kertoa millainen Tommi oli "pienenä"...
Hämärä muistikuva kyllä on hänestä muutaman vuoden takaa kun olimme sukulaisissa (asuvat aivan siinä lähellä). Olisi kiva tietää...
Osaisiko joku
5
809
Vastaukset 5
- Niinpä niin
olla muutama vuosi sitten kovin pieni?
Epäilen... - urheiluhullu-92
Tää on kaikki sitten ihan faktaa. tommi oli hyvin urheilullinen ja harrasti monia palloilu lajeja. ja kotona oli aina se peri aate että ensin työ, sitten leikki. tommihan oli ikäluokkansa parhaita pelaajia jalkapallossa vielä 17 vuotiaanakin kunnes sitten isä Juhani vetäisi (siis ei pakoittanut) tommin pituushypyn parii. siis aikalailla moni lahjakkuushan se tommi on :) toivottavasti oli apua :) ja multa voi kysellä lisää:) tiedän aika paljon tommista!
- esztelle
ihmeessä lisää. Olen pelkkänä korvana...
Kiitos muuten tästäkin! - jutta*****
esztelle kirjoitti:
ihmeessä lisää. Olen pelkkänä korvana...
Kiitos muuten tästäkin!mukava poika. Tunsin hänet oman poikani urheiluharrastuksen perusteella jo varmaan alle 10 vuotiaasta, en muista tarkkaan.
Hyvä hän oli urheilijana aina ja ihan hauskan tuntuinen poika.
Vaikka oma poikani hänet joskus paljon nuorempana voittikin pituushypyssä, niin Tommi meni kuitenkin hurjin askelein eteenpäin ja oli TODELLA KIINNOSTUNUT urheilusta..
Ei minkäänmoista pahaa sanottavaa - ihan tavallinen mukava pojannaskali. - esztelle
jutta***** kirjoitti:
mukava poika. Tunsin hänet oman poikani urheiluharrastuksen perusteella jo varmaan alle 10 vuotiaasta, en muista tarkkaan.
Hyvä hän oli urheilijana aina ja ihan hauskan tuntuinen poika.
Vaikka oma poikani hänet joskus paljon nuorempana voittikin pituushypyssä, niin Tommi meni kuitenkin hurjin askelein eteenpäin ja oli TODELLA KIINNOSTUNUT urheilusta..
Ei minkäänmoista pahaa sanottavaa - ihan tavallinen mukava pojannaskali.Mukavan tuntuinen kaveri on hän vieläkin...on kiva kuulla lapsuusajoistakin tosiaan.
Taitaa pitää paikkansa jutut hyvinkasvatetusta nuoresta miehestä joka on vielä älykäskin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4381895- 71818
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et39804Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29754- 55721
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht440717- 44665
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa37581Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi39573- 63563