harman/kardon 3480

OrganGrinder

Onko kellään kokemuksia tosta vahvistimesta?

5

2776

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mietiskelijä

Noi HK:t eivät ole mitenkään ihmeellisiä laadultaan. Niissä aika usein vikojakin. 675:n on selkeästi parempi. Ja sitten Rotelit. Niitä kasailemalla saa hyvät soundit.

• Airwalk

Nyt meinasi mulla mennä hermot tuohon äsköiseen kommentiin missä väitettiin että ei ole kovin laadukkaita. Ihan varma olen siitä että hänellä ei ole mitään kokemusta kyseisestä vahvistemesta! Asiaan eli itsellä on tuo kyseinen 3480 ollut kohta vuoden verran käytössä ja mitään ongelmia ei ole ilmennyt. Ääni on omasta mielestä hyvä, vähän viileähkö kylläkin mutta ei mikään häiritsevä. Tehoa kyseissä vahvistemmassa on ollut riittämiin koska isossa puurakenteisessakaan huoneessa missä on ollut lattiakaiuttimet niin ei ole sielläkään tullut rajat vastaan. Ulkonäkö on omasta mielestä vahvistemassa ihan hyvä ehkä vähän muovinen kylläkin ja kauko-ohjain on hyvä. Takapaneeli kattaa täydellisesti liitin valikoiman mitä kaksikanavaisessa vahvistemassa voi tarvita.

• Harmaa

Itselläni on ollu ko. viritinvahvistin vuoden verran. Laite on toiminut hienosti ilman mitään ongelmia.
      Laitteen sointi on hyvä ja "tehoa" löytyy tarpeeksi. Laite soi mukavasti myös hiljaa soitettaessa. Valitettavasti kaiuttimeni eivät ole yhtä hyvät kuin soitin, mutta asia korjaantuu pian.
      Minä pidän vMAX:a mukavana lisänä, vaikka monet sitä parjaavatkin. Kuunteluhuoneeni on tavallista korkeampi tila ja musiiki täyttää tilan vMAX päällä erityisen hienosti.

Nautinnollisia kuunteluhetkiä!

• Kurtbyy

Mulla on ollut 3480 noin puoli vuotta ja olen tyytyväinen. Kyseessä on ensimmäinen vahvistimeni, joten mitään vertailuja en ole tehnyt. Liitännät ovat riittävät, S-video olisi ollut kiva lisä. Muovinen halvan oloinen kauko-ohjain ei herätä luottamusta.

• jamaha&pioneer

ei nuo mitenkään laadukkaita. voihan ääni olla ok jatehoja mutta ominaisuuksia hitnaa nähden av vahvistimissa on vähän. ennen merkki oli varmaan huippu..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      2798
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      61
      2641
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      36
      2163
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      63
      1937
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      55
      1905
    6. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      35
      1602
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      935
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      112
      863
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      839
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      37
      824
    Aihe