Mitä järkeä on olla mustasukkainen? Se on yleensä aivan turhaa. Meillä on äijän kanssa niin hyvä suhde että tiedän aina olevani ykkönen. Tiedän ettei hän tee mitään mistä ei olla sovittu. Kumpikaan ei toimi toisen selän takana ja kaikesta puhutaan täysin avoimesti. Ennen olin mustis välillä, mutta nyt kun mulla on itsetuntoa enempi olen huomannut ettei siinä ole mitään järkeä. Miksi on sellaisen kanssa johon ei voi luottaa? En ymmärrä. Eikö mustiksena olo ole ihan helvetin rankkaa henkisesti?
mitä järkeä?
6
998
Vastaukset
- ihan itsekses
perusta sit vaikka perhe!
- huuru
NO eihän siinä olekkaan mitään järkeä,niinhän se onkin turhaa......ja ei kukaan halua olla mustis,aivan järjetön tauti......
- wisebaby
ahaa elämys vai! tiesitkö että syöpä voi olla haitaksi?vedä ny ranteet auki.idiootti!!
- yllättyä
aika pahasti, jos yht äkkiä tuliskin ilmi et miehelläs olis joku "juttu", vaikka luulit et kaikki on ok. (kokemusta on)
siinä oon samaa mieltä et ei mustasukkaisuudessa järkeä olekkaan, mut eihän se olekkaan järjen asia vaan tunteiden.
iän myötä olen oppinut, et ei sitä voi toista estää tekemästä mitään mitä toinen ei halua. ei vaikka olis kuinka mustasukkainen.
jos joku haluaa pettää, niin kyllä se paikan ja ajan sille keksii.
yleensä luullaan, et se tapahtuu silloin, kun toinen on "ulkona". kokemuksesta tiedän, et sitä voi sanoa esim. olevansa pidempään töissä, mutta se meneekin tekemään ihan jotain muuta.
voihan se tosin jollekkin töistä käydä?mulle on käynyt aika samalla tavalla kun joku petetty tos aikasemmin kirjoitti.
nyt kun mä oon kyrpiintynyt koko ukkoon, enkä välitä mitä se tekee, vaan teen omia(kin) juttuja, niin se onkin alkanut "kytätä" mitä mä teen ja minne meen. jos joku soittaa tai lähettää viestin mun kännykkään, niin heti se on kattomassa kuka soittaa tai lähettää viestiä.
aika huvittavaa, et mä oon voinut vuosien mustasukkaisuudesta päästä eroon kertaheitolla. tosin ei mitenkään kivalla tavalla. tänä päivänä mä en oo tippaakaan mustis, vaan se saa tehdä mitä lystää ja mennä minne lystää.
tosin nyt se ei haluakkaan tehdä tai mennä juuri minnekkään ilman mua.
aika kornia vai mitä?
että tällasta tällä kertaa.
p.s mä laitan (mun mielestä) kiinnostavan kysymyksen tonne keskustelu aiheisiin
- Kaikkea kohtuudella.
Omasta mielestäni mustasukkaisuus on suhteelle tarpeellinen tunne, siinä missä rakastuminenkin.
Ilman mustasukkaisuutta ei kyse ole todellisesta kaiken antavasta rakastumisesta, sillä siihen liittyy AINA pelkoa.
Koskaan ei voi olla varma menettääkö kumppaninsa lopulta.
Mustasukkaisuus on tarpeellista, sillä kun ihminen on varuillaan hän yrittääkin enemmän.
Ajan myötä mustasukkaisuus jää taka-alalle, kuten rakastumisen tunnekin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17322279Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant749486Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.297480Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va806315SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1825950Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot344966HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1084620Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1014376Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo872060Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k791345