Kertokaa joku mistä saa hyvät pelaaja paäivitykset tohon pelii... oon kokeillu sieltä ea gamesin sivuilta mut ei toimi.. sanokaa joku mistä saa hyvät ja TOIMIVAT päivitykset tähän pelii ja ohjeet. sm-liigasta ei niin välii kunhan NHL JOUKKUEET SAIS PÄIVITETTYÄ. olkaa joku niin kiltti että vastatkaa
NHL 2006 PÄIVITYKSET
8
5428
Vastaukset
- MPH
Ota sieltä EA:n sivuilta se korjattu patch-päivitys tallenna se omat tiedostot, nhl ja huom. SUORITA esim kaksoisklikkaamalla kuvaketta ja sit otat ne rosterit ja tallenna ne samaan paikkaan. Pelissä päivitä kokoonpanot ja pitäs toimia. Ainaskin kokoonpanojen hallinnassa näkyy muutokset. Kausi ja dynasty pitää aloittaa uudelleen jotta ne näkyy niissä.
- Lateksi_91
mut mul toi avaa ton rosterin jossain muistio muodossa!
- joo
Lateksi_91 kirjoitti:
mut mul toi avaa ton rosterin jossain muistio muodossa!
hockeyrevolution.com
- Lateksi_91
joo kirjoitti:
hockeyrevolution.com
sain ne toimii ku otin ne yhest paikast. mut onks muissa päivityksiisä pelaajien kuvia??
- Kale
Lateksi_91 kirjoitti:
sain ne toimii ku otin ne yhest paikast. mut onks muissa päivityksiisä pelaajien kuvia??
Mulla ei ala toimiii noi patchit ku yritän suorittaa sitä siellä omat tiedostot ja nhl...valittaa et old file not found.However, a file of the same name was found.No Update done since file contents do not match. Pitääkö mun kopioida jonnekki muuallekki toi tiedosto vai mistä se johtuu ettei päivitä...ois kiva saaha edes nhl joukkueet ajantasalle!!!Vastatkaa ja antakaa mielellään helppoja ohjeita....ei ossaa värkätä näillä koneilla ite ku rajallisesti!Kiitokset jo etukäteen...loistava peli muuten
- IBU
Kale kirjoitti:
Mulla ei ala toimiii noi patchit ku yritän suorittaa sitä siellä omat tiedostot ja nhl...valittaa et old file not found.However, a file of the same name was found.No Update done since file contents do not match. Pitääkö mun kopioida jonnekki muuallekki toi tiedosto vai mistä se johtuu ettei päivitä...ois kiva saaha edes nhl joukkueet ajantasalle!!!Vastatkaa ja antakaa mielellään helppoja ohjeita....ei ossaa värkätä näillä koneilla ite ku rajallisesti!Kiitokset jo etukäteen...loistava peli muuten
www.hockeyrevolution.com ja lataa tiedostot...
- Hese
IBU kirjoitti:
www.hockeyrevolution.com ja lataa tiedostot...
Joo kannattaa ottaa hockey revolutionista päivitykset. Paljon paremmat kuin EA:n. Ite ihastuin siihen täysin.
- joojoo....
mul on kyllä tohon 06 2010 vuoden rosterit mutta maajoukkuepeli ei toimi.....
ja siinä on myös jotain ihme pelaajia nhl:ssä mutta enimmät on kyllä oikeat
:( :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070