muista, mutta ei ollut mikään Metsästys ja kalastus eikä Tekniikan maailma tms. Ihastuin niin siitä näkemästäni ja tietysti luin sitä, enkä niitä perinteisiä aikakausilehtiä.

Älkääkä hyvät miehet lähtekö täältä kokonaan pois, johan sitten palsta kuivuisi kuin rutturusina. Kyllä jämpti on näin.

• Jermu

Se on ollut sitten Playboy...Se on tyylikäs asialehti.
        Palstalla taitaa olla pari rutturusinaa kuules, mutta tästä lähtien ne ei mahda meille mitään.

• tukkusutija

ainahan kaikki tarpeen on. seurustelunurkat, jouko turkat. ja vaatteita mä pitäisin vähemmän päällä, jos olis tarpeeksi lämmin.

ja hampaat multa lähti aikoinaan kun lossattiin soodalaivoja käsipelissää, ja nahka parkkiintui samalla.

ja mäkin vilkuilen mielellääni nejää kakskymmpistä kui yhtä kasikymppistä, vaan en aina muista miksi.

ja eihän ukot ollu ennekään varmoja mitä rajapinnas öytsivät laukkuvenäläiset eukoille tekivätten. ukko saattu yöllä hämmästellen utsia, "et miust tuntuu, et sinnuu nuslataa," ja eukko vastas, "et nii miustakii tuntuu." ja ukko siihe, et "mikest sie käske lopettaa," nii eukko, jot "mie en ossaa venäjää."

vaan se, että ootushuoneis huoneis tarttis olla ainakaan pajoo sellasii lehtti, joista huomais mitä on kotona rempallaan, paitsi ihimistuhreasiat. ja kyllä musta vaan tollanen serahviina ollikaisen vähäpukeinen nisäkuvasto on hammaslääkärin vatsaotoksessa enempi kipua lievittävä kui volvon mainos tai porusvääntimen esittely.

ja kyl määvaan kattelen sillon tällön hampahia muiltakin ku hevoselt, vaikka pidän enempi nelosesta ku kemppaisesta.

mutta sulta loppus kyllä äkkiä rankista hiiva ja imeläkivi, eikä kilju kuohahtelisi, jos rakaisisit ihtees only miästenpalstal metelöimällä

• Jermu

Ettei pari hapanimelää tulis sinne perässä riitaa haastamaan. Sitten niitten kitinät poistettaisiin ja sitten ne tekisi uusia vinkuavauksia niistä poistoista ja kaikenaikaa me naurettais niille ja juteltais kaljanotosta ja naisista...Kuule se vasta olis elämätä. Niiiiiiiiiin!

• Jermu

Tuolla telkkarissa on jonkin aikaa kuulemma pyörinyt joku "miehestä homppeliksi" muuttumisleikki, jossa puoltoista tusinaa homppeleita iskee tavallisen miehen kimppuun ja muuttaa sen ihan kokonaan !!! Sitten kuulemma vielä paikalla olevat sukulaiset ja mahdolliset vaimot ja tyttöystävät lyttäävät sen miehen entisen vaikutuskuvion ihan tyystin uhkaamalla jopa lähteä pois, jos muutosta ei synny.
      Ja sitten miesparka peloissaan lähtee tuonne mukaan ja sitten ne tekee sille temput. Voi jumankekkula, miten on mennyt maailma nutulleen. Jos meidän ovelle tulis sellainen porukka fööneineen ja hiusgeeleineen, niin saattais 357 mag haukahtaa muutaman kerran.
      Jos alkais kuulua kitinää, että mun on opittava katseleen uusia värejä sisustuksessa ja vaatteissa, niin mä meen sinne kauppaan ja ostan niitä värejä. Ei mun ole niistä pakko tykätä tai kommentoida niitä riepuja mitenkään ja sekös toista rassaa vielä enemmän. Se on loppu nyt !!!
      Otin muuten tuollaisen perheen toisen puoliskon tilaaman lehdykän käteeni ja siitä se paljastuu koko kauhujen kirjo. Siitä lisää seuraavassa avauksessa. Niiiiiiiiiiiin!

