Kreikan ihastus

nixu26

Kotiuduin kolme viikkoa sitten Rodokselta,ja siellä jo aiemminkin käyneenä tiesin paikallisten miesten vaikutusvallan, mutta kuinkas taas kävikään,pitihän sitä taas sortua ja viettää kolme iltaa erään tarjoilijan kanssa.Suomeen palattuani alkoi hän soitella samantien perään ja lähetellä viestejä,uhkasi jo jopa tulla suomeenkin tänä talvena,olen myös sanonut hänelle suoraan etten luota häneen kovin helpolla,mutta tuntuu ettei hän hevillä luovuta.Itsestä vaan alkaa tuntumaan että olis paree ettei enää vastaisi hänelle vaikka kuinka mieli tekisi,olis paree vaan antaa olla ja keskittyä johonkin tärkeämpään, koska ne miehet tiedetään,mutta koska lomaromansseistakin on kehkeytynyt silloin tällöin vakavempaakin niin mistä sen tietää koska ne tosiaan ovat luottamuksen arvoisia ja totuudenmukaisia????

30

19577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnellinen 86

      Itselleni kävi samoin Kreetalla muutama kuukausi sitten, rakastuttiin molemmat, ja yhdessä ollaan edelleen. Kaukorakkauttahan tämä on, mutta kivaa silti ;)

    • vaimo

      Enpä olisi minäkään ikinä uskonut kun mieheni Rodoksella tapasin, että tänä päivänä ollaan aviossa.

    • tyttö

      Mistäs baarista bongasit miehesi?

      • kerroppas

        joo kerro haluan tietää myös! kyllä ne kreikkalaiset tunnetaan joo..


      • nixu26
        kerroppas kirjoitti:

        joo kerro haluan tietää myös! kyllä ne kreikkalaiset tunnetaan joo..

        Hän oli tarjoilijana amaryllis cocktail baarissa mandilarakadulla,ja vaikeahan niiden sanomisiin on luottaa kun seuraa niiden touhua,samanlaisia häntäheikkejä kaikki mutta antaa tyypin soitella,iteltähän se ei ole pois!!


      • yxi
        nixu26 kirjoitti:

        Hän oli tarjoilijana amaryllis cocktail baarissa mandilarakadulla,ja vaikeahan niiden sanomisiin on luottaa kun seuraa niiden touhua,samanlaisia häntäheikkejä kaikki mutta antaa tyypin soitella,iteltähän se ei ole pois!!

        noin se vaan on ap toimit oikein jos tiedät jo minkälaisia häntäheikkejä ne kreikkalaiset miehet osaa olla..on todella vaikeaa luottaa kun näkee mitä ne touhuu ja sitten vakuttaa sulle että olet se kaiken ihanin ! :D


      • tyttö
        nixu26 kirjoitti:

        Hän oli tarjoilijana amaryllis cocktail baarissa mandilarakadulla,ja vaikeahan niiden sanomisiin on luottaa kun seuraa niiden touhua,samanlaisia häntäheikkejä kaikki mutta antaa tyypin soitella,iteltähän se ei ole pois!!

        Joo ihan siksi vain kysäisin, kun itselläni on kanssa juttu meneillään kreikkalaisen tarjoilijan kanssa, ettei vaan ole sama tyyppi :D
        Eri baari oli kuitenkin.. ;)


      • pixu vaan
        yxi kirjoitti:

        noin se vaan on ap toimit oikein jos tiedät jo minkälaisia häntäheikkejä ne kreikkalaiset miehet osaa olla..on todella vaikeaa luottaa kun näkee mitä ne touhuu ja sitten vakuttaa sulle että olet se kaiken ihanin ! :D

        Olen ollut nyt kahdesti Rodoksella.Ensimmäisellä kerralla tapasin miehen.Kun tulin Suomeen hän soitteli joka päivä ja vannoi rakkauttaan.Lähdin uudestaan reissuun.Näin miehen ja hän osti minulle kaulakorun ja sormuksen:sen jälkeen olin hänen mielestään hänen omaisuuttaan.Olisi pitänyt istua hotellissa koko päivä ja odotella hänen töistäpaluutaan.Suomi-tyttö näytti mistä on tehty ja sanoi GOODBYE.Siitä alkoi loppuloman painajainen.Hän ja hänen kolme kaveriaan seurasivat minua loppuviikon.Pelkäsin, että minulle tapahtuu jotain kamalaa, kun en ollut suostuvainen miehen ehdotuksiin.Olin onnellinen kun pääsin Suomeen ja täällä pysyn!!!!


    • Näin se on

      Tosiasiahan on, että nämä moniosaajat panevat jokaista vastaantulijaa aina tilaisuuden tullen, ja kieltävät jälkeenpäin aina kaiken. Mutta niin kauan kun ei jää ihan rysän päältä kiinni, ja naapurit eivät virnistele päin naamaa, niin mitä väliä ? Kerranhan täällä vain ollaan...

      • kokenut

        Itsekin pokasin, ah niin ihanan Rodoslaisen miehen muutama vuosi sitten. Kävin hänen luonaan kolmen vuoden ajan. Ihmettelin kyllä jatkuvasti piippailevaa kännykkää hänen luonaan ollessani..

        Viimeisellä lomallani totuus tuli ilmi, hänellä oli ollut kolme suomalaista naista samaan aikaan, joiden kanssa vietti samanlaista suhdetta kuin mun kanssa. Ja tietenkin yhdenillanjutut päälle.

