on äärettömän mukavaa olla homo ei tarvitse yrittää iskeä muijia ja on aina sellainen kevyt olo
Ihanaa olla homo
11
2071
Vastaukset
- Ei vakikaveria
Mun mielestä on vähintään yhtä työlästä
hakea poikakaveria. Naisia on tarjoutunut,
mutta harvemmin sitä oikeaa miestä vakitui-
seksi kumppaniksi. Olon keveydestäkään en
oikein tiedä. Homomaailmassa vaatimukset
usein kovat. - candyboy19
Toi on totta! Homona on niin paljon helpompaa! Ei tarvi iskeä...pelkkä katse kerrtoo! Sit kaikki ei oo niin vakavaa heti ensitappamisesta voi ottaa rennosti!
- saippuakuplassa
sinäkin oikein elät?
- mutta kuule
katse riittää. Älkää tuijottako uimaloissa tai saatte turpaanne.
- Puppeli?
Mäkin taidan ruveta homoksi kun se on noin ihanaa!
- Anonyymi
Joopa joo. Ihanaako ? No ei taatusti. Hompiireissä itsemurhia paljon, alkoholisoitumista, lyhyet suhteet, ei synnyt kiinteitä suhteita, pettämistä...
Nainen on miestä varten.- Anonyymi
Juuri näin. Ei kuulu miehen harjoittaa haureutta toisen miehen kanssa.
- Anonyymi
Mihin tilastoon viittaat? Laitatko linkin
- Anonyymi
Joopa joo. Ihanaako ? No ei taatusti. Hompiireissä itsemurhia paljon, alkoholisoitumista, lyhyet suhteet, ei synnyt kiinteitä suhteita, pettämistä...
Nainen on miestä varten. - Anonyymi
Naisenmies joutuu usein palvelijaksi, jos et hoida hommaa tyydyttäväksi, tulee ikävyyksiä. Miestenmies on vapaampi ja itsenäinen, oman tiensä kulkija.
- Anonyymi
Ainakin seksin harjoittaminen on helpompaa. On olemassa paikkoja missä sitä voi harjoittaa anonyymisti. Ei tarvitse kuin ottaa kaverin kalu käteen, niin siitä se lähtee. Monesti ihan kimpassakin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161