Isot tissit on läskiä!

Minna

Tällä palstalla on puhuttu paljon kehosta/rintojen koosta yms.
Muistetaan, että rinnat on suurimmaksi osaksi rasvakudosta ja jos haluaa muuten hyvännäköisen kiinteän kropan, on mahdotonta samaan kaavaan lyödä mahdottomia isoja, hölskyviä tissejä!

Kyllä kiinteä, sopusuhtainen vartalo pienine rintoineen on aina paremman näköinen kuin iso läski kroppa, isoine lolloineen!

24

3569

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minna

Pituus 162 paino 32 kylkiluut näkyy kyllä ja pelkät nännit tisseinä.

• =)

ei tollanen alipaino ihan tervettä oo...

• Boobs

aika kuivan näköinen oot varmaankin

• ellu

missä sä mahdoit olla ku aivoja jaettiin?

• Mikko

Huh, paljastit ittes..
        mahtaa olla kiva, kun on taikina-maha.

yök

• tinka
        Mikko kirjoitti:

Huh, paljastit ittes..

yök

Niinpä niin, miehillä on putkiaivot! Isot rinnatko kertovat aina siitä, että ihminen on läski? Omat mittani ovat pituus 162 cm paino 55 kg ja rintsikoiden kuppikoko on c. Harrastan urheilua päivittäin, eikä minulla ole läskiä!!!!!

• mika
        Mikko kirjoitti:

Huh, paljastit ittes..

yök

niinpä.. kateellinen läski se siellä hölskyttelee
        roikkuvia riippari lotjojaan.

• tätätätätätätätätämuumipeikko
        tinka kirjoitti:

Niinpä niin, miehillä on putkiaivot! Isot rinnatko kertovat aina siitä, että ihminen on läski? Omat mittani ovat pituus 162 cm paino 55 kg ja rintsikoiden kuppikoko on c. Harrastan urheilua päivittäin, eikä minulla ole läskiä!!!!!

niin c mutta puhuimme nyt ISOISTA tisseistä.. emme keskikoisista, eikä pienistä vaan ISOISTA!!!
        ymmärsitkö? vai kehtaat sinä vielä sanoa c-kuppiasi isoksi.. etkä sinä sitäpaitsi mikään NIIN laiha olekkaan, mistä nyt oli kysymys..

• Priscilla
        tinka kirjoitti:

RINNAT ovat läskiä.

• Juha82

Tosi on!
      Nuoret on nykyään vaan niin plösöjä. eivät huolehdi itsestään jne.
      Kiintee kroppa on loisto!
      Ja isot meijerit kuvottavat. Ootteko nähny ku läski juoksee, hui! Kun ne meijerit hölskyy ja hakkaa ottaan!

• peikkotyttö

mun mitat ovat 153/47/75d, enkä pidä itseäni mitenkään läskinä! sitä paitsi lihavatkin ihmiset voivat olla kauniita. mä oon sujut kehoni kanssa ja ylpeä siitä.
        mä en käsitä tätä nykypäivää, että kaunis on silloin kun laiha, ja ruma jos on läski, mihin on jäänyt sopusuhtaset?

• miina
        peikkotyttö kirjoitti:

mun mitat ovat 153/47/75d, enkä pidä itseäni mitenkään läskinä! sitä paitsi lihavatkin ihmiset voivat olla kauniita. mä oon sujut kehoni kanssa ja ylpeä siitä.
        mä en käsitä tätä nykypäivää, että kaunis on silloin kun laiha, ja ruma jos on läski, mihin on jäänyt sopusuhtaset?

Naiset, joilla on pienet rinnat häpeävät sitä (siis jotkut) ja niinpä heidän tarttee kirjoitella isorintaisuuden kamaluudesta joka paikkaan. Me, joilla on normaalikokoiset tai isot rinnat osaamme onneksi pitää päämme kiinni niiden tuomasta ihailusta tms., sillä näin näyttämme fiksuutemme. Miehet, jotka arvostelevat naista pelkän ulkomuodon perusteella eivät yleensä itse ole mitään naisten suursuosikkeja ja kertoohan esim. täällä esitetyt mielipiteet jo ihmisen ajatusmaailmasta ja järjenjuoksusta aika paljon...

