Onko kokemuksia, vastaan tai puolesta? Oon aatellu hankkia tämmösen mutta on toi "Bullpup" vai mikälie periaate ja rakenne vähä vieras. Joten jos on kokemuksia tästä tai jostain muusta vastaavanlaisesta piekkarista nii kiinnostaas.
Ja mitähä muita samantyyppisiä on eres saatavilla?
Ja onkohan se Waltherin 3-9x40 mildot ristikolla varustettu tähtäin mistään kotosin, ku oon kuullu että pualiautomaattipiakkarit ois kovia rikkomaan kiikaritähtäämiä?
Walther g22?
1
691
Vastaukset
- TapsaKL
Näyttää ainakin lelulta, mutta käyttötarkoituksestahan se riippuu. Jostain olen kuullut että jopa 30-40 millin kasaa tekee 50 metriin, eli tosi epätarkka, jos tämä pitää paikkaansa. Vaikea huoltopurkaa, ei onnistu ilman työkaluja, eli ei välttämättä paras mahdollinen ase. Hyviä puoliakin kyllä löytyy, kiskoja muistaakseni kolme kappaletta, eli siihen saa kyllä tähtäintä, taskulamppua, laseria... Äänenvaimentimelle muistaakseni on valmis kierre, joten sekin on aina plussaa. Mutta ei tietenkään ole metsästysase, mutta toiminta-ammuntaan varmaan käypä peli. Itse olen harkinnut joskus samaa asetta, mutta hankkimatta jää, kun ei omiin tarpeisiin sovellu millään tavalla nimenomaan tuon laajan kasan takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 403834
- 1001809
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa641716- 1361645
- 971391
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo321308MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3041194- 571155
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301072Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2711021