Ni miten mä pääsen pelissä eteenpäin ku ei läydy ratoja... Oon menny läpi 73% ja mul on kolme autoa joilla on 10 tähtee. Mut ratoja ei vaa löydy???
NFSU 2 Apua
Mazku
4
532
Vastaukset
- .......
ajanut maasto autolla kisoja entä haastanut niit muita kuskeja jotka pyörii siel aina se jotenkin jatkuu itselläniki on kyseinen peli kesken ja olen jo tilannut jopa kolmosen ennakkoon=) sit on kaikki 3 osaa
- modaaja...
tee akikki world map kista autotallista..!!!
- modaaja...
---
- marku
modaaja... kirjoitti:
tee akikki world map kista autotallista..!!!
miten pääsee pelaa tallennuksilla nfsu2 auttakaa... plz!!!! pliis!!!!!!!!...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu615163Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti183252- 1422705
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett162328- 1291835
- 151673
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1601461Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731397Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1071318- 951297