havupuu-uute

apua?

Oletko saanut havupuu-uuttesta apua vaivoihin? Sehän on aika kallis tuote,myydäänkö sitä netissä,vai missä olisi edullista?

26

18308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostanut

      on myyty luontaistuotekaupoissa jo yli 20 vuotta,eikä se niin kallista ole.

      • Malla

        eikös se tule loppujen lopuksi aika kalliiksi kun (se pullossa oleva) säilyy avattuna vain muutaman päivän. On pakko käyttää niin nopeasti? Vai onko olemassa pitempään säilyvää tuotetta?


    • jo99

      Moi!

      Itellä on atooppinen iho ja akne. Akne parantunu ihan täysin havupuu uutteen avulla ja atooppinen iho on rauhoittunut huomattavasti. Alotin juomalla uutetta koska niin suositeltiin ja nyt syön tabletteja.. Itse huomasin vaikutuksen myös virkeyteen ja allergiat rauhoittuivat. Enää en käytä ollenkaan apteekin allergia lääkkeitä vaan havupuu uutetta. Itse olen ollut todella tyytyväinen ja olen kohta käyttänyt tuotetta jo 3 vuotta. Käytän nykyään rohtotalli.com "kauppaa" mistä tilaan tuotteita.
      Jonde

      • Hipsuti

        Kuinka pian tulokset alkivat näkyä ? Itselläni samat ongelmat ihon kanssa kuin sinulla ja kävin vastakkoin ostamassa havupuu-uutetta.


      • Luonto vesa
        Hipsuti kirjoitti:

        Kuinka pian tulokset alkivat näkyä ? Itselläni samat ongelmat ihon kanssa kuin sinulla ja kävin vastakkoin ostamassa havupuu-uutetta.

        Itse olen kärsinyt 40 vuotta vaikeasta atopiasta.Käyttänyt protopiccia ja erilaisia kortisoneja.
        Mutta nyt vain perusvoiteita.Mikään muu ei ole auttanut.Ostan pari laatikkoa havupuu-uutejuomaa suoraan tehtaalta.Alussa pitää ottaa reilusti ainetta, vaikka pullo päivässä.
        Tuovat kotiin "edullisesti" ilman postikuluja.
        Parasta mitä markkinoilta löytyy.Suosittelen kaikille.Fantastic.Ei enää iholääkärillä käyntejä.
        http://www.ravintorengas.fi/tutkimus.php


      • yksilöllistä
        Luonto vesa kirjoitti:

        Itse olen kärsinyt 40 vuotta vaikeasta atopiasta.Käyttänyt protopiccia ja erilaisia kortisoneja.
        Mutta nyt vain perusvoiteita.Mikään muu ei ole auttanut.Ostan pari laatikkoa havupuu-uutejuomaa suoraan tehtaalta.Alussa pitää ottaa reilusti ainetta, vaikka pullo päivässä.
        Tuovat kotiin "edullisesti" ilman postikuluja.
        Parasta mitä markkinoilta löytyy.Suosittelen kaikille.Fantastic.Ei enää iholääkärillä käyntejä.
        http://www.ravintorengas.fi/tutkimus.php

        Minä aikanani join monta laatikollista, mutta minä en tunnistanut itsessäni mitään sellaista, minkä olisin voinut aistia muuttuneen paremmaksi. Minun tapauksessani se taas ei ollut se oikea täsmä tuote.


      • ViinaaNaamaan

        Suosittelen juomaan viinaa. Ei se atopiaa paranna, mutta auttaa unohtamaan sen ja tuo käyttäjälleen hyvän mielen.


    • Japsis

      Moi. Aloin käyttää havupuu-uute juomaa ja huomasin seuraavana päivänä, kuinka hilseily loppui kuin seinään. En meinaa itsekään uskoa, miten pian vaikutus alkoi. Mulla ollut 20 vuotta jokapäiväinen ihottuma käsissä ja teen työtä käsilläni. Kortisonista ei ollut enää apua. Asiakkaani oli saanut avun juomasta ja päätin kokeilla, vaikka olen kokeillut kaikki mahdolliset aineet, nyt vaan seuraan tilannetta, jos kädet tulevat vieläkin paremmiksi.

      • Heviletti-nykyään

        Kaikilla nimettömillä netissä kirjoittelijoilla tapahtuu mitä kummalisimpia asioita.
        Minullakin kasvoi kaljuun päähäni eräällä luontaisella hiusten kasvua edistävällä tuotteella metrin letti ihan yhdessä yössä.


      • Ei_vittu

        Mainosmies tykittää ketjun täyteen keksittyjä käyttäjäkokemuksia eri nickeillä.


      • Anonyymi
        Heviletti-nykyään kirjoitti:

        Kaikilla nimettömillä netissä kirjoittelijoilla tapahtuu mitä kummalisimpia asioita.
        Minullakin kasvoi kaljuun päähäni eräällä luontaisella hiusten kasvua edistävällä tuotteella metrin letti ihan yhdessä yössä.

        Mahtavaa! Mistä sitä saa ostaa? Tilaan jo heti huomenna!


    • kysyy

      oletteko kokeileet pinena havupuu uute tabletteja onko sama vaikutus kun habupuu juomalla.

      • Kuivatlimakalvot

        voiko noita tabletteja työntää nenään?


      • kysyy

        voi


    • Ilmanmetkuja

      Havupuu-uutejuoma tuntuu selvästi vähentävän kainalossa tuntuvaa jomoamista ja tuikkivaa/polttelevaa pistelyä kainaloissa sekä käsivarsissa ja rintakehässä. Kun nämä oireet on vähentyneet, on myös nukkuminen parantunut. Ihme, että tätä uutetta ei tutkita kunnolla tieteellisesti ja selvitetä miten ja missä se toimii. Tk-lääkärille että myös työterv lääkärille kun kerroin vaivoista ei hoitokeinoa eikä asian tutkimisintoa oikein löytynyt. Tk-lääkäri vain kysyi onko patteja. Kun ei ollut, ei kiinnostanut. Jos olisi ollut olisi ollut tod. näk. levinnyt syöpä. Olen nähnyt tapauksen jossa näin oli. Yksityiselläkin kävin, mutta lääkäri sekoitti pakan julistamalla heti kättelyssä että "vaaraa ei ole, olisitte jo kuollut". Tämä perustui siihen, että olin vuotta aiemmin samasta asiasta käynyt työterv. lääkärillä. En sen jälkeen osannut enää kuvailla oireita oikein, joten ei päästy oikeaan asiaan.

      • Näinsentäytyyolla

        Muista pysyä vahvana uskossasi.


    • RAL-

      Tieteellisissä julkaisuissa esiintyy nimi Pycnogenol=Männynkuoriuute. Tuolla nimellä löytyy paljonkin tutkimuksia. Suunnilleen samaa ainettahan tuo on.

      • Ilmanmetkujaedelleen

        Kiitos asiallisesta kommentista RAL-. Katson tuolla nimellä ja erityisesti kiinnostaa onko tehty kaksoissokkotutkimuksia vaikutuksista. Yleensänhän oma kokemus voi tosiaan hyvin helposti johtaa harhaan näissä luontaistuotejutuissa. Mutu tuntu toisaalta käytännön elämässä voi olla arvokas kun muuta ei ole käytettävissä, eikös vain...?


      • Anonyymi
        Ilmanmetkujaedelleen kirjoitti:

        Kiitos asiallisesta kommentista RAL-. Katson tuolla nimellä ja erityisesti kiinnostaa onko tehty kaksoissokkotutkimuksia vaikutuksista. Yleensänhän oma kokemus voi tosiaan hyvin helposti johtaa harhaan näissä luontaistuotejutuissa. Mutu tuntu toisaalta käytännön elämässä voi olla arvokas kun muuta ei ole käytettävissä, eikös vain...?

        Minulla rupesi takapuolesta lykkäämää männyn kärkkää,kun otin vuoden verran havupuu juomaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla rupesi takapuolesta lykkäämää männyn kärkkää,kun otin vuoden verran havupuu juomaa.

        Voi kauheeta! Ei kun mahtavaa! Sinullahan ovat pihapuut omasta takaa. Onko lykännyt koivua? Niin tai pihlajaa?


    • RAL-
      • Ilmanmetkujaedelleen

        Huomasin vasta myöhemmin tämän linkkivinkin. Luin sen ja se on erittäin hyvä ja perusteellinen esitys. On kyllä aika vaativaa luettavaa, tarvii olla edeltäpäin jonkinlainen käsitys aihepiiristä, että saa siitä jotain irti. Hienoa, että löytyy ihmisiä jotka ovat kouluttautuneen niin hyvin että kykenevät tuon tason tutkimukseen. Kiitos RAL-.


      • Anonyymi
        Ilmanmetkujaedelleen kirjoitti:

        Huomasin vasta myöhemmin tämän linkkivinkin. Luin sen ja se on erittäin hyvä ja perusteellinen esitys. On kyllä aika vaativaa luettavaa, tarvii olla edeltäpäin jonkinlainen käsitys aihepiiristä, että saa siitä jotain irti. Hienoa, että löytyy ihmisiä jotka ovat kouluttautuneen niin hyvin että kykenevät tuon tason tutkimukseen. Kiitos RAL-.

        Seksihaluja parantava vaikutus on pojat hyvä homma.


    • Anonyymi

      Kyllä havupuissa saattaa olla joitain ihmiselle terveellisiä aineksia:

      https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/metsa/artikkeli-1.502887

      https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/82a09a1c-e633-4264-bd0a-c4c7492bfc2b

      https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/10/04/wunderbaum-ei-olekaan-kuusi-vaan-manty-havumetsan-terveysvaikutukset

      Tämä tuntuu jo kummalliselta:

      https://www.studio55.fi/tastapuhutaan/article/syopasairas-sai-kuolemantuomion-parantui-kolmessa-viikossa-juotuaan-luonnonlaaketta/126936

      🌲

      • Anonyymi

        Kyllä on ihme ainetta tukka kasvoi takasi ja paksuuntui.


    • Anonyymi

      Kyllä kokeilin havupuu juomaa kyllä auttoi pieru tuli kovempana suosittelen kaikille torven soittajille...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      85
      3617
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      572
      3397
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3229
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2132
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2031
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1908
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1885
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      149
      1574
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1331
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1322
    Aihe