Puhelinterroristi

Make

Useita soittoja saanut Tele Finlandilta liittymänvaihdosta, rupeaa pikkuhiljaa vi--ttaa.
Sama asia kuin lehtimyyjät, puhelinsoitolla en osta mitään.

4

716

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin, kerroppa miksi?

....Saunalahden asiakkaana?

Luuletko, että voit nauttia palveluista, halpishinnoilla (niinkuin Panu hätäpäissään yrittää järkevien aivoihinkin syöttää).

• Esa

"Luuletko, että voit nauttia palveluista, halpishinnoilla (niinkuin Panu hätäpäissään yrittää järkevien aivoihinkin syöttää)."

No missäs se Soneran pikayhteys viipyy?(puhelut datasiirron hinnalla)
        Missä on Soneran Chat?(tekstarit datasiirron hinnalla)
        Siis mitä Soneralla yleensä on semmosta mistä normaali/suur käyttäjä hyötyis yhtä paljon kuin S-lahden liittymissä?
        Äläkä vaan sano että euro sitä euro tätä, meinaa on aika pirun vanha ja vieläpä surkea juttu.

Soneralla voit nauttia "ei mistään" palveluista kiskurihinnoin!

Itse olen säästänyt erittäin suuren määrän rahaa esim tolla pikayhteydellä.
        Älkääkä ruvetko väittämään et ei toimi, kun se kerran toimii.

• Nauraa mokomille saunapalve...
        Esa kirjoitti:

"Luuletko, että voit nauttia palveluista, halpishinnoilla (niinkuin Panu hätäpäissään yrittää järkevien aivoihinkin syöttää)."

No missäs se Soneran pikayhteys viipyy?(puhelut datasiirron hinnalla)
        Missä on Soneran Chat?(tekstarit datasiirron hinnalla)
        Siis mitä Soneralla yleensä on semmosta mistä normaali/suur käyttäjä hyötyis yhtä paljon kuin S-lahden liittymissä?
        Äläkä vaan sano että euro sitä euro tätä, meinaa on aika pirun vanha ja vieläpä surkea juttu.

Soneralla voit nauttia "ei mistään" palveluista kiskurihinnoin!

Itse olen säästänyt erittäin suuren määrän rahaa esim tolla pikayhteydellä.
        Älkääkä ruvetko väittämään et ei toimi, kun se kerran toimii.

Soneran verkossa toimiikin kaikki pikaisemmin kuin saunalahtielisalla, ei tarvii mitään ns. pikayhteyksiä :)))))

• "Esa":lle!
        Nauraa mokomille saunapalve... kirjoitti:

Soneran verkossa toimiikin kaikki pikaisemmin kuin saunalahtielisalla, ei tarvii mitään ns. pikayhteyksiä :)))))

Esa!
        Olen siis "Nauraa mokomille saunapalveluille"-nimimerkin omaavan kanssa samaa mieltä.

Ihme sitäpaitsi, että sinä Esa tosiaan ole Saunalahden-asiakkaana, sillä olen tähän asti tiennyt muutaman Esa-nimen omaavan henkilön, jotka kaikki käyttävä uskollisesti Soneraa, eivätkä ole lähteneet pelleilemään halpisten palveluilla.

Ja onhan Esa Korvenmaakin Soneran suurasiakasjohtajana.

Sinä olet tosiaan, huono poikkeus!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      177
      11208
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5328
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2565
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2256
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1781
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      43
      1685
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1320
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      36
      1275
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1096
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      112
      1014
    Aihe