aijomme antaa tyttärellemme nimen,joka on kaunis ja tyttömäinen,pehmeä ja helppo suomessa.Olisiko jokin näistä sopiva,mikä parhain?
Susanne Venla Emilie
Saana Milka Pettina
Vilma Meiju Josefiina
Kaisa Viivi Maria
Sanna Essi Sofia
Niina Maria Pauliina
Paula Riikka Elina
Janni Katri Olivia
Sinna Miisa Joanna
Milja Krista Annika
Hanna Sini Katariina
Minna Saija Henriikka
Henni Neea Mirella
Alina Enni Linnea
niin..elikkäs mikä eniten vastaa haluamaani nimeä,ja mistä itse eniten pidätte?Myös ehdotuksia otetaan vastaan..
elikkäs ..
13
688
Vastaukset
- mielestäni
olisi Alina Nea Josefiina
- tittamaria
Sinna Miisa Joanna. Sitte tulee Vilma Meiju Josefiina.
Muokkaisin noita nimiä niin että:
Sinna Miisa Linnea. Se ois hieno.
Milka Venla Sofia ois kans ihana.- omm..
kaunein olisi vilma neea josefiina!!!kamalin on sanna ja saana ja sara yms
- Minde
Henni Neea Mirella on nätti nimi
- noista!
Niina Maria Pauliina on hyvä nimi :)
- Täti
...paras on Hanna Sini Katariina.
Hyvä olisi myös Jenni Suvi Anniina. - pitäisin
nimestä
Henni Neea Mirella - ylivoimaisesti
Milja Krista Annika
tuo listan ensimmäinen eli susanne venla Emilie
- *****
Eniten pidän näistä:
Susanne Venla Emilie
Niina Maria Pauliina
Milja Krista Annika - miisu
Omia suosikkejani nimistä on:
Susanne Venla Emilie(kaunis nimi)
Saana Milka Pettina
Vilma Meiju Josefiina
Alina Enni Linnea(suosikkini) - neidonhiuspuu
Vilma Meiju Josefiina: tämä nimi vaikuttaa hyvin luonteikkaalta ja somalta:)
Sanna Essi Sofia: ihan kiva, miksei myös Susanne Essi Sofia :)
Milja Krista Annika: sointuu ihan kivasti, tosin melko tavallisia nimiä ainakin omassa ikäluokassani...
Hanna Sini Katariina: näin, tai Hanna Sini Kateriina
Alina Enni Linnea: oikein pehmeä ja suloinen nimi!
Parhain ehkä Vilma Meiju Josefiina tai Alina Enni Linnea :), mutta oli nuo muutkin tuossa yllä kivoja! - Henni , Alina
olivat parhaat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18709- 91685
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 31565
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502