• Haamu kuopasta

ohjelma televitsiooniin ja nopeasti!!!!!!
        Moi Jermux!! vanha haahka täältä kuopasta kaivautuneena tervehtii sinua, ota tervehdykseni vastaa ystävällisyyden osoituksena.

• Haamu kuopasta
        Haamu kuopasta kirjoitti:

Moi Jermux!! vanha haahka täältä kuopasta kaivautuneena tervehtii sinua, ota tervehdykseni vastaa ystävällisyyden osoituksena.

kirottu vakkari. Onnittelut itselleni!

• Setä

Katselin joskus vastaavaa sisustusohjelmaa ja ihmettelin mitä on tapahtunut MUKAVALLE sisustukselle,kaikki pitää vain NÄYTTÄÄ HYVÄLTÄ,eikö oman kotinsa saa sisustaa niin että siellä itse viihtyy?
        Miehille omat huoneet,sinne jääkaappi,biljardi,tikkataulu,kunnon nahkasohva,Juke Box ja flipperi,naiset voivat sitten omassa huoneessaan ja olohuoneessaan viljellä näitä nyt muodissa olevia kuivakukka-asetelmia ja rumia värikkäitä tyynyjä pilvin pimein!

• Jermu

tuskinpa suuttuisin noin laimeasta "solvauksesta".Kjäh!
        Kuis hurisee, ookkona ok, eli kaikki jutut rulettaa hyvin?

• Jermu

kirottu vakkari. Onnittelut itselleni!

voit ottaa tämän sellaisen onnenkantamois-potkaisuna...Kjäh!

• Jermu
        Setä kirjoitti:

Katselin joskus vastaavaa sisustusohjelmaa ja ihmettelin mitä on tapahtunut MUKAVALLE sisustukselle,kaikki pitää vain NÄYTTÄÄ HYVÄLTÄ,eikö oman kotinsa saa sisustaa niin että siellä itse viihtyy?
        Miehille omat huoneet,sinne jääkaappi,biljardi,tikkataulu,kunnon nahkasohva,Juke Box ja flipperi,naiset voivat sitten omassa huoneessaan ja olohuoneessaan viljellä näitä nyt muodissa olevia kuivakukka-asetelmia ja rumia värikkäitä tyynyjä pilvin pimein!

Koko ajan meidän pitäsi niin v....ti YMMÄRTÄÄ. Ei onnistu enää. Mä olen lakossa sellaisten pehmopelletukaanipeikkojen ymmärtämisessä. Mun ei tartte sisustaa mitään, mitä mä en halua.
        Jos mä haluan tuhannen egen levarin, niin mä ostan sen. Siinä on perskeles sisutusta ihan tarpeeksi ja se vielä soikin hyvin. Mulle on ihan turha tarjoilla minkään homppeli-fööni-tukkalakka-porukan mitään trendejään.

• Haamu kuopasta
        Jermu kirjoitti:

voit ottaa tämän sellaisen onnenkantamois-potkaisuna...Kjäh!

Jermun potkussa onkin aina potkua. Kjäh!

• Jermu

Jermun potkussa onkin aina potkua. Kjäh!

No onkos kaikki ok?
        Tottakai potkuissa tarttee olla potkua, sehän on selvä!

• aave

Saanko esittää vilpittömät onnitteluni ihastuttavasta nimestäsi! Niin raikas ja reipas,olitpa mies tai nainen.

• Haamu kuopasta
        Jermu kirjoitti:

No onkos kaikki ok?
        Tottakai potkuissa tarttee olla potkua, sehän on selvä!

monttubileisiin aion osallistua paskahuussintyhjentäjänä, sopii hyvin täyttä paskaa puhuvalle eteeriselle olennolle.
        Kai sitten tavataan montulla, jos sieltä muitakin vanhoja kamuja ryömisi päivänvaloon, oman ilmestymiseni innoittamana!

