Jäi eilinen BB väliin tai kerkesin kattoo vain vähän.
Onnistuivatkos viikkotehtäväs? Ja minkä tasosia kysymyksiä oli?
Entäs mistä saivat rangaistuksen? Kaupassa säheltivät kai jotain, mut mitä?
Jäi ohjelma väliin mitä tapahtu?
9
873
Vastaukset
- Helppoa
Käy katsomassa www.subtv.fi/bigbrother niin ei tartte tänne ruveta kenenkään selostamaan.
- Tyttönen
No voi kiitos kauheesti tuosta linkistä, en sitä olis ilman sun apua tiennyt ;)))
Ihan vinkkinä anna suora linkki mistä nuo tiedot löytyy, sillä tuolla sivuilla noita ei mainita. Joten voiskos joku ystävällinen kertoa noihin vastaukset? - Laiska
Tyttönen kirjoitti:
No voi kiitos kauheesti tuosta linkistä, en sitä olis ilman sun apua tiennyt ;)))
Ihan vinkkinä anna suora linkki mistä nuo tiedot löytyy, sillä tuolla sivuilla noita ei mainita. Joten voiskos joku ystävällinen kertoa noihin vastaukset?http://bigbrother-1.saunalahti.fi/subnetti/bigbrother/arkisto.shtml?2005-10-13
Siinä eilen töllöstä tulleen ohjelman päivästä eli 13. pv. Tuolta BB saitilta se edelleen löytyi.
jos et katsonut niin mistä tiedät että rangastus tuli jostain ja että sähelsivät kaupassa?
- Tyttönen
Lainaan itseäni
*Jäi eilinen BB väliin tai kerkesin kattoo vain vähän*
Siis kerkesin katsoa lopusta pikkasen ja siin mainittiin noista asioista. Sen pääsin perille, että kaupasta käynistä tuli rangaistus. Ja pakkohan jotain säheltää, että BB rangaistuksen antaa. - lukkee näitä,
Tyttönen kirjoitti:
Lainaan itseäni
*Jäi eilinen BB väliin tai kerkesin kattoo vain vähän*
Siis kerkesin katsoa lopusta pikkasen ja siin mainittiin noista asioista. Sen pääsin perille, että kaupasta käynistä tuli rangaistus. Ja pakkohan jotain säheltää, että BB rangaistuksen antaa.kun ei ennää itekään taho muistaa eilisiä juttuja, on meinaan aivot turtana jo!!
- onnistui
Tiina ja Perttu joutuivat pesemään paljun koska nukkuivat viikkotehtävän aikana. Timo avusti koska ei osannut vastata henkilökohtaiseen kysymykseen oikein. Myöskään Perttu ei osannut.
Tilasivat grab&go (?) aamiaisen johon tuli varata ruokarahoista 10 e. Mika ja Timo unohtivat tämän asioidessaan kaupassa. Käyttivät aamiaiseen varatut rahat ostoksiin ja joutuivat perumaan aamiaisen. Tiina hiiltyi tästä. BB kertoi Tiinalle myöhemmin että olisi ollut kyseessä gourmet-luokan aamiainen. Pyysi välittään tämän tiedon muille.- Tyttönen
Kiitoksia todella paljon vastauksestasi.
- väsynyt
Tyttönen kirjoitti:
Kiitoksia todella paljon vastauksestasi.
hienoa huomata että edes jollain on oma elämä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683