pikku kalle istui koulun penkillä opettaja ontoi läksyksi keksiä 2 sanaa kuolu matkalla kuului voi hitto pikku kalle totesi siinä on eka sana setten kodin vieres niin se kuuli batman se on toinen lause
sitten kotona kuului jee jee sitten pikku kalle meni kouluun opettaja meni pikku kallen luokse ja mitkäs ne sun sanat on pikku kalle sanoi voi hitto batman sitten rehtori sanoi nyt mennää rehtorin puheille pikku kalle sanoi jee jee
pikka kalle koulussa
2
1860
Vastaukset
- zymi
Pikku-Kallen täytyi keksiä 3 mitä tahansa sanaa. Koulu matkalla kuului kun joku sano että "voi hitto" hän kulki eteenpäin ja kuuli kun joku sano isälleen että "jee jee!" Kolulun pihalla joku huusi että "teräsmies", ja nyt hänellä oli kolme sanaa koossa. Tunnilla ope kysyi mitkä olivat hänen 3 sanaansa. "voi hitto", Pikku-Kalle sanoi. Nyt mennään rehtorin puheille. "Jee jee!" Mikä sinä luulet olevasi, kysyi rehtori. Teräsmies!
- Tude
Kolme ruottalaista muutti suomeen ja hakivat heti töitä. Ensinmäinen sai paikan jalkapalloilijana, toinen kokkina ja kolmas bussi kuskaajana. Jalkapalloilija oppi sana "minä sen tein", toinen "kinkulla" ja kolmas "minä ensin. Eräänä päivänä he tapasivat toisensa ja alkoivat puhua mukavia. Kun he saapuivat kultasepän liikkeen kohdalle kävi ilmi, että liikkeeseen oltiin tehty murto. poliisi saapui kuulustelemaan ruottalaisia. Poliisi kysyi heiltä:"tiedättekö, kuka on syylinen murtoon?" Ensinmäinen vastaa reippaasti:" MINÄ SEN TEIN!" "Jaa no millä mursitte ikkunan?" Kokki vastaa:"kinkulla." "jaaha, nyt mennään kamarille selvittää asiaa" sanoi poliisimestari hämmentyneenä. Bussi kuski vastaa iloisena: "MINÄ ENSIN!"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1377689Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4839Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33783