Naiset onko David Beckham teidän mielestä hyvännäköinen mies, olen nimittäin saman näköinen.
kysymys
9
1944
Vastaukset
- Bella :)
Kyllä David on minusta oikein hyvännäköinen... sinussa samaa näköä? Onneksi olkoon!
- Ssexypommi
Minusta David on sexyn näköinen, tukka pystyssä jne.
Hänet kun näkee lehtien sivuilla tulee aina mieleen, että hän jos joku pitäisi saada peiton alle leikkii...
Ainut pelko vaan, että mitenkähän on ton älyn laita siinä miehessä?- ihan
perus älykäs. Tietää varmasti paljon jalkapallosta, muodista, ulkonäön hoitamisesta, lasten kasvatuksesta etc...
Yleisesti maailman menosta tietää sen mukaan kuinka paljon lukee lehtiä ja seuraa uutisia; Ihan samanlainen ihminen kuin me muutkin - erona se, että on julkisuuden henkilö. :) - toki
ihan kirjoitti:
perus älykäs. Tietää varmasti paljon jalkapallosta, muodista, ulkonäön hoitamisesta, lasten kasvatuksesta etc...
Yleisesti maailman menosta tietää sen mukaan kuinka paljon lukee lehtiä ja seuraa uutisia; Ihan samanlainen ihminen kuin me muutkin - erona se, että on julkisuuden henkilö. :)Tietäähän mies muodista sun muusta, kun on metroseksuaali. :I Eli eroaa julkisuuden lisäksi myös tuossa suhteessa tavallisesta keskivertoihmisestä...
- diu-
Mies on todella hyvännäköinen. Sellaisen jos saisi viereen niin aah...
- Mansikkasuu
Kyllä. KYLLÄ ihan on hyvänäköinen... ja varmasti maksaa ravintolalaskun jos olisin illastamassa sen kaa... ja varmasti myös antaisi hyvät tipit aamulla lähtiessään...
- Ihana mies!!!
aivan syötävän ihana mies....;D
- Donna
Ainakin hiustyyliensä suhteen hyvin muuntautumiskykyinen mies. Wau! =)
- Ei musta!
Mää oon aina ihmetellyt, mitä komeeta naiset siinä miehessä näkee.Ihan tavallisen näköinen pulliainen..... Mä tykkään Eremenkosta....siitä jätkässä on sitä jotain....heti antaisin ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1666733
- 562048
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes482014- 541182
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3521180Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se541157Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141051Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384938Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14927