Terve taas pitkästä aikaa. Lähden taas kohta matkaa niin en ole palstalla.
Joku tuossa itkee, että kaikki harrastustoiminta linnasta pois. Höp höpö! Olen samaa mieltä kuin edesmennyt K.J.Lång, olojen täytyy olla inhimilliset, vaikka kyseessä on vapausrangaistus. Mielestäni ne suurimmat vaahtoajat vankien päänmenoksi ovat ne joilla ei ole puhtaat jauhot pussissa.
Vai haluaako palstan herrasväki, että vankilasta tulee sinun kotikulmillesi takaisin vihalla varustettu tappokone?
Pelkkä koppihoito ei auta, siinä vaan tulee ikävät asiat mieleen. Miten niin? Siten niin kun olen kokenut sen. 8 ja ½ vuotta ja suurin osa suljetulla.
Olen myös kokenut mitä vapaa-ajantoiminta saa aikaan. Linnassa aikoinaan kävin koulut loppuun. Maailmalle lähtiessä ei ollut kuin 7. luokan todistus. Vankilassa tuo epäkohta paikattiin. Siellä opin myös maalaamaan tauluja, soittamaan kunnolla kitaraa ja myös rauta nousi. Nousee vielä tänä päivänäkin, vaikka en koskaan ole ollut mikään voimannostaja. Kolmesti viikossa punttisalilla. Joka päivä saksanpaimenkoiran kanssa lenkki ja illat viihdyttelen vaimoa, riippuen onko kotona kun on kolmivuorotyö. Hoitsu kun on siunaantunut. Pitkästi yli 20 vuotta saman naisen kanssa. Vaimo on kestänyt alun poliisien visiitit kun tapahtui näyttävä pako taikka muu tarkistus. Nyt poliisissakin on vuoro vaihtunut ja minua ei edes enää tunneta.
Mutta mutta asiaan. Täällä on joitain vanhoja hörhöjä niin muistuuko termistöä mieleen;
-kilikalijuttu
-ryynnäkköryöstö
-puheukko
-merimies on eri mies
-jne
Kun erään miehen kanssa sotken vanhan Stadin slangin, vankilaslangin ja mustalaiskielen yhteen niin vaikka uimahallin lauteilla puhutaan ei kukaan ymmärrä yhtään mitään, jos ei itse ole merimies.
Etteikö vankein oikea hoito kannata!
Rynnäkköryöstö ja kilikalijuttu
19
3495
Vastaukset
- Urpo Palikka
Eli et osaa vieläkään tehdä töitä. Vaimo hoitajana elättää ison miehen, todella miehekästä !
Tässä kohdin varmaan on oikein sanoa, lähes miehen mittaisen ihmisen.- johnnypekko
Missäs päin seuraavaksi "lomailet"
Kiitti kortista. - Sulo.S
johnnypekko kirjoitti:
Missäs päin seuraavaksi "lomailet"
Kiitti kortista.Tässä ajattelin lomailla taas tuossa Ruotsin puolella. Kesällä olimme perheen kanssa Etelä-Ruotsissa ja taas lähdemme, mutta nyt lyhyempi visiitti. Kohta sitten ehkä jälleen uudelleen.
Sä ainakin esiinnyt omalla kuvalla ja oot oikee mies. Minäkin olen koittanut laittaa kuvaa tuohon galleria-sivustoon mutta nyt jokin tökkii kun en saa. On minulla ollut mutta uusi kuva nyt.
Reilua olla omalla kuvalla.
Pilipali pellet heittää helttaa mutta me ei olla niin pikkumaisia, onhan täällä suurin osa kuitenkin kunnon sakkia.
Hämeenlinnassa olen joskus pyörinyt nuorempana. Corona baari, Vinkalo ja Asemaravintola ovat tuttuja paikkoja. Vinkalo oli siinä mielessä huvittava räkälä kun seinällä oli lappu jossa luki; *Savukkeiden teko baarissa kielletty.*
En ole koskaan ollut Hämeen läänillä, siinä vanhassa enkä Ojoisilla. Minun veli on ollut pari kertaa Ojoisilla ja Hämeen läänillä -80 luvun lopussa. Olette vuosiluvuista päätellen olleet yhtäaikaa Keravalla.
Pidetään Johnny lippu korkealla ja vauhti tasaisena.
PS. Tunsitko sen nimisen vangin kun Kent Tobin? Pitkä tuomio ja pyttyläinen. Lusi Kakolassa ja vaihdettiin kirjeillä kuulumisia hiukan. Ihmettelin kun ei kerran tullut joulukorttia ja kuulin, että olis kuollut. - Sulo.S
Kuka sinulle on sanonut etten osaa tehdä töitä? Olen Mr. Palikka veroja maksava kansalainen.