• Haamu kuopasta
        aave kirjoitti:

Saanko esittää vilpittömät onnitteluni ihastuttavasta nimestäsi! Niin raikas ja reipas,olitpa mies tai nainen.

vähän tunkkaiselta tuntuu, mutta reipas olen kuin partiopoika/tyttö!
        Kiitoksia tervehdyksestä, ja onnittelut otan vastaan iloisesti hypähdellen.
        *Kops*...ohhoijjakkata kun kompastuin kaapuni helmaan.

• kaikille!!!!

Miehinen palsta....hmm ..hyvä ajatus.
      miten varmistaisit ettei nimimerkkien takana piileksi nainen?
      Millaisia ominaisuuksia näet miestenvihaajissa..kerro!
      ettei vain löytyis meikäläisestä?

mikä auttaisi meitä ymmärtämään toisiamme?

Olen vain huomannut, ettei toisen ymmärtäminen välttmättä ole sukupuoli asia. Ei me naisetkaan yleensä ymmärretä toisiamme..ajattelutavat ovat kovin erilaisia.
      Onko kysymys alistumisesta?
      Kenen ajatusmaailmaan ollaan valmiita tutustumaan ja ehkä alistumaankin, että yhteispeli sujuu?
      Saako olla eri mieltä ja voiko mielipiteensä ilmaista?

Vastaatko minulle, niin jopahan ollaan taas vähän viisaampia

• Jermu

Se miehinen palsta on niin selkeä juttu, että mulle ois ihan sama, vaikka sinne naiset tulee oppia hakemaan. Mutta siellä olis katsos kiellettyä sellaiset lirttailut, miesten halveksiminen ja kaikenlaiset naisten määräämien trentien esittely. Ne johtaa panniin ja poistoon heti...Perskeles.
        Miestenvihaaja on sellainen tyyppi, joka ei anna tilaa miehelle olla oma itsensä. Se on koko ajan säätämässä jo aikoinaan huippuunsa viritettyä konetta ja kaikkihan sen tietää miten siinä lopulta käy.
        Nää kaikki avioerojutut osoittaa just ton todellisuuden. Naiset siellä pommittaa ylhäältä mm. metian taholta, kuinka heidän täytyy opastaa miesraukkoja pukeutumisessa ja elämisessä yleensä.
        Ne on teidän naisten pahimpia vihollisia siis, ei me miehet. Ne ei halua antaa teidän olla naisellisia naisia, koska he haluaa pitää valtansa alla sekalaista joukkoa "androgyyniä" populaatiota.
        En todellakaan usko, että noita miesten vihaajia on täälläkään palstoilla useita, mutta hienosti he osaavat asioita hoidella, se täytyy myöntää..Mutta se on loppu nyt!
        Eri mieltä voi olla vaikka kaikesta, mutta ymmärräthän itsekin, että miehen ja naisen välinen suhde on aina kompromissi kaikesta ja se pitää molempien tajuta. Ei toista saa silloin lytätä lisää, koska hän suostui antamaan lisää tilaa toiselle. Alistuminen suck´s ja sellainen ei kuulu parisuhteeseen.

• koltis
        Jermu kirjoitti:

