Puhalsit kylmänä tänä aamuna,kun kävelin kodistani kirjastolle.Pyysin sinua säästämään voimiasi ja teit sen.Kiitos.Kiitos myös ilmasta,jota hengitän ja hitsatessani ilmapullosta.Kunnioitan sinua.Kunnioita sinäkinn minua,jos tarvitsen jotain pientä riiteissäni.Kiitos,Ilman henki ja hengettäret.
VELI TUULI,LINNUNSULKA
AROSUSI-09
2
395
Vastaukset
kiitos näistä piristävistä viesteistäsi,aina ilo lukea :) valaisit aamuni, jatkathan
- AROSUSI-09
En mä tältä palstalta lähde kulumallakaan,eikä uskonnon vaihtokaan ole mielessä käynnyt:D Haluaisitko muuten puolestani skrivata pari sanaa Etelän tornin,eli koulukuntani mukaan Veden elementeille?:)...Mulla on tässä tämmöinen juttu menossa...Piirissä oli yleensä neljä ja jokaisella torninsa.Nyt kahta yksinäni loitsinut ja veto käy vähiin...Tiedän jo,mitä kirjoitan Äiti Maalle,mutta Vesi tuntuu vaikealta.Toivottavasti sen elementeillä ei ole mitään minua vastaan...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.222884- 1121808
Keskisarjan puheet olivat ihmisarvoa alentavia
Purra ilmoitti Lauantai-aamuohjelmassa hyväksyvänsä Keskisarjan puheet. Orpon ilmoitus tänään: "Yksikään hallituspuolue2331532Laita lyhyt tunniste kaivatullesi
Laita lyhyesti joku avainsana, jolla kaivattusi voi sut tunnistaa🤗851438- 191430
- 2451358
Ulkomaalainen yrittäjä
Minkäs alan yrittäjä tämä herrasmies on/oli? Poliisi epäilee varkautelaista 44-vuotiasta miestä entisen puolisonsa murh281273Kannattaako omaan intuitioon luottaa
Kun minulla on tunne, että se mies tykkää minusta yhtä paljon kuin minä hänestä? Siksi olen näin kauan tätä kaipaamista67993En tiedä sinusta
Mutta minä kaipaan sitä meidän välillä vuosia sitten käytyä "säpinää". Edellytykset oli vaikka mihin, varsinkin kun olet25992Olen niiiin vihainen sille naiselle...
Ymmärrän todellakin sua, jos koet joskus olevasi sodan keskellä. OMG. Anna sun kaikki kestää. Tsemppiä 🙏16977