Mites on Mr. Palikan työn teon laita? - johnnypekko
Sulo.S kirjoitti:
Tässä ajattelin lomailla taas tuossa Ruotsin puolella. Kesällä olimme perheen kanssa Etelä-Ruotsissa ja taas lähdemme, mutta nyt lyhyempi visiitti. Kohta sitten ehkä jälleen uudelleen.
Sä ainakin esiinnyt omalla kuvalla ja oot oikee mies. Minäkin olen koittanut laittaa kuvaa tuohon galleria-sivustoon mutta nyt jokin tökkii kun en saa. On minulla ollut mutta uusi kuva nyt.
Reilua olla omalla kuvalla.
Pilipali pellet heittää helttaa mutta me ei olla niin pikkumaisia, onhan täällä suurin osa kuitenkin kunnon sakkia.
Hämeenlinnassa olen joskus pyörinyt nuorempana. Corona baari, Vinkalo ja Asemaravintola ovat tuttuja paikkoja. Vinkalo oli siinä mielessä huvittava räkälä kun seinällä oli lappu jossa luki; *Savukkeiden teko baarissa kielletty.*
En ole koskaan ollut Hämeen läänillä, siinä vanhassa enkä Ojoisilla. Minun veli on ollut pari kertaa Ojoisilla ja Hämeen läänillä -80 luvun lopussa. Olette vuosiluvuista päätellen olleet yhtäaikaa Keravalla.
Pidetään Johnny lippu korkealla ja vauhti tasaisena.
PS. Tunsitko sen nimisen vangin kun Kent Tobin? Pitkä tuomio ja pyttyläinen. Lusi Kakolassa ja vaihdettiin kirjeillä kuulumisia hiukan. Ihmettelin kun ei kerran tullut joulukorttia ja kuulin, että olis kuollut.Eipä ole Tobin tuttu mies.
Olis myynnissä auto jos vaikka yietäisit jonkun joka etsii näppärää automaattia.
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=475778&PN[0]=cat_link_2&PL[0]=listCategory.php?id=15
- sulho
on tehny kun 8 ja puol vuotta oot istunut perse penkissä?
- Sulo.S
Olen ollut vankilassa neljä kertaa.
Keravan nuorisovankilassa tuomio oli 3v6kk10pv, sen jälkeen vielä kerran vanhalla puolella vankeusvankina ja sitten tulikin keskusvankila. Viimeisellä reissulla kiersin vähän laajemmin näitä taloja.
Et silleen! - minkä ikä-
Sulo.S kirjoitti:
Olen ollut vankilassa neljä kertaa.
Keravan nuorisovankilassa tuomio oli 3v6kk10pv, sen jälkeen vielä kerran vanhalla puolella vankeusvankina ja sitten tulikin keskusvankila. Viimeisellä reissulla kiersin vähän laajemmin näitä taloja.
Et silleen!-nen mies sinä olet? Mistä rikoksista istuit häkissä?
- vastaa nyt
minkä ikä- kirjoitti:
-nen mies sinä olet? Mistä rikoksista istuit häkissä?
kun sulta kerran kysytään. Ookko mustilaisia?
- aamuvirkku.
ookko sulo mustalainen?
- Urpo Palikka
Et sitten uskonut kerrasta kun piti itsensä linnaan uudelleen hommata. Ei taida juurikaan kuuppa säteillä ? !
Mitä veroja olet maksanut ne 8 vuotta, et mitään, elänyt minun verorahoilla. Minun verorahoilla on myös maksettu sinun oikeusavustajasi, kaikki poliisin tutkinnan palkat ja vielä siihen päälle todistajan palkkiot kun sinulla ei ole varoja siihen. Älä tule sanomaan että olet veroja maksava kansalainen.
Hävettäisi sinuna niin ettei ulos kehtaisi mennä ! - Sulo.S
Urpo Palikka kirjoitti:
Et sitten uskonut kerrasta kun piti itsensä linnaan uudelleen hommata. Ei taida juurikaan kuuppa säteillä ? !
Mitä veroja olet maksanut ne 8 vuotta, et mitään, elänyt minun verorahoilla. Minun verorahoilla on myös maksettu sinun oikeusavustajasi, kaikki poliisin tutkinnan palkat ja vielä siihen päälle todistajan palkkiot kun sinulla ei ole varoja siihen. Älä tule sanomaan että olet veroja maksava kansalainen.
Hävettäisi sinuna niin ettei ulos kehtaisi mennä !Minulle on tehty mielentilatutkimus-tyyppinen tutkimus ja kuuppa säteilee vallan mainiosti. Siitä sen kummempaa sanomatta tällä kertaa niin sen kerron, että taidat olla jo vanhuuseläkkeellä koska minun vankilavuodet ovat historiaa. Olenhan sen jo niin monesti täällä kertonut.
