Sisaren ja veljen epänormaali ? suhde

Äiti Myyrmäestä

Minkä ikäisinä lapsenne (eri sukupuolta olevat) ovat yleensä lakanneet käymästä esim. saunassa yhdessä? Nämä minun, tyttö 15 ja poika 18, käyvät edelleen yhdessä ja ihan hyvällä halulla. Muutenkin viihtyvät toistensa seurassa käsittämättömän hyvin. Huoleni jotenkin nousi pinnalle, kun vein pyykkiä kuivumaan ja vilkaisin saunaan peilistä; pikkusisko nojaili isoveljensä olkapäähän ja veli silitti sisarensa hiuksia. Mitä pitäisi tehdä?

37

21768

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoitsu

      Voisithan ottaa asian jotenkin hienovaraisesti esille. Kysyä vaikka että ettekö te kaipaisi enemmän yksityisyyttä kun ette enää mitään pikkulapsia ole tms?

      Turhaan insestiä pelkäät. Ei tuossa nyt ikäeroakaan ole niin paljon että siitä olisi edes "vaaraa" jos sellainen "vaihe" nyt on nuorilla päälle. Kyllä heistä ihan tasapainoisia varmasti kasvaa joka tapauksessa!

      Ja kai sitä nyt voi toiseen ihmiseen nojata ja silittää ilman että se nyt mitenkään seksiin liittyy?!? Vai millainen siinä mielestäsi oli tunnelma sitten? Millä tavalla muuten nämä kaksi viettävät aikaa keskenään?

    • Täti

      ehkäpä he ovat vain läheisiä ilman mitään "epäilyttävää"?Onko heillä muita kavereita?Tyttö-poikaystävää?

    • Saman kokenut

      Minunkin lapseni käyttäytyivät hieman samalla tavalla, joten tein jotain aivan hirveää. Menin salaa vakoilemaan heitä ja totta se oli. Heillä oli seksisuhde ja he näyttivät rakastavan toisiaan aidosti. Sitä ei vain haluaisi uskoa todeksi. Kiistivät tietenkin kaiken vielä silloinkin, kun tytär tuli raskaaksi, mutta kun uhkasin isyyden selvittämisellä, niin tunnustivat lopulta. Nykyisin ovat naimisissa tahoillaan ja hyvissä väleissä keskenään. Toimivat samalla alalla ja tapaavat liikeasioissa toisinaan eri puolilla maailmaa. Asuvat joskus jopa samassa huoneessa, mutta olen vakuuttunut, että tuollaiset nuoruuden hullutukset ovat nyt ohi.

      • Pikkusisko

        Puhutteko tosissanne?


      • tyttö88

        ite oon vast 14.wee, ja mun pikkuveljet on 11 ja 10. oon käyny yksin saunas jo 3.vuotta, ja meil on jaettu niin, et mä menen ekana yksin ja sit muu perhe. en vois kuvitellakkaan olevani samas saunas veljieni kaa, tietty mäkillä uikkareis.
        onko tällästä tosiaan???????


      • ap
        tyttö88 kirjoitti:

        ite oon vast 14.wee, ja mun pikkuveljet on 11 ja 10. oon käyny yksin saunas jo 3.vuotta, ja meil on jaettu niin, et mä menen ekana yksin ja sit muu perhe. en vois kuvitellakkaan olevani samas saunas veljieni kaa, tietty mäkillä uikkareis.
        onko tällästä tosiaan???????

        on. Ei se sepon sanoma fyysinen kosketus sisarusten välillä todellakaan ole merkki yhtään mistään. Olettekos tulleet miettineeksi, että ehkä sisko ja veli voivat olla toinen toistensa parhaita ystäviä? Ihmetyttää myös ketjun aloitusviestin kirjoittaneen kommentti siitä, että "viihtyvät toistensa seurassa käsittämättömän hyvin..."
        Minusta tuo on lähinnä hieno tilanne. Yhteissaunominen on ikään kuin jatkoa tälle hyvälle syvälle ystävyydelle. ALkuperäiselle kirjoittajalle vielä sen verran: oliko havaintosi tämän väärti? Kun et tiedä, mistä saunassa todella puhuttiin. Pitääkö sitä aina olla kuvittelemassa että kaikkeen liittyy seksiä?


      • ei tulis mieleenkään
        ap kirjoitti:

        on. Ei se sepon sanoma fyysinen kosketus sisarusten välillä todellakaan ole merkki yhtään mistään. Olettekos tulleet miettineeksi, että ehkä sisko ja veli voivat olla toinen toistensa parhaita ystäviä? Ihmetyttää myös ketjun aloitusviestin kirjoittaneen kommentti siitä, että "viihtyvät toistensa seurassa käsittämättömän hyvin..."
        Minusta tuo on lähinnä hieno tilanne. Yhteissaunominen on ikään kuin jatkoa tälle hyvälle syvälle ystävyydelle. ALkuperäiselle kirjoittajalle vielä sen verran: oliko havaintosi tämän väärti? Kun et tiedä, mistä saunassa todella puhuttiin. Pitääkö sitä aina olla kuvittelemassa että kaikkeen liittyy seksiä?

        No onhan se epäilyttävää ja huolestuttavaa että tuon ikäiset sisarukset käyvät saunassa keskenään!! Herranen aika.


      • poika652
        tyttö88 kirjoitti:

        ite oon vast 14.wee, ja mun pikkuveljet on 11 ja 10. oon käyny yksin saunas jo 3.vuotta, ja meil on jaettu niin, et mä menen ekana yksin ja sit muu perhe. en vois kuvitellakkaan olevani samas saunas veljieni kaa, tietty mäkillä uikkareis.
        onko tällästä tosiaan???????

        kyllä on ja se on aika yleistäkin :(


      • ISeeWhatYouDidThere

        Muuten iha jees trollausta mutta vedit vähän liian läpinäkyväks tosta kotitalousoppilaitos jutusta alkaen


      • Anonyymi
        tyttö88 kirjoitti:

        ite oon vast 14.wee, ja mun pikkuveljet on 11 ja 10. oon käyny yksin saunas jo 3.vuotta, ja meil on jaettu niin, et mä menen ekana yksin ja sit muu perhe. en vois kuvitellakkaan olevani samas saunas veljieni kaa, tietty mäkillä uikkareis.
        onko tällästä tosiaan???????

        Ööö pelkäätkö ett pippeli näkyy veljellesi? Kyllä kai ne on isän pippeliä nähnyt että tietää miten aikuinen pippeli näyttää vai tuntuuko vaan että hävettää mennä mä en ymmärrä tota koska mä meen aina äit isä sisko ja mä (poika) aina alasti saunassa me pussataan sanassa poskelle ja tui tui kun oot söpö ja pehmeä olaan niinkuin 5v vaikka ollaan sisko 22v ja mä 25v :D


      • Anonyymi
        poika652 kirjoitti:

        kyllä on ja se on aika yleistäkin :(

        Senhän voi viedä asteetta pidemmälle . . . eli sukupuoli yhdyntöihin. Mikäs sen kauniimpaa, kuin veli siskon levitettyjen jalkojen välissä. Siskon nostaessa polvensa koukkuu sivulle . . . eikä aikaakaan, kun veli saa siemmen syöksynsä ja parkaisee TODELLA VOIMALLISESTI ! Siskon kiljaistessa naisellisesti orgasmiensa huipulla.


    • tyttö15v

      Kyllä minäkin käyn veljeni kanssa saunassa, eikä siinä ole mitään seksuaalista. Olemme aika hyviä kavereita, mutten ikinä voisi kuvitella koskevani häneen. Kyllä te vanhemmat osaatte olla omituisia!
      Saunon myös isäni kanssa, eikä siinäkään ole mitään seksuaalista.

      • Salrasta

        kylläkin...


      • Anonyymi

        Isälläsi voi olla hyvinkin seksuaalista mieltymystä tyttärensä kanssa sauna reissuilla! Ja kun sitten nai äitiäsi isäsi ajattelee naivansa sinua! Ja saa näin todella voimakkaat orgasmit. Äitisi luullessa, että hän sai ne isällesi aikaan alusta loppuun.

        MIETIPPÄ TUOTA !