• tätätätätätätätätämuumipeikko
        peikkotyttö kirjoitti:

et ole läski, muttet liian laihakaan(kuten keskustelun aloittaja tarkoitti), joten et liity tähän keskusteluun mitenkään... painat muuten mun pimun kanssa saman verran mutta hän on sua reilusti 15cm pidempi

• mika
        miina kirjoitti:

Naiset, joilla on pienet rinnat häpeävät sitä (siis jotkut) ja niinpä heidän tarttee kirjoitella isorintaisuuden kamaluudesta joka paikkaan. Me, joilla on normaalikokoiset tai isot rinnat osaamme onneksi pitää päämme kiinni niiden tuomasta ihailusta tms., sillä näin näyttämme fiksuutemme. Miehet, jotka arvostelevat naista pelkän ulkomuodon perusteella eivät yleensä itse ole mitään naisten suursuosikkeja ja kertoohan esim. täällä esitetyt mielipiteet jo ihmisen ajatusmaailmasta ja järjenjuoksusta aika paljon...

heillä ei ole muuten mitään hävettävää.. jos tissit ovat pyöreät ja kiinteät, toisin kun joillain isot roikkuvar mollikat omaavalla. vaikealta se näyttää tuo teidänkin tajuaminen, ettei kaikki TODELLAKAAN pidä isoista tisseistä! ymmärsitkö?? k a i k k i EI p i d ä isoista tisseistä!! onko se teille niin kova paikka kun joku tunnustaa pitävänsä pienemmistä/keskikokoisistakin? sitten tulee teiltä kehuja, että minunpa tissini ovat kyllä varmasti aivan parhaat ja kateelliset ne vaan näitä haukkuu.. siis kyllä nää on tosi ihanat joo.. jokaisella on oma makunsa ja minulla se on ne pienet/keskikokoiset tissit! mutta en kuitenkaan rakastamaani naista tissejensä ison koon takia jättäisi, mutta minulla on makuni ja sen pidän!

• Rowen

Minusta monet XL-naiset ovat äärimmäisen seksikkäitä.

• Mitäh???

Toi Minnahan on aivan sairaan ihmisen mitoissa! Eiks sitä kukaan tajuu? Miks ihmisillä on aivan väärät käsitykset normaalipainosista ja sopusuhtasista ihmisistä?? Itse olen about 165cm/58kg. kuppikoko on 75b tai c. Olenko tosiaan mielestänne läski? Minähän olen mielestäni normaalipainoinen...

• Katja

Oikeasti,mistä tämmöinen häly. Minkä takia aina ja kaikkialla puhutaan tyttöjen rintojen koosta ja painosta yms.? Mitä väliä sillä on jos itse on tyytyväinen itseensä? Sopusuhtaisuus on kaunista,minusta.
        Itse olen 171 sentiä pitkä ja painan 58 kiloa. Kuppikoko on 75b. Eli rintani ovat pienehköt. Ei se ole ikinä ollut mikään ongelma.
        Jokaisella on erilaiset rinnat...minkä sille voi.
        Antakaa asian olla niin.

• Blah blah

Ja kiihottavia.

Yksi tykkää yhdestä, toinen toisesta. Ja hoikkia, isotissisiä tyttöjä on olemassa ja miehet tykkäävät heistä(kin). Hyväksy se mukisematta äläkä tunge omaa mielipidettäsi muiden kurkusta alas.

Terv. tissimies

• ~**Angel Baby**~

Rinnat ovat rasvakudosta kyllä,mutta mitä se sinua häiritsee?!?Itse tiedän olevani teoriassa hieman liian pallo,mutta käytännössä siitä on suuri etu,koska isorintaisilla naisilla on vaan se tuuri,että heidän rasva kerääntyy vatsan siaan rintoihin.Mitä sitten?Niinkuin sanottu isorintaiset ovat sen verran fiksuja suurimmaksi osaksi,että eivät täällä leveile saamastaan ihailusta vaan nauttivat siitä vaivihkaaan;)Hyvänen aika ei kaikkien tarvitse samasta kuppikoosta pitää,mutta kuinka moni teistä osaa siitä seisomalta sanoa ohi kävelevän naisen/tytön kuppikoon?!Enkä oikeen ymmärrä miksi asiasta täytyy häly nostaa.Rinnat eivät ole kaikki kaikessa.En itseasiassa ymmärrä alkuunkaan mikä asiassa kuohuttaa.

