NHL 2006 PÄIVITYKSET

Lateksi_91

Kertokaa joku mistä saa hyvät pelaaja paäivitykset tohon pelii... oon kokeillu sieltä ea gamesin sivuilta mut ei toimi.. sanokaa joku mistä saa hyvät ja TOIMIVAT päivitykset tähän pelii ja ohjeet. sm-liigasta ei niin välii kunhan NHL JOUKKUEET SAIS PÄIVITETTYÄ. olkaa joku niin kiltti että vastatkaa

8

5439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MPH

Ota sieltä EA:n sivuilta se korjattu patch-päivitys tallenna se omat tiedostot, nhl ja huom. SUORITA esim kaksoisklikkaamalla kuvaketta ja sit otat ne rosterit ja tallenna ne samaan paikkaan. Pelissä päivitä kokoonpanot ja pitäs toimia. Ainaskin kokoonpanojen hallinnassa näkyy muutokset. Kausi ja dynasty pitää aloittaa uudelleen jotta ne näkyy niissä.

• Lateksi_91

mut mul toi avaa ton rosterin jossain muistio muodossa!

• joo
        Lateksi_91 kirjoitti:

mut mul toi avaa ton rosterin jossain muistio muodossa!

hockeyrevolution.com

• Lateksi_91
        joo kirjoitti:

hockeyrevolution.com

sain ne toimii ku otin ne yhest paikast. mut onks muissa päivityksiisä pelaajien kuvia??

• Kale
        Lateksi_91 kirjoitti:

sain ne toimii ku otin ne yhest paikast. mut onks muissa päivityksiisä pelaajien kuvia??

Mulla ei ala toimiii noi patchit ku yritän suorittaa sitä siellä omat tiedostot ja nhl...valittaa et old file not found.However, a file of the same name was found.No Update done since file contents do not match. Pitääkö mun kopioida jonnekki muuallekki toi tiedosto vai mistä se johtuu ettei päivitä...ois kiva saaha edes nhl joukkueet ajantasalle!!!Vastatkaa ja antakaa mielellään helppoja ohjeita....ei ossaa värkätä näillä koneilla ite ku rajallisesti!Kiitokset jo etukäteen...loistava peli muuten

• IBU
        Kale kirjoitti:

Mulla ei ala toimiii noi patchit ku yritän suorittaa sitä siellä omat tiedostot ja nhl...valittaa et old file not found.However, a file of the same name was found.No Update done since file contents do not match. Pitääkö mun kopioida jonnekki muuallekki toi tiedosto vai mistä se johtuu ettei päivitä...ois kiva saaha edes nhl joukkueet ajantasalle!!!Vastatkaa ja antakaa mielellään helppoja ohjeita....ei ossaa värkätä näillä koneilla ite ku rajallisesti!Kiitokset jo etukäteen...loistava peli muuten

www.hockeyrevolution.com ja lataa tiedostot...

• Hese
        IBU kirjoitti:

www.hockeyrevolution.com ja lataa tiedostot...

Joo kannattaa ottaa hockey revolutionista päivitykset. Paljon paremmat kuin EA:n. Ite ihastuin siihen täysin.

• joojoo....

mul on kyllä tohon 06 2010 vuoden rosterit mutta maajoukkuepeli ei toimi.....
      ja siinä on myös jotain ihme pelaajia nhl:ssä mutta enimmät on kyllä oikeat
      :( :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      171
      7073
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      64
      2772
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      2188
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      66
      1359
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      360
      1310
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      1274
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      18
      1186
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      1020
    9. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      988
    10. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      980
    Aihe