Olen käyttänyt Skypeä jo useita kuukausia pelkästään kotimaan lankapuheluihin ilman häiriöitä, mutta nyt on käynyt useita kertoja niin, että vastaanottaja ei kuulekaan ääntäni, kun katkaisen puhelun niin näytölle aukeaa "Feedback For Skype Call" lomake, ymmärtäisin että sillä voi lähettä informaatiota Skypelle esiityneestä ongelmasta. Siinä lomakkeessa on 2 eri loossia josta ilmeisesti voisi nuolella hakea oikean(t) virheen jonka sitten lähettää Skypelle, koska en osaa kieltä niin olen vain kirjottanut lomakkeen alareunassa varattuun paikkaan Suomeksi virheestä ja lähettänyt silleen. Ymmärrän sen että ei se Suomen kielinen teksti siellä mitään auta, tuskin niitä kukaan edes lukee, nehän on jotain automaatti viestejä, mutta ohjelma kuitenkin pelaa taas jonkin aikaa. Olisikohan täällä palstalla ketään jolla olisi ollut samanlaista ongelmaa ja voisi antaa ojeita miten kyseisestä vaivasta pääsisi eroon!? kiitti etukäteen
Skypessä häiriöitä?
2
530
Vastaukset
- p l
olen toista viikkoa koittanut pitää yhteyttä Skypelllä mutta jokainen kohde on pian
aloituksen jälkeen kertonut , että ääneni alkaa pätkiä eikä puheestani saa selvää.
sensjaan kuulen usealta heidän puheensa melko hyvin,
vika on siis minun lähetyksessäni, virheilmoitukset kertovat että internet yhteys on häiriöinen ,
Vaihdoin eilen koneeseeni Saunalahden Kotipoksin Tupla laajakaistan ADSL:n,
asia ei vielä siiitä parantunut vaikka nettnopeus kasvoi , häiriöilmoitus väitti liian
alhaista nopeutta...
olen alkanut epäillä tässä olevan "KOIRAN" haudattuna jotenkin, koska Skypen ohjelma on kauan toiminut melko hyvin sekä ääni että kuvapuolella !
Olisi hyvä kun joku viisaampi voisi kertoa missä vika lienee, mikrofonit ja omat
toistolaitteeni ovat kunnossa....
PL / riiihimäki - ase44
Moi ! Vanha käppänä kysyy miksi ei "skype" video toimi antaa häiriömerkinnän ,videomuunninta ei voi käynnistää tarkista että directx on asennettu oikein.Kaikki "koneessa" kunnossa (kamera ym.) ei auta ("skypen imurointi).Skype toimii muuten mutta video ei pelaa .Kamera toimii muissa muttei"skypessä .Voisko joku kertoo mis ois vikaaa.Vika ilmestyi yön aikana???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202704
- 441291
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70957Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää139942- 45881
- 61852
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44795Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe166789Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725