Voi olla,että mielestäsi isot rinnat ovat järkyttävä näky,mutta miksi ihmeessä raaka todellisuus kadulla kertoo aivan toista;).

Mitä sitten jos rinnat roikkuvat oletko ikinä kuullut sellaisesta asiasta kuin rintaliivit??Ja se,että ne roikkuvat ei välttämättä tarkoita 100%varmuudella sitä,että ne ovat navassa.Erilaiset rinnat yksinkertaisesti sopivat eri ihmisille.Pienet rinnat sopivat ulkoilevalle ihmisille ja siksi luontokin heille ne ajan kanssa antaa...

Ei paino vie seksikkyyttä.Jos osaa peittää ja palajstaa sopivasti on silmäniloa hieman ylipainoisempikin.

Eikö tässä maailmassa ole todellakaan tilaa kaikenlaisille ihmisille.Tämä on ihan sama kuin riitelisi ihonväristä,varallisuudesta,sukupolesta....Tämä on melko tyhmää sillä Minnan mielipdie perustui halventavaan yleistykseen mikä on sieltä ja syvältä AINA!!

• SSS

Läskiä TAI silikonia. Totta joka ikinen sana. (tosin siitä, mikä on kauneinta, en voi yleiseti mitään sanoa;kauneus on katsijan silmissä...)

• blaablaablaa

Helpottiko kun sait tuon sanottua?
      Onko helpompi saada itsensä uskomaan noihin itse keksittyihin satuihin,jos niitä toitottaa täällä julkisesti?

Kyllä se rintojen koko vaihtelee ihan yksilökohtaisesti ja omien kenttätutkimusteni pohjalta voin kertoa,että monilla lihavillakin naisilla on paljon pienemmät rinnat kuin joillain normaalipainoisilla tai jopa selvästi laihoilla.

Voin myös(pakko myöntää;-hieman ylpeänä)ilmoittaa,että omalla tyttöystävälläni on C-kupin rinnat,vaikka onkin muuten mielestäni jopa turhankin hoikka.
      Turha kai mainita,että olen aika tyytyväinen muijan ruotoon?

• Una

Kun ihmiset tajuais sen, että rasvakerron on naisen hormoonitoiminnalle välttämätön. En nyt kyl tarkoita, että pitäis "hyllyä" eteen päin, mutta kuitenkin jos haluaa pysyä terveenä, kannattaa hyväksyä se rasvakerros. Nimittäin ku rasvakerros ohenee liikaa, kuukautiset jää pois ja siitä voi olla myöhemmässä vaiheessa seurauksena lapsettomuus. Kannattais ehkä katsella elämää pitemmälle ku just siihen hetkeen, ku elää.
      Nimittäin, vaikka just nyt tuntuis, että ei koskaan kaipaa lapsia, niin jossain vaiheessa se "kaipuu" kuitenki todennäk. tulee, luonto ku on laittanu ihmiseen tarpeen lisääntyä ja jatkaa sukua..

Eräs terve, mutta ei lihava..

• dr.

Rinnat eivät ole pelkkää läskiä. Kaivakaa vanhat bilsan kirjanne esiin tai odottakaa että opettaja sen vielä joku päivä teille kertoo. Ette ainakaan vaikuta niin vanhoilta että peruskoulutus olisi jo takanapäin!!!

• Eternal Flame

Kuinka vanha mahdat olla? Et ilmeisesti vielä tiedä, että naisillakin on rintalihakset, jotka vaikuttavat rintojen kokoon ja kiinteyteen. Tunnen monia laihoja naisia, joilla on suuret rinnat. Ei ne pelkkää rasvakudosta ole... Ehkä sun pitäs vähän mennä ittees ja ajatella asioita?!? Ei millään pahalla...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      81
      3015
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      91
      1726
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      83
      1571
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      137
      1432
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1428
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      157
      1334
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      159
      1263
    8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      98
      1197
    9. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      82
      1197
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      83
      1182
    Aihe