Nyt minun tuloista maksetaan jonkun oikeuskuluja ja sosiaalitukia mutta meillä on se ero, että minä en siitä itke kuten sinä. Ehkä sinun itkusi voi jo laittaa vanhuudenhöperyyden tilille.
Minua ei hävetä kyllä yhtään ja en ymmärrä miksi pitäisikään.
Hyvää syksyä sinulle Mr.Palikka! - Urpo Palikka
Sulo.S kirjoitti:
Minulle on tehty mielentilatutkimus-tyyppinen tutkimus ja kuuppa säteilee vallan mainiosti. Siitä sen kummempaa sanomatta tällä kertaa niin sen kerron, että taidat olla jo vanhuuseläkkeellä koska minun vankilavuodet ovat historiaa. Olenhan sen jo niin monesti täällä kertonut.
Nyt minun tuloista maksetaan jonkun oikeuskuluja ja sosiaalitukia mutta meillä on se ero, että minä en siitä itke kuten sinä. Ehkä sinun itkusi voi jo laittaa vanhuudenhöperyyden tilille.
Minua ei hävetä kyllä yhtään ja en ymmärrä miksi pitäisikään.
Hyvää syksyä sinulle Mr.Palikka!Toivottavasti on nyt hyvä olla, kun teot on sovitettu, mutta mitään et ole voinut tehdä sen eteen, että asianomistajapuoli olisi saanut asiansa hyvään kuntoon. Ainaiset viillot jääneet sieluun niistä varkauksien jättämistä traumoista mitkä aiheutitte teoillanne.
Hävetä pitäisi rosvojenkin, vanhalta mieheltä veitte rahat ja sen ainokaisen pienen valonpilkahduksen, eli rannekelloni.
Palauttaisit sen edes ! - Aito suomalainen
Oletko romaani?
- luonnon helmassa
Urpo Palikka kirjoitti:
Toivottavasti on nyt hyvä olla, kun teot on sovitettu, mutta mitään et ole voinut tehdä sen eteen, että asianomistajapuoli olisi saanut asiansa hyvään kuntoon. Ainaiset viillot jääneet sieluun niistä varkauksien jättämistä traumoista mitkä aiheutitte teoillanne.
Hävetä pitäisi rosvojenkin, vanhalta mieheltä veitte rahat ja sen ainokaisen pienen valonpilkahduksen, eli rannekelloni.
Palauttaisit sen edes !Vai on Palikan kello rullattu. Hm, jospa se on pudonnut pusikkoon kun konttasit siellä.
- samaa mieltä
Mielestäni ne suurimmat vaahtoajat vankien päänmenoksi ovat ne joilla ei ole puhtaat jauhot pussissa.
Vai haluaako palstan herrasväki, että vankilasta tulee sinun kotikulmillesi takaisin vihalla varustettu tappokone? Vaihtoehtoisesti sieltä voi tulla siviiliin lauhkea lammas, joka ei uskalla tehdä enää yhtään rikosta, ettei joutuisi takaisin. Kovempi kuri ja uudestaan vankilaan joutuja vedelle ja leivälle & tuomio istutaan päivästä päivään, ilman lomia!!! Ps. minulla puhtaat jauhot pussissa.- samaa mieltä
Puhtaat jauhot pussissa sinulla. Todista se.
- Anonyymi
Tilanteeni oli toivoton, minä ja mieheni olimme avioeron partaalla. Olin kauheassa tilassa ja tunsin, etten enää jaksanut elämääni. Sain tietää pappi TAKUTAsta, jolle tulin paljon arvostelua hänen temppelistään, ja otin häneen yhteyttä. Pappi TAKUTA teki minulle jälleennäkemisen rakkausloitsun ja nyt meillä menee taas paremmin kuin koskaan ennen. Kiitos paljon pappi TAKUTA avioliittoni pelastamisesta. Voit ottaa yhteyttä pappi TAKUTAAN hänen sähköpostiinsa [email protected] tai whatsappilla tähän puhelinnumeroon (+16592027218). Hän tekee myös seuraavia: 1) Lottovoitto2) Kadonnut rakkausloitsu. 3) Avioeroloitsu. 4) Avioliittoloitsu. 5) Sitoutumisloitsu. 6) Eroloitsu. 7) Karkottaa entisen rakastajan. 8.) Haluat ylennyksen toimistossasi. Kaikki kohtaamasi ongelmat ovat 100 % turvallisia ja taattuja
- Anonyymi
Osaako loitsia herppekset ja sankkerit mitä lusiessa tarttu? Kumit tappaa tunteen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset22717173Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"17012209Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El456007Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään644872MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny144805Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.193967Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta843585Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1363017S- ryhmän Israel boikotti sai Päivi Räsäsen repimään pelihousunsa?
Räsänen vertaa S- ryhmää natseihin.2601442- 851031