Onko jollain kokemuksia kyseisestä mallista? Hyvät ja huonot puolet? Kone on varustettu ismen 1400 kuormaimella. Kestääkö kuormain koneena?
Ford 7610 mk2
6
4706
Vastaukset
- MVt
Kun koneessa on ek, niin jossain vaiheessa kytkin on uusittava
- Volvo
Kyllä se kytkin on kuluvaa tavaraa vaikka ei ois etukuormaajaakaa.
- konemestari
Turpomoottori luja olen kunnostanu niitä 15000h ajon jälkeen
Etuakseli vm87 asti zf350 kestää ja87 jälk carraaro kestää hyvin jopa Vilskeen teolkuormaimen,tietenkin navoissa esiintyy öljy vuotoja jonkinver ja vetoaks ristikoita menee mut ei suuremp.
Perä ja jarrut lujat
Voimanulosotto hyvä.
Ainut heikkous on vaihtkannessa sis vivustossa on messikset laakr puslat ne menee 4000h ajon jälk,huom kun vaiht ei löydy.Työnä 3h homma mut hytin lattiaan pit tehä reikä,jos konees on tehty tämä näät sen kun kurkkaat hytin maton alle.Vaihkepin ulkop viputanokoja menee mut helppo vaihtaa.- Lännen
Kiitos. Tuli tässä mieleen pari kysymystä. Ensiksi, onko se ominaisuus vaiko vika kun kääntää etupyöri vasemmalle taikka oikealle ja kun ajaa eteenpäin/taaksepäin niin etupää vähän niinkuin hyppii. Ja toiseksi, kun kone on tyhjä käynnillä niin kuuluu perästä semmonen lonksutus. Onko vaarallista?
- hjl_snar
Turbokoneellisesta mk2 7610-4 sen verran, että lohko halkes ja meni vaihtoo 4500 tunnin ajon jälkeen. Vetoristikoita menee edestä ja ovat kalliita ainakin zf apl-345:n. Vaihdesiirtäjien puslat vaihdettiin 4200 tunnin tienoilla.
- hjl_snar
Lännen kirjoitti:
Kiitos. Tuli tässä mieleen pari kysymystä. Ensiksi, onko se ominaisuus vaiko vika kun kääntää etupyöri vasemmalle taikka oikealle ja kun ajaa eteenpäin/taaksepäin niin etupää vähän niinkuin hyppii. Ja toiseksi, kun kone on tyhjä käynnillä niin kuuluu perästä semmonen lonksutus. Onko vaarallista?
kato ettei ulosotto ole päällä, se napputtaa tyhjäkäynnillä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760