Metroasemilla hissejä?

Peppi

Eli onko Ruotsin metroasemilla hissejä? Rullaportaat ainakin on, ovat korkeat ja jyrkät. Lastenvaunut veisin mieluummin hissillä alas ja ylös =)

Lähinnä olisin iloinen T-centralin ja Gärdetin tiedoista.

5

409

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JoonasWEE

Mitä oon ohimennessä nähnyt on siellä.

• nas1

just tultiin ke. aamuna risteilyltä.. gärdetissä en nähnyt hissiä ainakaan, t-centralissa tais olla. gärdethän on silja linen sataman lähin metro asema mut tosiaan enhuomanu hissiä :/

• jo vain

Itsekin olin vähän aikaa sitten risteilyllä ja ainakin Gärdetissä oli hissi, ihan siinä liukuportaiden vieressä. Mutta oli todella hidas. T-centralissa en nähnyt hissejä, mutta kaikki ruotsalaiset käyttivät tavallsia liukuportaita vaunujen kanssa liikkuessa. Toimii niinkin =)

• kun vaan on tottunut
        jo vain kirjoitti:

Itsekin olin vähän aikaa sitten risteilyllä ja ainakin Gärdetissä oli hissi, ihan siinä liukuportaiden vieressä. Mutta oli todella hidas. T-centralissa en nähnyt hissejä, mutta kaikki ruotsalaiset käyttivät tavallsia liukuportaita vaunujen kanssa liikkuessa. Toimii niinkin =)

hissit löytyy kyllä, t-centraalenissa on useampikin. Mutta ikävä kyllä niitä ei monikaan käytä koska ne haisee. Miehet käyttävät kai vessanaan niitä hissejä.

• tukholmasta

Myös Gärdetistä löytyy hissi :)
      T-Centralenin hissit ja liukuportaatkin on vähän rempassa nyt mut jos vähän viitsii ympärilleen katsella voi siellä kiertämällä onnistua rattailla kulkemaan tai vaihtoehtoisesti ajaa junalla yksi pysäkki "väärään" suuntaan ja vaihtaa toisella asemalla esim Gamla Stan jossa ei ole mitään remppoja juuri nyt meneillään.

Hissit tosiaan kulkevat joissakin paikoissa etanavauhtia, mutta mikäs kiire lastenvaunukansalla on.

Muuten pikkuvinkkinä rullaportaisiin: seiskää oikealla puolella että ne hätäisimmät (joita on paljon) pääsevät toista reunaa ohi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      67
      4557
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3505
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3228
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2648
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      47
      2563
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2139
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      2014
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      198
      1931
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      396
      1554
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1428
    Aihe