    • Ei paha

      On täällä meilläkin päin yksi tuollainen sisko-velipari. Ei sitä enää ees oikeen ihmetellä.

    • platoninen sisko

      Kyllä käyn minäkin veljeni kanssa saunassa, vaillla mitään seksuaalisuutta. Tuntuu vastenmieliseltä ajatuskin seksistä veljen kanssa. Tuolloin teini-iässä ei juuri saunottu yhdessä ihan käytännön syistä. Molemmilla oli aika lailla omat menot. Mutta nykyään taas, kun elämä on tasaantunut, niin jos on tilanne jolloin ollaan kahden veljen kanssa kyläilemässä puolin tai toisin, niin käydään saunassa ihan yhtä aikaa.
      Meillä ei kotona oltu kovin halailevia ja läheisiä saatikka vapaamielisiä seksin suhteen. Ehkä siksi tämä platoninen sisko-veli suhde.
      Isän kanssa en menisi saunaan. On etäännytty, kun hänellä on uusi perhe jne....
      Mutta kannattaa tietysti pitää huoli, että lapset tajuavat seksin merkityksen tuossa iässä ja läheisen sukulaisuussuhteen vaarat, ihan liittämättä tätä tietoa heihin nimenomaisesti.

    • Siiri-95

      Meidänkin koulussa yhdet sisko ja veli ovat yhdessä. Ei tuossa ole enää mitään kummallista. Tietysti, kun vaikka jossain juhlissa suutelivat niin hetken ajatteli, että hohhoijaa, muttei sit muuta.

      Niiden äitikin vissiin tietää siitä ja silleen hyväksyy. Ei se rakkaus katso kohdetta.

    • kaikki on hyvin

      Sauna kuuluu Suomalaiseen kulttuuriin ja tiedän tapauksia joissa perheenjäsenet kuten veljet ja siskot käyvät keskenään saunassa vielä aikuisiälläkin että hui kauheeta, ei siinä mitään pahaa ole koska kyseessä on puhtaukseen ja peseytymiseen liittyvä asia eikä seksiin.

      • Harvinaista

        Jotkut sedät menee niin sekaisin kesäisin. :)
        En tunne yhtään perhettä, jossa eri sukupuolta olevat sisarukset saunoisivat yhdessä puperteetin saavutettuaan.


      • kyl mää ainakin
        Harvinaista kirjoitti:

        Jotkut sedät menee niin sekaisin kesäisin. :)
        En tunne yhtään perhettä, jossa eri sukupuolta olevat sisarukset saunoisivat yhdessä puperteetin saavutettuaan.

        Minä ja siskoni ollaan saunottu yhdessä silloin tällöin yhdessä (kohta 50 v ikää molemmilla), välillä kahdestaan, välillä muita perheenjäseniä mukana. Kummatkin on toisensa nähneet ihan tarpeeksi usein mukulasta asti nakuna, ei siinä ole mitään ihmeellistä. Viimeksi viikko sitten mökillä, tyttärensä 14v mukana(hänellä oli kyl bikinit) ja oli siinä ukkonsa ja poikansakin osan aikaa paikalla.


      • ----------
        Harvinaista kirjoitti:

        Jotkut sedät menee niin sekaisin kesäisin. :)
        En tunne yhtään perhettä, jossa eri sukupuolta olevat sisarukset saunoisivat yhdessä puperteetin saavutettuaan.

        Todennäköisesti tunnet paljonkin perheitä, missä perheenjäsenet sukupuoleen katsomatta saunovat yhdessä vielä aikuisenakin. Sinä nyt vain et tiedä siitä, sillä et itse sauno heidän kanssaan koskaan, eikä asia ole ehkä tullut puheeksi koskaan. Itsekin olen saunonut veljieni ja isäni kanssa niin kauan kunnes kotoa pois muutin ja jonkin aikaa sen jälkeenkin siellä käydessäni. Nyttemmin se on jäänyt, kun jos saunon siellä, niin saunon mieheni ja omien lasteni kanssa.

