Hassua, kun ne kilpailijat äsken mainoksessa esitteli itsensä nimeltä niille varastohuoneesta tulleille muusikoille. :) Kai ne nyt tietää talossa olijoiden nimet, niinkuin muukin bb:n katsojakunta.
Siitä huomaa, että miten eristyksissä ja pihalla ulkomaan asioista kilpailijat tosiaan on.
ESITTELY/KÄTTELY
8
736
Vastaukset
- Neea, terve.
Muakin huvitti. Hannakin niin reippaasti esitteli itsensä: "Hanna." Mutta kai se on niin sisäänkasvatettu noi käytöstavat. Esittelen itseni lääkärillekin ovella vaikka hän on juuri kutsunut minua nimeltä!
- yx vaan
Niin ja se tuntuu jotensakin hölmöltä kun ne aina pynttäytyy sunnuntain talk showta varten. Onhan ne suorassa lähetyksessä koko ajan, 24 tuntia vuorokaudessa! Ja eivät todellakaan näytä miettivän miltä näyttävät!
- (;))
Nii just. Sitä mäkin olen miettinyt. En tosin syvällisesti, mutta...
- vaihtelua vaan
(;)) kirjoitti:
Nii just. Sitä mäkin olen miettinyt. En tosin syvällisesti, mutta...
Kiva, että tapahtuu jotain. Ihastuukohan Hanna taas?
- godisawoman
vaihtelua vaan kirjoitti:
Kiva, että tapahtuu jotain. Ihastuukohan Hanna taas?
51 Koodia keikka? Pitääki jättää kattomatta.
- hele
on lähtöviivalla,pukeutuvat varmaan sitä varten hyvin jos joutuvat poistumaan.
Ja onhan se "jotain tekemistä" kun laittelee itseään.
en voi kattoo noita 24/7.eli olenko ymmärtänyt oikein?onko se bändi sielä talossa ne huput päällä ja sillai soittamassa livenä asukeille?Onko tämä nyt se paljon puhuttu musa ilta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662922Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91751- 1111626
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191196- 93923
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65887- 111874
- 57869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6805- 34780