testaa ikäsi!

sain 20vee

Motoristi voi olla biologisesti useita vuosia nuorempi tai vanhempi kuin kalenteri-iästä voisi päätellä. Motoristin ikääntymisen psykologiaa koskevat uskomukset kertovat puolestaan, että koemme itsemme yleensä useita vuosia nuoremmiksi kuin olemme.
Yhteistä kaikille iän tarkastelutavoille on kuitenkin se, että motoristin yksilölliset eroavaisuudet suhteessa muuhun väestöön kasvavat merkittävästi iän myötä.

Testaa henkinen ikäsi..
http://testit.mine.nu/TestaaMinut

19

1777

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -kooma-kalle-

Testin mukaan 17vee, ajokortin mukaan...no, se väittää testin luvusta puuttuvan yli 30 vuotta!

• 49.7

Testi väittää minun olevan 37vee...vaikka fyysinen ikäni on 49. Siinäkö syy,että tunnen vetoa moottoripyöriin ja nuoriin naisiin?

• 49.7 kirjoitti:

Testi väittää minun olevan 37vee...vaikka fyysinen ikäni on 49. Siinäkö syy,että tunnen vetoa moottoripyöriin ja nuoriin naisiin?

Joo, mutta sä et vastannutkaan rehellisesti, vaan etsit mahdollisimman nuorekkaat vaihtoehdot.
        Jos olisit vastannut rehellisesti olisit tiennyt kuka oli Martti Miettunen:D

• 50v
        riffraff kirjoitti:

Joo, mutta sä et vastannutkaan rehellisesti, vaan etsit mahdollisimman nuorekkaat vaihtoehdot.

Olen siis neljävuotta nuorempi...pah!

Enskesänä keulin hieman pidemmälle.

• 50v kirjoitti:

Olen siis neljävuotta nuorempi...pah!

Enskesänä keulin hieman pidemmälle.

Olen siis henkisesti 46-v, siksi tykkään keulia ja piirtää donitsia:)
        Jos olisin henkisesti pojan kloppi, niin mitähän sitten tekisin:O
        Mieti sitä:)

• 50v
        riffraff kirjoitti:

Olen siis henkisesti 46-v, siksi tykkään keulia ja piirtää donitsia:)
        Jos olisin henkisesti pojan kloppi, niin mitähän sitten tekisin:O
        Mieti sitä:)

Varmaan sitten ajelisit iltaisin vanhainkodille vikittelemään misuja?
        Hoitsut voit jättää mun huolex.

Nojoo,prätkäily maistuu kyllä,mutta mukavuudenhalu on aika vahva,eli ihan umpivesikelillä en halua ajella.
        Kyllä se ikä sielä näkyy.

• terve
        riffraff kirjoitti:

herra Kone sanoi,että olet taantunut 100veen tasolle,eikä sinua oikeasti kiinnosta mikään,paitsi päivän läskiannos..jota turhaan odotat...jota et ehkä säästö syistä saa, saat ehkä vain puoliannosta jos olet kiltisti..etkä paskanna ennen iltauutisia huosuisisi...si

• 44v
        50v kirjoitti:

Varmaan sitten ajelisit iltaisin vanhainkodille vikittelemään misuja?
        Hoitsut voit jättää mun huolex.

Nojoo,prätkäily maistuu kyllä,mutta mukavuudenhalu on aika vahva,eli ihan umpivesikelillä en halua ajella.
        Kyllä se ikä sielä näkyy.

Henkinen ikäsi on 34 vuotta.
        ei ihme että mopo kulkee :D

• vai 40??
        riffraff kirjoitti:

Mä tiesin jopa miettusen maran, mutta testi kertoo 25 vee!! (ainakin luulin tietäneeni???)
        Ei testi välttämättä ole edes kauheen väärässä??
        Jokainen on just niin vanha tai nuori, kuin miltä tuntuu.

Näillä mennään ja ajokausi jatkuu vielä...

• bemaristi 56/57 vuotta

Kone antoi henkiseksi iäkseni 57 vuotta, tänään on
      57-vuotis-synttärit!!!

Ikää on niin paljon ettei enää tarvitse elvistellä.
      En edes muista kuinka mones bemari on menossa...
      Kortti vuodesta 1967, ei kaatoja paitsi krossia
      ajaessani.

57-vuotias ekonomi ja bemari, eikös passaakin hyvin
      stereotypioihin.

• Bikerman

Pienellä leikkimielisyydellähän tällaisiin testeihin pitää suhtautua, mutta tällä kertaa tulos osui myös aika hyvin oikeaan. Ikää on reilu neljäkymmentä ja saman sanoi myös "testi" :)

• 43 v

Kiva testi - aika paljon lähti vuosia ja kohtalaisen rehellinen:-)

• KawaM

Tuli sitten tulokseksi 43v ja oikee ikä 29....

• M.S.

Tulisitko meille töihin ;-)

• - alter-egoni -

:D Hienoo, upeeta, mahtavaa...

• oikea 46

Jotkut on vanhana syntyneitä...heh

• ExJoHan

Minä sain testitulokseksi 74 vuotta! Ei heittänyt kuin parikymmentä vuotta.

• M.S.

37 vee sanoi testi :-)))

• veitikka

"testi" määritteli iäkseni 37 v., oikeasti 25. JEBAJEE! :D vänkää :D

Ah, niin onnellisia te minua (henkisesti) nuoremmat!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4996
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2269
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      2144
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      219
      2122
    5. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      214
      1347
    6. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      18
      1148
    7. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      956
    8. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      47
      933
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      887
    10. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      859
    Aihe