MISTÄ LÖYTYISI KYSEISEEN VIDEOKAMERAAN SUOMENKIELISET KÄYTTÖOHJEET ? KAMERA ON OSTETTU SUOMESTA JA OHJEET PITI SAADA PANASONICIN KOTISIVUILTA IMUROITUA , MUTTA EI NIIT SILTÄ LÖYDY !! KIITOS JO ETUKÄTEEN :)
PANASONIC NV-GS 15
5
716
Vastaukset
- Jusu_80
Mulla taitaa olla samasta kamerasta vähän alkeellisempi versio...
Osaatko neuvoa, miten saan sitä liikkuvaa kuvaa tietokoneeseen. Kameran mukana tuli USB -kaapeli ja romppu. Pienen taistelun jälkeen sain hommat pelittämään, mutta sain huomata että noilla eväillä ei voinut kuin kaapata pysäytys kuvia kamerasta tai käyttää kameraa Webbi -kamerana.- Jusu_80
Niin minulta muuten löytyy suomenkieliset käyttöohjeet tuohon sinunkin kameraan.
- Jusu_80
Digiootti kirjoitti:
Joo asia selviskin jo maahantuojalta ja juuri tuosta samaisesta osoitteesta. On se kyllä kumma kun aina pitäis osata ostaessa kysellä paljon ja vielä oikeita asioita, ettei tarvii tehdä tälläisia ylimääräisiä kiemuroita. Mitä minä ylipäänsä teen (halvalla) digivideokameralla, jos en saa siirettyä kuvia tietokoneelle. Minusta se on yksi oleellinen asia. Jos ei muuta niin kyllä myyjän tulisi valaista asiaa, että "ei tässä vielä kaikki..."
- SIPE
Jusu_80 kirjoitti:
Niin minulta muuten löytyy suomenkieliset käyttöohjeet tuohon sinunkin kameraan.
Onnistuisiko ohjeitten lähetys esim sähkopostitse mulle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263754- 822597
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468