        Ja mainittakoon vielä, että mitään seksuaalistahan tuossa saunomisessa ei ole ollut. En vain ymmärrä, että miten voi laittaa rajan siihen, etä minä päivänä ollaan liian vanhoja sellaiseen, mitä vielä eilen tehtiin. Omista lapsistani vanhimmat ovat jo murrosiässä ja saunovat yleensä keskenään, mutta ihan vapautuneesti viuhahtelevat edelleen meidän vanhempien näkyvillä. Ja hyvä niin. Turha ujous on --- turhaa.


    • Varo miten kysyt

      Sen verran tässä mainitsen, että jos asiaan lähtee jotenkin puuttumaan, kannattaa olla hellävarainen puheissaan. Meillä oli veljeni kanssa tosi läheiset välit, ja kävimme yhdessä saunassa vielä teini-iässäkin ilman mitään sen kummempaa seksuaalisuutta. Vaatteet päällä esim. koneella istuessa saatoin esim. istua veljen sylissä, eikä siinäkään ollut mitään kummallista.

      Ongelmaksi tuli, että isäni otti asian esiin todella epähienosti, ja alkoi humalaisena tivata, että ei kai me olla insestisuhteessa. Herkkänä teini-ikäisenä tästä seurasi valtava ällötys, ja sen jälkeen minulla meni useampi vuosi ennen kuin pystyin taas suhtautumaan veljeeni normaalisti.

      Olen vieläkin isälleni katkera siitä, miten hän minun näkökulmastani karkeasti sabotöi meidän hyvät välimme pitkäksi aikaa. Ehkä tämän palstan perusteella voin vähän paremmin ymmärtää hänen huoliaan. Monta vuotta pidin isääni vain sairaana perverssinä, joka ulotti jostain syystä perverssit ajatuksensa meihin asti.

      Sivumennen, isäni sai muutama vuosi takaperin minulle aikuisena raivokohtauksen jälkeen päin, kun minusta ei ollut mitenkään epänormaalia käydä hänenkin kanssaan saunassa. Koska eihän nyt kaksi eri sukuolta olevaa ihmistä voi saunaan mennä, ilmeisesti. Olen aina ollut sitä tyyppiä, joka kavereidenkin kanssa saunoo porukalla sukupuoleen katsomatta, kunhan se vain kaikille seopii. Ehkä sauna vain sitten joillekin ihmisille on todella seksuaalinen paikka.Onneksi minulle ei ole, mutta jos isäni suhtautuu noin, en tosiaankaan ole hänenkään kanssaan saunaan enää menossa.

    • ÄläOleKukkahattutäti

      Varmista että molemmat tietävät miten seksi tapahtuu turvallisesti koska ainoa ongelma insestissä on jälkeläisten suuri todennäköisyys olla vammaisia... plus harmaaperskarvojen ja kukkahattutätien valitus.

      • porvaristoinsest

        1700-1800 luvun aatelistossa ei tunnettu mitään muuta kuin insestiä. Eihän rahvaaseen voinut sekaantua ja rikkaita oli vähän. Luultavasti ihan samaa perua nämä nykypäivän rikkaat jotka perineet omaisuuksia ja huutelevat muille mennä töihin.


    • MeilläVapaasti

      Salkkareiden käsikirjoittajat taas etsii uusia aiheita ja valmiita käsikirjoituksia.

      Minä olin saunassa anopin isoäidin äidin tädin uuden miesystävän isoäidin kanssa.

    • 15v___

      Mun kavereista yhet 13v sisarukset on kokeilleet seksiä yhdessä :D

      • Anonyymi

        Jälkeenpäin ajateltuna muistan siskoni selvästi haluavan mulkkuani. Vihjaili ja yms. Itselläkin halutti niin vietävästi, mutta pelotti.


    • Anonyymi

      Kaunista ! <3 tosi kaunista antaa heidän vaan saunoa yhdessä. Ja muutakin kaunista jos, vaan haluavat . . . . Mitä pahaa siinnä olisi ja keneltä se olisi jotakin pois ? Maailmassa on paljon rumaa ja pahaa jolle pitää vasta painoa olla.

      <3 Nimimerkki: Suukotukset siskon peffaan ja rinnoille . . . . jne . . . ym. ym. <3

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe