onko timo homo!

maaria

Mitä se Timo oli sanonu eilen??Mulla jäi väliin koko jakso,ja kiinnostaa tietää

11

3933

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • senkki

Timo sanoi tulevansa tänään ulos kaapista valtavan stondiksen kanssa. Vai sanoiko se tulevansa kaapissa, vai miten se nyt oli. Joka tapauksessa joku tulee tänään ja se ei ole Hanna.

• santtu

Hei hyvät ihmiset..lopettakaa tuo homottelu lesbottelu...entäs sitten, vaik oliskin.Hyväksykäämme erilaisuus,niin rodullisesti,sukupuolisestikin-)

• rgrt

nii just oon samaa mielt asiast

• ssllaaakshss

.. MIES! Uskokaa tai älkää. Kulkuset helkkyen käy kohti BB:n voittoa!

• Kaaleppi

Aivan varmasti huomisen äänestyksen! Tollanen nuhjake kuin tuo kukkakeppi on niin se on täysin turha koko talossa. Kun Iina saatiin talosta ulos niin Antti on tullut positiivisesti esille.
        Nyt kun lempataan veltto paska ulos niin voi olla että Hannastakin saadaan vielä jotain positiivista esille.

Jos vaikka tekisi ruokaa porukalle :)

• harvemmin

paneskelee naisia.

• että hän

on tosiaan homo. Myönsi sen ihan avoimesti. Voi olla että talossa vähän mielipiteet timosta muuttuu..!! Tai no sanoi olevansa bi, ei homo.. HUOMATKAA TÄMÄ ERO!!!

• kiki

Mä oon tän jutun päätellyt sillä tavalla, että Timo on homo, vaan ei suinkaan sinut asian kanssa. Timo on kuullut homottelua koko ikänsä ja nyt tarpeeksi saatuaan päättänyt näyttää ihan kaikille olevansa "hetero". Telkkarissa vielä, ettei jää epäselväks kellekään.

• Näin on!
        kiki kirjoitti:

Mä oon tän jutun päätellyt sillä tavalla, että Timo on homo, vaan ei suinkaan sinut asian kanssa. Timo on kuullut homottelua koko ikänsä ja nyt tarpeeksi saatuaan päättänyt näyttää ihan kaikille olevansa "hetero". Telkkarissa vielä, ettei jää epäselväks kellekään.

Olen absolut samaa mieltä!! Kaikkea hyvää kuitenkin hänelle - raasulle...

• Piilossa

komerossa ja näin TV:n välityksellä yrittää päästä komerosta ulos... Surullista, jos on NOIN vaikeaa olla homo Suomessa v. 2005 - kun lakikin on jo muutettu, ettei homous ole rikos tai sairaus...Neitihän Timo-friidu on ilman muuta!

• ......

ON TIMO HOMO

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      436
      5462
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      171
      3252
    3. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      8
      2907
    4. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      98
      2791
    5. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      71
      2148
    6. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      44
      2098
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      52
      2054
    8. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      87
      1797
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      12
      1541
    10. MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."

Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim
      Tv-sarjat
      17
      1413
    Aihe