Myynnissä:
*Kara-Tur, agouti uros, ikä: reilu 6kk
Vilkas, pieni töpöhäntäinen uros.
*Amn, black uros, ikä: n.2kk
isä: Kara-Tur emä: Evereska(black)
-
*Anauroch black naaras, ikä: reilu 6kk
Nätti kiltti tyttö, hännässä taittuma/knikki joten ei kasvatukseen!
*Calimshan agouti naaras, ikä: n.2kk
isä: Kara-Tur emä: Evereska(black)
-
Kuvia kotisivuilla!
Gerbiilit eivät omia kasvatteja, vaan tulleet luokseni jotta löytäisin niille uudet HYVÄT kodit.
Myydään mieluiten pareittain hintana 10e/eläin. Eläimiä ei rekisteröity(voidaan antaa mukaan rekisteripaperit jossa kaikki tiedot). Ovat nyt Oulussa mutta kuljetus Kuopioon ja sitä kautta muualle onnistuu 22.10.! Yhteydenotot mailitse tai soittaen!
http://diana.sammal.com/telquessir/myynti.htm
diana_alfthan(a)yahoo.com / 0400536949
//Diana A.
M: gerbiileitä
Diana A./Tel'Quessir -kasvatus
2
240
Vastaukset 2
Kiinnostuin. Missä kasvatat ja onko ne vielä vapaita. Sähköpostiosoite? PIdän yhteyttä.=D
- Diana A.
email on viestissä. Nuo ks gerbiilit ovat jo menneet, muita on kyllä vielä myynnissä. Käy katsomassa sivuilta. Gerbiilit ovat Oulussa mutta kuun lopussa onnistuu kuljetus jopa Helsinkiin asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361760Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38576- 63548
- 30546
- 46540
- 66536
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25520