mitä järkeä?

ftftl

Mitä järkeä on olla mustasukkainen? Se on yleensä aivan turhaa. Meillä on äijän kanssa niin hyvä suhde että tiedän aina olevani ykkönen. Tiedän ettei hän tee mitään mistä ei olla sovittu. Kumpikaan ei toimi toisen selän takana ja kaikesta puhutaan täysin avoimesti. Ennen olin mustis välillä, mutta nyt kun mulla on itsetuntoa enempi olen huomannut ettei siinä ole mitään järkeä. Miksi on sellaisen kanssa johon ei voi luottaa? En ymmärrä. Eikö mustiksena olo ole ihan helvetin rankkaa henkisesti?

6

996

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan itsekses

perusta sit vaikka perhe!

• huuru

NO eihän siinä olekkaan mitään järkeä,niinhän se onkin turhaa......ja ei kukaan halua olla mustis,aivan järjetön tauti......

• wisebaby

ahaa elämys vai! tiesitkö että syöpä voi olla haitaksi?vedä ny ranteet auki.idiootti!!

• yllättyä

aika pahasti, jos yht äkkiä tuliskin ilmi et miehelläs olis joku "juttu", vaikka luulit et kaikki on ok. (kokemusta on)

siinä oon samaa mieltä et ei mustasukkaisuudessa järkeä olekkaan, mut eihän se olekkaan järjen asia vaan tunteiden.

iän myötä olen oppinut, et ei sitä voi toista estää tekemästä mitään mitä toinen ei halua. ei vaikka olis kuinka mustasukkainen.
      jos joku haluaa pettää, niin kyllä se paikan ja ajan sille keksii.
      yleensä luullaan, et se tapahtuu silloin, kun toinen on "ulkona". kokemuksesta tiedän, et sitä voi sanoa esim. olevansa pidempään töissä, mutta se meneekin tekemään ihan jotain muuta.
      voihan se tosin jollekkin töistä käydä?

• mulle on käynyt aika samalla tavalla kun joku petetty tos aikasemmin kirjoitti.

nyt kun mä oon kyrpiintynyt koko ukkoon, enkä välitä mitä se tekee, vaan teen omia(kin) juttuja, niin se onkin alkanut "kytätä" mitä mä teen ja minne meen. jos joku soittaa tai lähettää viestin mun kännykkään, niin heti se on kattomassa kuka soittaa tai lähettää viestiä.

aika huvittavaa, et mä oon voinut vuosien mustasukkaisuudesta päästä eroon kertaheitolla. tosin ei mitenkään kivalla tavalla. tänä päivänä mä en oo tippaakaan mustis, vaan se saa tehdä mitä lystää ja mennä minne lystää.
        tosin nyt se ei haluakkaan tehdä tai mennä juuri minnekkään ilman mua.
        aika kornia vai mitä?

että tällasta tällä kertaa.

p.s mä laitan (mun mielestä) kiinnostavan kysymyksen tonne keskustelu aiheisiin

• Kaikkea kohtuudella.

Omasta mielestäni mustasukkaisuus on suhteelle tarpeellinen tunne, siinä missä rakastuminenkin.
      Ilman mustasukkaisuutta ei kyse ole todellisesta kaiken antavasta rakastumisesta, sillä siihen liittyy AINA pelkoa.
      Koskaan ei voi olla varma menettääkö kumppaninsa lopulta.
      Mustasukkaisuus on tarpeellista, sillä kun ihminen on varuillaan hän yrittääkin enemmän.
      Ajan myötä mustasukkaisuus jää taka-alalle, kuten rakastumisen tunnekin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      151
      1883
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1786
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      39
      1614
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      196
      1218
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      94
      1215
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      1178
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      358
      1024
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      879
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      831
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50