onko timo homo!

maaria

Mitä se Timo oli sanonu eilen??Mulla jäi väliin koko jakso,ja kiinnostaa tietää

11

3570

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • senkki

Timo sanoi tulevansa tänään ulos kaapista valtavan stondiksen kanssa. Vai sanoiko se tulevansa kaapissa, vai miten se nyt oli. Joka tapauksessa joku tulee tänään ja se ei ole Hanna.

• santtu

Hei hyvät ihmiset..lopettakaa tuo homottelu lesbottelu...entäs sitten, vaik oliskin.Hyväksykäämme erilaisuus,niin rodullisesti,sukupuolisestikin-)

• rgrt

nii just oon samaa mielt asiast

• ssllaaakshss

.. MIES! Uskokaa tai älkää. Kulkuset helkkyen käy kohti BB:n voittoa!

• Kaaleppi

Aivan varmasti huomisen äänestyksen! Tollanen nuhjake kuin tuo kukkakeppi on niin se on täysin turha koko talossa. Kun Iina saatiin talosta ulos niin Antti on tullut positiivisesti esille.
        Nyt kun lempataan veltto paska ulos niin voi olla että Hannastakin saadaan vielä jotain positiivista esille.

Jos vaikka tekisi ruokaa porukalle :)

• harvemmin

paneskelee naisia.

• että hän

on tosiaan homo. Myönsi sen ihan avoimesti. Voi olla että talossa vähän mielipiteet timosta muuttuu..!! Tai no sanoi olevansa bi, ei homo.. HUOMATKAA TÄMÄ ERO!!!

• kiki

Mä oon tän jutun päätellyt sillä tavalla, että Timo on homo, vaan ei suinkaan sinut asian kanssa. Timo on kuullut homottelua koko ikänsä ja nyt tarpeeksi saatuaan päättänyt näyttää ihan kaikille olevansa "hetero". Telkkarissa vielä, ettei jää epäselväks kellekään.

• Näin on!
        kiki kirjoitti:

Mä oon tän jutun päätellyt sillä tavalla, että Timo on homo, vaan ei suinkaan sinut asian kanssa. Timo on kuullut homottelua koko ikänsä ja nyt tarpeeksi saatuaan päättänyt näyttää ihan kaikille olevansa "hetero". Telkkarissa vielä, ettei jää epäselväks kellekään.

Olen absolut samaa mieltä!! Kaikkea hyvää kuitenkin hänelle - raasulle...

• Piilossa

komerossa ja näin TV:n välityksellä yrittää päästä komerosta ulos... Surullista, jos on NOIN vaikeaa olla homo Suomessa v. 2005 - kun lakikin on jo muutettu, ettei homous ole rikos tai sairaus...Neitihän Timo-friidu on ilman muuta!

• ......

ON TIMO HOMO

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      93
      6840
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      172
      3712
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3239
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      226
      2347
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      44
      2073
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      41
      1968
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      47
      1869
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      60
      1768
    9. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      21
      1758
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1733
    Aihe