Se miehinen palsta on niin selkeä juttu, että mulle ois ihan sama, vaikka sinne naiset tulee oppia hakemaan. Mutta siellä olis katsos kiellettyä sellaiset lirttailut, miesten halveksiminen ja kaikenlaiset naisten määräämien trentien esittely. Ne johtaa panniin ja poistoon heti...Perskeles.
        Miestenvihaaja on sellainen tyyppi, joka ei anna tilaa miehelle olla oma itsensä. Se on koko ajan säätämässä jo aikoinaan huippuunsa viritettyä konetta ja kaikkihan sen tietää miten siinä lopulta käy.
        Nää kaikki avioerojutut osoittaa just ton todellisuuden. Naiset siellä pommittaa ylhäältä mm. metian taholta, kuinka heidän täytyy opastaa miesraukkoja pukeutumisessa ja elämisessä yleensä.
        Ne on teidän naisten pahimpia vihollisia siis, ei me miehet. Ne ei halua antaa teidän olla naisellisia naisia, koska he haluaa pitää valtansa alla sekalaista joukkoa "androgyyniä" populaatiota.
        En todellakaan usko, että noita miesten vihaajia on täälläkään palstoilla useita, mutta hienosti he osaavat asioita hoidella, se täytyy myöntää..Mutta se on loppu nyt!
        Eri mieltä voi olla vaikka kaikesta, mutta ymmärräthän itsekin, että miehen ja naisen välinen suhde on aina kompromissi kaikesta ja se pitää molempien tajuta. Ei toista saa silloin lytätä lisää, koska hän suostui antamaan lisää tilaa toiselle. Alistuminen suck´s ja sellainen ei kuulu parisuhteeseen.

Jauhaa ja paneutua noihin papiljottijuttuihin eikä viittis jatkuvasti olla puolustamassa luomakunnan kruunujen itseoikeutettua asemaa. Saahan käpypäät ja kurkkufeissit jatkumon jutunjuurilleen miehistä koko ajan tietty, sehän on nähty. Vonkaisivat ihan suoraa ja reippaasti. Sit sais nähdä kuinka äijien käy.

• Nimetön

Olet oikeissa ,kaikkia me olemme ihmisiä miksi erotella ,jos halutaan miesten niin ok,mutta eikö ole tarkoitus tutustua toistemme ajatusmaailmaan miesten ja naisten kesken.

• tommonen
        Nimetön kirjoitti:

Olet oikeissa ,kaikkia me olemme ihmisiä miksi erotella ,jos halutaan miesten niin ok,mutta eikö ole tarkoitus tutustua toistemme ajatusmaailmaan miesten ja naisten kesken.

Nimetöm. Puske pusikkoon.

• naistennaurattaja

Mitä Jermu sanoisit,jos sillä palstalla miehet saisivat vapasti ilmaista tunteitaan - en tarkoita suhteestaan vain ruohonleikkurin/laajakaistan/polttomoottorin sielunelämään, vaan meidän ihmisten välisiin kiemuroihin?

• Jermu

Ja siellä olis katsos sitten sefulainen sen verta terhakkana, että miestenvihaajien lähettämät tesantit ei siellä pitkään kukkoilis.
        Katsos, se vois olla kova sana, kun vois jutella miesten kesken ja ilman mitään nikkipakkoja. Sehän vois olla jollekkin miestenvihaajien uhrille sellainen viimeinen oljenkorsi, vaikka nyt varsinaisesti mistään "auttamislinjasta" ei oliskaan kyse. Mano a Mano...Mies miehelle katsos.

• Kansan ääni

Kirjoitin sinulle tuonne toiselle palstalle jo viestin, lue sieltä ?

• Jermu

Kjäh! Vitsi vitsi..!

• Nimetön
        Jermu kirjoitti:

Kjäh! Vitsi vitsi..!

Olet tosi aktiivinen kirjoittaja . Mielipiteesi ovat (ahdistavia),olisiko syytä välillä tarkistaa korvien väliäsi???

• Jermu
        Nimetön kirjoitti:

Olet tosi aktiivinen kirjoittaja . Mielipiteesi ovat (ahdistavia),olisiko syytä välillä tarkistaa korvien väliäsi???

että sinua sinua ahdistaa..Syyhän ei siis ole minussa nyt tälläkään kertaa.

• Peppi

Haluaisin sanoa pari asiaa Jermulle, kun olet niin näkyvästi näillä palstoilla esiintynyt.

Jos Sinun kirjoitustesi vastaajat ovat mielestäsi "tynnyrissä kasvaneita" ja heidän ajatuksensa "pelkkää horinaa", voisit tarkastella myös omia mielipiteitäsi. Mikä Sinusta tekee pätevän arvostelijan tuiki tuntemattomista ihmisistä? Syyllistyt itse samaan, mistä toisia syyttelet - toisen mollaamiseen. Jokainen meistä voisi keskustella (ainakin yrittää) sivistyneesti.

Tämäkin avaus olisi voinut jäädä tekemättä, vastasithan näihin asioihin jo toisaalla, mutta ymmärsin, että halusit lisätä vettä myllyyn.

Jos miehinen palsta on tarpeen, voit aina miesystäviesi kanssa kirjoitella vaikka urheiluosastolle, kai sellainenkin täältä löytyy. Mutta uskon, että pian teille tulee jo ikävä naisellisia mielipiteitä.

Keskustelut jatkukoot, mutta ystävällisissä merkeissä. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

• Jermu

Ei kirjoituksiini vastailevat ole yleensä ottaen tynnyreissä kasvaneita, mutta joitakin sellaisia täällä kyllä pyörii.
        Voin arvostella heitä, niinkuin he arvostelevat minua ja toisia kirjoittajia, sehän on siis selvää. Se on totellista tasa-arviointia.
        Mollaaminen ei aina ole tärkein juttu. Joskus totuuten sanominen voi kuulostaa toisesta ihan silkalta ilkeältä puheelta.
        Tämä avaus oli nimenomaan tärkeää tehdä. Kanna vain vettä käyttöön, jos haluat.
        Miehiselle palstalla tuntuisi olevan pienoinen tilaus. Naiset olisivat todellakin tervetulleita tuolle palstalle, joskin edellämainituin varauksin. Siellä ei kaapin paikoista kinastella, vaan puhutaan miehisiä juttuja.
        Keskustelu jatkukoon todellakin, koska se on tähänkin asti tapahtunut hyvinkin ystävällisissä merkeissä. Tuntuu, että monet vinkujatkin ovat huomanneet tässä avauksessa yllettävän aivan uusille lukemille ystävällisyyden suhteen.
        Niin metsä vastaa, kuin sitä kaadetaan.

• Jermu

Miehet hiljenivät melkein tyystin miettimään uuden palstan mahdollisia avauksia..Kyllä se vaan niin on nähtävissä tämä palstan tilanne.

• kaksitoista

Ainakin minä olen sitä mieltä,mut kuulehan Jermu,
        ei sul sattuis olemaan missään vanhoja autoteknisiä käsikirjoja? Olen itse hävittänyt muutoissa kyseiset opukset,ja kaipaisin tietoja
        kärki-ja venttiilivälyksiä Ford Anglia -66 1300 koneella.On tossa yks projekti menoillaan just nyt ja kaipailisin tietoja!??

• Jermu
        kaksitoista kirjoitti:

ei sul sattuis olemaan missään vanhoja autoteknisiä käsikirjoja? Olen itse hävittänyt muutoissa kyseiset opukset,ja kaipaisin tietoja
        kärki-ja venttiilivälyksiä Ford Anglia -66 1300 koneella.On tossa yks projekti menoillaan just nyt ja kaipailisin tietoja!??

Mutta teeppäs avaus, jossa moista ihmetellään...Kun ne kyselee kuitenkin onko koolla väliä..Siis vähän väliä..Niin kysäise sinä, onko välyksillä väliä. Se on punainen pallero kuule heti ovella ja siinä saattaa ne välyksetkin siinä sitten samalla selvitä.

• Masse setä
        kaksitoista kirjoitti:

Eilen tarkistaa kirjasta välykset, kun olin reissussa. Vaan kysypä tuolta Britti-Ford kerhosta.

http://personal.inet.fi/yhdistys/sbfk/

Vaan lienee tuo jo tuttu paikka?

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      243
      2142
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      189
      1634
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      46
      1282
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      992
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      41
      816
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      790
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      771
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      760
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      24
      735
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      647
    Aihe