Mitä järkeä on olla mustasukkainen? Se on yleensä aivan turhaa. Meillä on äijän kanssa niin hyvä suhde että tiedän aina olevani ykkönen. Tiedän ettei hän tee mitään mistä ei olla sovittu. Kumpikaan ei toimi toisen selän takana ja kaikesta puhutaan täysin avoimesti. Ennen olin mustis välillä, mutta nyt kun mulla on itsetuntoa enempi olen huomannut ettei siinä ole mitään järkeä. Miksi on sellaisen kanssa johon ei voi luottaa? En ymmärrä. Eikö mustiksena olo ole ihan helvetin rankkaa henkisesti?
mitä järkeä?
6
992
Vastaukset
- ihan itsekses
perusta sit vaikka perhe!
- huuru
NO eihän siinä olekkaan mitään järkeä,niinhän se onkin turhaa......ja ei kukaan halua olla mustis,aivan järjetön tauti......
- wisebaby
ahaa elämys vai! tiesitkö että syöpä voi olla haitaksi?vedä ny ranteet auki.idiootti!!
- yllättyä
aika pahasti, jos yht äkkiä tuliskin ilmi et miehelläs olis joku "juttu", vaikka luulit et kaikki on ok. (kokemusta on)
siinä oon samaa mieltä et ei mustasukkaisuudessa järkeä olekkaan, mut eihän se olekkaan järjen asia vaan tunteiden.
iän myötä olen oppinut, et ei sitä voi toista estää tekemästä mitään mitä toinen ei halua. ei vaikka olis kuinka mustasukkainen.
jos joku haluaa pettää, niin kyllä se paikan ja ajan sille keksii.
yleensä luullaan, et se tapahtuu silloin, kun toinen on "ulkona". kokemuksesta tiedän, et sitä voi sanoa esim. olevansa pidempään töissä, mutta se meneekin tekemään ihan jotain muuta.
voihan se tosin jollekkin töistä käydä?mulle on käynyt aika samalla tavalla kun joku petetty tos aikasemmin kirjoitti.
nyt kun mä oon kyrpiintynyt koko ukkoon, enkä välitä mitä se tekee, vaan teen omia(kin) juttuja, niin se onkin alkanut "kytätä" mitä mä teen ja minne meen. jos joku soittaa tai lähettää viestin mun kännykkään, niin heti se on kattomassa kuka soittaa tai lähettää viestiä.
aika huvittavaa, et mä oon voinut vuosien mustasukkaisuudesta päästä eroon kertaheitolla. tosin ei mitenkään kivalla tavalla. tänä päivänä mä en oo tippaakaan mustis, vaan se saa tehdä mitä lystää ja mennä minne lystää.
tosin nyt se ei haluakkaan tehdä tai mennä juuri minnekkään ilman mua.
aika kornia vai mitä?
että tällasta tällä kertaa.
p.s mä laitan (mun mielestä) kiinnostavan kysymyksen tonne keskustelu aiheisiin
- Kaikkea kohtuudella.
Omasta mielestäni mustasukkaisuus on suhteelle tarpeellinen tunne, siinä missä rakastuminenkin.
Ilman mustasukkaisuutta ei kyse ole todellisesta kaiken antavasta rakastumisesta, sillä siihen liittyy AINA pelkoa.
Koskaan ei voi olla varma menettääkö kumppaninsa lopulta.
Mustasukkaisuus on tarpeellista, sillä kun ihminen on varuillaan hän yrittääkin enemmän.
Ajan myötä mustasukkaisuus jää taka-alalle, kuten rakastumisen tunnekin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306182Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144684Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413294IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623091Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3591703Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111498- 711391
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411308- 791189