testaa ikäsi!

sain 20vee

Motoristi voi olla biologisesti useita vuosia nuorempi tai vanhempi kuin kalenteri-iästä voisi päätellä. Motoristin ikääntymisen psykologiaa koskevat uskomukset kertovat puolestaan, että koemme itsemme yleensä useita vuosia nuoremmiksi kuin olemme.
Yhteistä kaikille iän tarkastelutavoille on kuitenkin se, että motoristin yksilölliset eroavaisuudet suhteessa muuhun väestöön kasvavat merkittävästi iän myötä.

Testaa henkinen ikäsi..
http://testit.mine.nu/TestaaMinut

19

1805

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -kooma-kalle-

      Testin mukaan 17vee, ajokortin mukaan...no, se väittää testin luvusta puuttuvan yli 30 vuotta!

      • 49.7

        Testi väittää minun olevan 37vee...vaikka fyysinen ikäni on 49. Siinäkö syy,että tunnen vetoa moottoripyöriin ja nuoriin naisiin?


      • 49.7 kirjoitti:

        Testi väittää minun olevan 37vee...vaikka fyysinen ikäni on 49. Siinäkö syy,että tunnen vetoa moottoripyöriin ja nuoriin naisiin?

        Joo, mutta sä et vastannutkaan rehellisesti, vaan etsit mahdollisimman nuorekkaat vaihtoehdot.
        Jos olisit vastannut rehellisesti olisit tiennyt kuka oli Martti Miettunen:D


      • 50v
        riffraff kirjoitti:

        Joo, mutta sä et vastannutkaan rehellisesti, vaan etsit mahdollisimman nuorekkaat vaihtoehdot.
        Jos olisit vastannut rehellisesti olisit tiennyt kuka oli Martti Miettunen:D

        Olen siis neljävuotta nuorempi...pah!

        Enskesänä keulin hieman pidemmälle.


      • 50v kirjoitti:

        Olen siis neljävuotta nuorempi...pah!

        Enskesänä keulin hieman pidemmälle.

        Olen siis henkisesti 46-v, siksi tykkään keulia ja piirtää donitsia:)
        Jos olisin henkisesti pojan kloppi, niin mitähän sitten tekisin:O
        Mieti sitä:)


      • 50v
        riffraff kirjoitti:

        Olen siis henkisesti 46-v, siksi tykkään keulia ja piirtää donitsia:)
        Jos olisin henkisesti pojan kloppi, niin mitähän sitten tekisin:O
        Mieti sitä:)

        Varmaan sitten ajelisit iltaisin vanhainkodille vikittelemään misuja?
        Hoitsut voit jättää mun huolex.

        Nojoo,prätkäily maistuu kyllä,mutta mukavuudenhalu on aika vahva,eli ihan umpivesikelillä en halua ajella.
        Kyllä se ikä sielä näkyy.


      • terve
        riffraff kirjoitti:

        Joo, mutta sä et vastannutkaan rehellisesti, vaan etsit mahdollisimman nuorekkaat vaihtoehdot.
        Jos olisit vastannut rehellisesti olisit tiennyt kuka oli Martti Miettunen:D

        herra Kone sanoi,että olet taantunut 100veen tasolle,eikä sinua oikeasti kiinnosta mikään,paitsi päivän läskiannos..jota turhaan odotat...jota et ehkä säästö syistä saa, saat ehkä vain puoliannosta jos olet kiltisti..etkä paskanna ennen iltauutisia huosuisisi...si


      • 44v
        50v kirjoitti:

        Varmaan sitten ajelisit iltaisin vanhainkodille vikittelemään misuja?
        Hoitsut voit jättää mun huolex.

        Nojoo,prätkäily maistuu kyllä,mutta mukavuudenhalu on aika vahva,eli ihan umpivesikelillä en halua ajella.
        Kyllä se ikä sielä näkyy.

        Henkinen ikäsi on 34 vuotta.
        ei ihme että mopo kulkee :D


      • vai 40??
        riffraff kirjoitti:

        Joo, mutta sä et vastannutkaan rehellisesti, vaan etsit mahdollisimman nuorekkaat vaihtoehdot.
        Jos olisit vastannut rehellisesti olisit tiennyt kuka oli Martti Miettunen:D

        Mä tiesin jopa miettusen maran, mutta testi kertoo 25 vee!! (ainakin luulin tietäneeni???)
        Ei testi välttämättä ole edes kauheen väärässä??
        Jokainen on just niin vanha tai nuori, kuin miltä tuntuu.

        Näillä mennään ja ajokausi jatkuu vielä...


    • bemaristi 56/57 vuotta

      Kone antoi henkiseksi iäkseni 57 vuotta, tänään on
      57-vuotis-synttärit!!!

      Ikää on niin paljon ettei enää tarvitse elvistellä.
      En edes muista kuinka mones bemari on menossa...
      Kortti vuodesta 1967, ei kaatoja paitsi krossia
      ajaessani.

      57-vuotias ekonomi ja bemari, eikös passaakin hyvin
      stereotypioihin.

    • Bikerman

      Pienellä leikkimielisyydellähän tällaisiin testeihin pitää suhtautua, mutta tällä kertaa tulos osui myös aika hyvin oikeaan. Ikää on reilu neljäkymmentä ja saman sanoi myös "testi" :)

    • 43 v

      Kiva testi - aika paljon lähti vuosia ja kohtalaisen rehellinen:-)

    • KawaM

      Tuli sitten tulokseksi 43v ja oikee ikä 29....

      • M.S.

        Tulisitko meille töihin ;-)


    • - alter-egoni -

      :D Hienoo, upeeta, mahtavaa...

      • oikea 46

        Jotkut on vanhana syntyneitä...heh


    • ExJoHan

      Minä sain testitulokseksi 74 vuotta! Ei heittänyt kuin parikymmentä vuotta.

      • M.S.

        37 vee sanoi testi :-)))


    • veitikka

      "testi" määritteli iäkseni 37 v., oikeasti 25. JEBAJEE! :D vänkää :D

      Ah, niin onnellisia te minua (henkisesti) nuoremmat!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe