onko timo homo!

maaria

Mitä se Timo oli sanonu eilen??Mulla jäi väliin koko jakso,ja kiinnostaa tietää

11

3471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • senkki

      Timo sanoi tulevansa tänään ulos kaapista valtavan stondiksen kanssa. Vai sanoiko se tulevansa kaapissa, vai miten se nyt oli. Joka tapauksessa joku tulee tänään ja se ei ole Hanna.

    • santtu

      Hei hyvät ihmiset..lopettakaa tuo homottelu lesbottelu...entäs sitten, vaik oliskin.Hyväksykäämme erilaisuus,niin rodullisesti,sukupuolisestikin-)

      • rgrt

        nii just oon samaa mielt asiast


    • ssllaaakshss

      .. MIES! Uskokaa tai älkää. Kulkuset helkkyen käy kohti BB:n voittoa!

      • Kaaleppi

        Aivan varmasti huomisen äänestyksen! Tollanen nuhjake kuin tuo kukkakeppi on niin se on täysin turha koko talossa. Kun Iina saatiin talosta ulos niin Antti on tullut positiivisesti esille.
        Nyt kun lempataan veltto paska ulos niin voi olla että Hannastakin saadaan vielä jotain positiivista esille.

        Jos vaikka tekisi ruokaa porukalle :)


    • harvemmin

      paneskelee naisia.

    • että hän

      on tosiaan homo. Myönsi sen ihan avoimesti. Voi olla että talossa vähän mielipiteet timosta muuttuu..!! Tai no sanoi olevansa bi, ei homo.. HUOMATKAA TÄMÄ ERO!!!

      • kiki

        Mä oon tän jutun päätellyt sillä tavalla, että Timo on homo, vaan ei suinkaan sinut asian kanssa. Timo on kuullut homottelua koko ikänsä ja nyt tarpeeksi saatuaan päättänyt näyttää ihan kaikille olevansa "hetero". Telkkarissa vielä, ettei jää epäselväks kellekään.


      • Näin on!
        kiki kirjoitti:

        Mä oon tän jutun päätellyt sillä tavalla, että Timo on homo, vaan ei suinkaan sinut asian kanssa. Timo on kuullut homottelua koko ikänsä ja nyt tarpeeksi saatuaan päättänyt näyttää ihan kaikille olevansa "hetero". Telkkarissa vielä, ettei jää epäselväks kellekään.

        Olen absolut samaa mieltä!! Kaikkea hyvää kuitenkin hänelle - raasulle...


    • Piilossa

      komerossa ja näin TV:n välityksellä yrittää päästä komerosta ulos... Surullista, jos on NOIN vaikeaa olla homo Suomessa v. 2005 - kun lakikin on jo muutettu, ettei homous ole rikos tai sairaus...Neitihän Timo-friidu on ilman muuta!

    • ......

      ON TIMO HOMO

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3633
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      165
      2242
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1959
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1834
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      396
      1268
    6. 80
      1195
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1071
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1010
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      960
    Aihe