moi:)elikkäs ois sellaista asiaa..joku voi kyllä nauraa mut silti ois kiva tietää että miten homma toimii..elikkäs asiaan kun olen uretaanin kans tehnyt puskuria ja hyvältä näyttää..niin no asiaan että miten uretaani pullo puhdistetaan käytön jälkeen eli laitetaanko se "oikeaan"asentoon ja painetaan suutin tyhjäksi vai miten homma toimii?kun jotku puhuu että uretaani ois "kertakäyttöistä"että se loppu kuivuu purkkiin että suuttimen puhdistaminen ei auta..no mites homma on teidän mielestä :)kiitoksia etukäteen :)
uretaani
miten ?
2
1077
Vastaukset
- Ûberamis
Kannattaa varmaan jättää ainetta sinne putkeen siten että putken päähän kovettuu tulppa siitä. Sen sitten vetää pois kun taas käyttää, mutta ei uretaani kovinkauaa käyttökelpoisena pysy kun kerran on purkkia käyttänyt.
- ace
käännä pottu suutin ylöspäin. puhalla sen verran, että tulee pullosta vain ilmaa. Sitten kierrät sen putkionaleen irti pullosta ja kastelet sen lämpimään veteen. Aboutnoinsuurinpiirtein puolen tunnin päästä voit puhaltaa paineilmalla sellasen nahan pois putkesta (aika riippuu lämpötilasta). Mulla ainakin toimii täm jippo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997780- 1075587
- 2754861
- 494793
- 753564
- 502828
- 602531
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412274