MYYDÄÄN TARANTELLOJA

Kiemura

Theraphosa blondi
Iso aikuinen naaras (LS 20-25cm), 150€, hintaan sisältyy kuljetuskulut ympäri Suomen (Matkahuolto, todistettavasti kuljetuksen takia kuolleista rahat takaisin).

Chromatopelma cyaneopubescens
Sini-viher-oranssi laji. Upea, paljon esillä oleva laji, joka seitittää runsaasti. Aikuisena LS ~13cm, tällä hetkellä n. 2cm LS.
Myynnissä useita, hinta 30€

Chilobrachys sp. “burmensis”, Burma black, 2. luonti, 1,5-2cm 30€ 1 jäljellä
Musta runsaasti seitittävä laji Aasiasta. Nopea, ei kaivaudu.

Grammostola aureostriata, 1cm, 15€
Lempeä jättiläinen. Tumma hämähäkki keltaisin merkein. Kasvaa jopa yli 20cm kokoiseksi.

Lasiodora difficilis, 1cm, 15€
Kuten parahybana, mutta punaisempi.

Lasiodora striatipes, 1,5-2cm 20€
Kuten parahybana, ilman merkkejä.

Phormictopus atrichomatus, 2cm, 30€ 1 jäljellä
Yksi kiukkuisimmista lajeista? Isohko, äksy laji joka on paljon esillä. Nopeakasvuinen.

Thrixopelma pruriens, 1,5-2cm 20€
Musta-vihreä harvinaisempi laji.

Haplopelma lividum, 2,5cm LS 30€ kpl / 50€ 2kpl
Sininen kaivautuva laji Aasiasta. Ensimmäiset Suomessa lisäännytetyt poikaset!

Aphonopelma anax, LS 8cm paikkeilla, 50€
sukupuolta ei ole varmistettu nahasta pureskeltujen nahkojen takia.
Laji suht harvinainen. Näitä ei paljon näy myynnissä.
Toiminut hyvin. Säikky, muttei aggressiivinen. Helppohoitoinen.

UUDET

Grammostola actaeon, n. 4cm LS, 40€

Poecilotheria regalis, n. 4cm LS, 40€

Avicularia purpurea, n. 2cm LS, 30€

Cyriopagopus schioedtei (C.thorelli), n. 2,5cm LS, 20€

Grammostola rosea, punainen naaras, n. 10cm LS, 50€

Poecilotheria fasciata, naaras, n. 12cm, 70€

Kysy myös muita lajeja.

Kuvia, tietoa ja hoito-ohjeita lajeista löytyy mm. googlettamalla... ;)

Kuljetus omalla vastuulla Matkahuollon mukana. (Ei koske blondeja, joissa siis "vakuutus")
Vastaanottaja maksaa kulut (n. 7€ rahtipussi tai jonkin verran enemmän särkyvää-kuljetuksena)
Tai nouto Helsingin Kannelmäestä.
Kyyti Jyväskylään ja Ouluun onnistuu 14.11, Tampereelle 15.10 ja Turkuun 23.10, kuljetusmaksu 10€.

Kyselyt: kiemura(a)herppi.net

15

7120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiemura

      Lisää lajeja:

      Pterinochilus sp. (lugardi?), vaaleita kerman värisiä, 7-12cm LS, 30€-40€

      Heteropoda tai Palystes sp. (?), n.8cm LS, 30€

      Damon diadema, n. 2-3cm BL, MYRKYTÖN, 40€


      Lisäksi tulossa:
      Citharischius crawshayi naaraita, 150€
      Pterinochilus murinus, slingejä, 20€
      Avicularia versicolor, slingejä, 25€
      Brachypelma smithi, 5cm LS, 50€

      Sitovia varauksia otetaan vastaan 23.10. asti.

    • jokeri

      onko mitä noista vielä jljellä Brachypelma smithi tosta olisin kiinnostunut..onko hyvä ensi hämähäkiksi

    • onko mitä noista vielä jljellä Brachypelma smithi tosta olisin kiinnostunut..onko hyvä ensi hämähäkiksi

    • ROSE*e

      Tuskin noista on enää myytävänä yksikään.. on näet vuodelta 2005 aloitus.

      Smithi on ihan hyvä ensimmäiseksi hämähäkiksi. Tietysti riippuu, miten vähän tai paljon on tarantulia ylipäätään nähnyt ja seuraillut.

    • Hei Kiemura ..... olisin kiinostunut tuosta Haplopelam lividum:ista siis se sininen hämsy.....ja siitä kiukkuisesta Phomictopus atrichomatus:ta oon hankkimassa uutta hämsyy ja mulla on tällä hetkellä mexicon punapolvi. soita mulle tähän numeroon oon todella kiinostunut :044 365 88 99 ja kysy Erikaa

    • eläinkasvattaja

      smiti ei sovellu alottelialle vaikka niin paljon väitetään olen eläinkasvattaja

      • hämähäkkinainen

        Viitsitkö perustella väärän väittämäsi?

        Brachypelma smithi on kestävä puoliaavikkolaji, melko rauhallinen ja vähään tyytyvä. Karuun elinympäristöön adaptoituminen auttaa lajia selviämään myös oloissa, jotka eivät ole ihan optimaaliset, eli ei kuole heti aloittelijan sählätessä lämmön ja kosteuden kanssa. Potkii joskus karvoja, mutta niinpä tekevät melkein kaikki, joilla poltinkarvoja on.

        Ei ryntäile niinkuin Aviculariat, ei harrasta mieltäraastavia paastoja kuten Grammostolat. Uuden maailman lajina myrkky ei ole mainittavan vahvuista.

        Sitä helpommaksi ei hämpyt juuri mene. Todella hyvä aloittelijalla.

        Olen harrastanut lintuhämppejä kohta parikymmentä vuotta.

        Toivottavasti tiedät hoitamistasi eläimistä enemmän kuin hämähäkeistä, koska niistä et selvästi tiedä mitään.


    • eki87

      mulle kelpais hämähäkki mikä kasvaa isoimmaks noist kaikista tosin en oo aikasemmin omistanu hämähäkkii mut pienestä asti ollu kiinnostunu noist et minkä mun kannattaa ottaa ens hämyriks mikä tosiaa kasvaa isoks?

      • hämähäkkinainen

        Eki-babe, ilmoitus on seitsemän vuotta vanha - tiedän , että Kiemura ei enää myy hämähäkkejä.

        Menepä osoitteeseen herppi,net. Rekisteröidy nähdäksesi osto- ja myyntipalstat (rekisteröityminen ilmaista. Sieltä voit etsiä hämppiksen.


    • hämisfobia

      hyyyi miten joku voi omistaa noin paljon hämähäkkejä yöök! mä pelkään niitä kuollakseni, mutta arvostan ihmisiä, ketkä uskaltaa tarantellan ottaa käteen, itte en tekis sitä mistään hinnasta! Niin kaamee fobia on D:

    • ssskl

      Onko jotain viellä jäljellä

    • penapena1

      onko kaikki jo mennyt haluaisin tommosen lasiodora triastipedsin

      • PicaRahti

        Huomenaamulla on tyynys päällä.


    • Anonyymi

      Onko vielä mitkä myynnissä?

    • Anonyymi00013

      Postiennakkolla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe