Mulla on koneessa Win XP ja äänikorttina Sound Blaster Live. Ongelma on sellainen, että kun laitan piuhan äänikortin linjalähdöstä stereoiden tuloliitäntään (esim. CD in, AUX in, tai vastaava tulo)ja koneeseen jonkun musa CD:n, niin kajarit särkee pahasti. Tuo särkeminen alkaa, jos volume-säädön (eli tuo liuku, joka tulee koneessa kajarin kuvasta kellon vierestä)laittaa yli 1/3:n säätöalueesta. Linja- ja mikrofonitulossa on täppä kohdassa "vaimenna". Aikaisemmalla SB PCI 128-kortilla tätä ongelmaa ei ollut, vaikka ruuduissa ei ollut täppää ja volume-säätö oli täysillä. Voiko tuo johtua ajureista (pitäisi olla oikeat), onko kortti mahd. rikki vai mikä mättää? Jospa joku osaisi neuvoa..
Ääni särkee
Näppis
1
374
Vastaukset
- joku---
öö mulla on joku ääni-kortti emossa... aina ku kuuntelen musiikkii niin mun pitääs ottaa linjatulo pois käytöstä. se ottaa mulla kai jostain häitiöö esim. tv viritin kortista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049334
- 474529
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421881- 241610
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131361Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381287Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893