Paljonko vie öljyy nyt tuntuu että menee vähän liikaa 0,5l 3000km
320i e46 20012,2
6
719
Vastaukset
- combicoupe
Samalla koneella varustettu 520 vie mulla 0,5 litraa 5000 kilometrillä.
Kyllä toi on liikaa!
Omaani ei tartte lisätä yhtään öljynvaihtovälillä.
Paljon autolla on ajettu?- kulkee
110 000km
- öljymerkkiä
kulkee kirjoitti:
110 000km
Käytä Mobil 1, ei pitäis kovin paljoa kulua tai jos kuluu niin sit sitä kuluu, ei ole kovin kallista.
- 320
öljymerkkiä kirjoitti:
Käytä Mobil 1, ei pitäis kovin paljoa kulua tai jos kuluu niin sit sitä kuluu, ei ole kovin kallista.
itellä sama homma just samanlaisessa laitteessa... vie jopa enemmän. on kokeiltu mobil 1:stä ja shellin helixiä. kilometritkin on lähes samat kun sulla. kiinnoistais kyllä kovasti, että missäköhän on vika??
- kuluu
about samat. Käytin myös moottorin pesussa (forte) kun epäiltiin jumiutunutta männän rengasta, mutta se ei auttanut. Vaihdoin 5w40 Shell helix:iin, hinta vähän yli kaks kymppii neljä litraa, sitä jaksaa ostaa. Ei ole mitään järkeä lähteä esim aukomaan konetta tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604996Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362269Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti612144- 2192122
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2141347Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä181148- 89956
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47933- 66887
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12859