Julkkis-syyttäjät

Menikö syytäjillä pupu pöksyyn? Tuliko hommasta liian iso?

No, syytetyn N.N elämä on pilattu, mutta syyttäjä X.X saa pian kovapalkkaisen työn hesalaisessa lakifirmassa?

Joo, korvausta tulee 100 egeä per päivä => 6000 sehän korvaa kaiken, sen että mukulat juoksee kioskilla karkuun?

Vittu mikä valtio?

6

471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liian iso juttu,

mutta totuus tuli vastaan,ja totuuttahan siihen haettiinkin NG syyttömyyden osalta.Nyt on kyllä aika ottaa ne muut tosiaikaiset seikat huomioon ja tehdä kaikki mikä vielä on tekemättä,ja saattaa vastuu teoista sille,kenelle se kuuluu.Olkoonkin sitten,että se tekijä on vainaja,mutta totuus asiaan kyllä pitäisi tulla,eikä jättää ilmaan roikkumaan.

• tässä

jutussa pitäise tehdä nyt aivan kaikki mahdollinen että se todellinen totuus saataisiin esille. Niin kauan kun kukaan ei tiedä kuka on oikeasti murhaaja, niin epäilyt kohdistuvat Nisseen, näin se vain ikävä kyllä on.

• se vasta
        tässä kirjoitti:

jutussa pitäise tehdä nyt aivan kaikki mahdollinen että se todellinen totuus saataisiin esille. Niin kauan kun kukaan ei tiedä kuka on oikeasti murhaaja, niin epäilyt kohdistuvat Nisseen, näin se vain ikävä kyllä on.

antaisi täydellisen vapautuksen syytteiden osalta.Eihän joillekin tunnu millään menevän jakeluun Nissen syyttömyys,ja todentaminen toisen syyllisyydellä toisi vasta sen täyden vapautuksen.

• keskustelevien taso

on alle 3v.

• sun laitas?

Osaat jo kuitenkin lukea ja jotenkin lyhyitä lauseita kirjoittaa.

• Näreet

Menikö syytäjillä pupu pöksyyn?

- Meni

Tuliko hommasta liian iso?

- Tuli.

Lopputuloksen tiedämme. Murhaaja livahti tällä kertaa kuin koira veräjästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3603
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2449
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2274
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2047
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1562
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1489
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1292
    8. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1289
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      265
      1265
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1255
    Aihe