        Hah, siinä teille Rodosmies!


      • nixu26
        kokenut kirjoitti:

        Itsekin pokasin, ah niin ihanan Rodoslaisen miehen muutama vuosi sitten. Kävin hänen luonaan kolmen vuoden ajan. Ihmettelin kyllä jatkuvasti piippailevaa kännykkää hänen luonaan ollessani..

        Viimeisellä lomallani totuus tuli ilmi, hänellä oli ollut kolme suomalaista naista samaan aikaan, joiden kanssa vietti samanlaista suhdetta kuin mun kanssa. Ja tietenkin yhdenillanjutut päälle.

        Hah, siinä teille Rodosmies!

        Olemme joka tapauksessa menossa ensi keväänä kaverini kanssa takaisin rodokselle,mutta vahingossakaan en ilmoita tulostani tälle kreikkalaiselle,vaikka soittelisikin läpi talven,mielenkiinnolla odotan jo pelkästä uteliaisuudesta seuraavaa reisssua!!


      • Delfinaki
        nixu26 kirjoitti:

        Olemme joka tapauksessa menossa ensi keväänä kaverini kanssa takaisin rodokselle,mutta vahingossakaan en ilmoita tulostani tälle kreikkalaiselle,vaikka soittelisikin läpi talven,mielenkiinnolla odotan jo pelkästä uteliaisuudesta seuraavaa reisssua!!

        Kreikkalaiset miehet tunnetusti harrastaa kamakia,eräänlaista kilpailua siitä,että montako turistia kellistät allesi.Se on hyvin yleistä ja varmastikaan et ole ainoa,joten jäitä hattuun.


      • siis usko nyt
        Delfinaki kirjoitti:

        Kreikkalaiset miehet tunnetusti harrastaa kamakia,eräänlaista kilpailua siitä,että montako turistia kellistät allesi.Se on hyvin yleistä ja varmastikaan et ole ainoa,joten jäitä hattuun.

        joo mä tunnen yhden mun kreikkalaisen kaverilta se kerto mulle että se nussii sitten kun se turisti sesonki taas alkaa siis, kesällä se paneskelee turisti -naisia vähintään 300...

        siis joo jäitä hattuun vain .. :)


    • yleistä

      Koska kreikan saarilla ei paljon kondomeita käytetä, on hiv ja muut sukupuolitaudit suorastaan räjähtäneet nousuun. Mikäli suomalainen mies tai nainen, jonka puoliso tyttö-tai poikaystävä käy yksin kreikan lomasaarilla, kannattaa pitää muutaman kuukauden seksitauko tämän palattua ihan varmuuden vuoksi, tai sitten kannattaa ainakin kumia käyttää.

      • anni

        Me ainakin käytettiin kondomia =)
        Todella suuri osa Rodoslaisista miehistä ovat oikeita pukkeja ja varmasti pistelevätkin jokaista joka vain antaa, mutta kaikki sitä eivät kuitenkaan ole. Sen todistaa se, että joku todellakin on löytänyt miehensä sieltä ja on naimisissa.
        Itse ihastuin Rodoslaiseen mieheen ja olen parin kuukauden päästä lähdössä hänen luokseen takaisin(ja käytetään vastaisuudessakin kondomia). Mitään vakavaa tästä ei varmastikaan koskaan tule, mutta otan tämän koko homman ihan vain kokemuksen kannalta. Kukas muukaan kuin kreikkalainen osaa näyttää paikan päällä kaikkea sellaista mitä normaali lomalainen ei varmastikaan edes tiedä/osaa hakea. En jaksa stressata koko hommaa. Eikä voi muuta sanoa kuin, että kyllä sai meikäläinen kunnon kyytiä vällyjen alla ;) Osasi mies ainakin hommansa. Ja niinkuin joku jo sanoi, että kerran sitä vain eletään!! :)


      • urpo
        anni kirjoitti:

        Me ainakin käytettiin kondomia =)
        Todella suuri osa Rodoslaisista miehistä ovat oikeita pukkeja ja varmasti pistelevätkin jokaista joka vain antaa, mutta kaikki sitä eivät kuitenkaan ole. Sen todistaa se, että joku todellakin on löytänyt miehensä sieltä ja on naimisissa.
        Itse ihastuin Rodoslaiseen mieheen ja olen parin kuukauden päästä lähdössä hänen luokseen takaisin(ja käytetään vastaisuudessakin kondomia). Mitään vakavaa tästä ei varmastikaan koskaan tule, mutta otan tämän koko homman ihan vain kokemuksen kannalta. Kukas muukaan kuin kreikkalainen osaa näyttää paikan päällä kaikkea sellaista mitä normaali lomalainen ei varmastikaan edes tiedä/osaa hakea. En jaksa stressata koko hommaa. Eikä voi muuta sanoa kuin, että kyllä sai meikäläinen kunnon kyytiä vällyjen alla ;) Osasi mies ainakin hommansa. Ja niinkuin joku jo sanoi, että kerran sitä vain eletään!! :)

        Ai, no kerro sitten meillekin että miten se niin hyvä oli? Kunnon lämmittelyt ja iso muna?


      • anni
        urpo kirjoitti:

        Ai, no kerro sitten meillekin että miten se niin hyvä oli? Kunnon lämmittelyt ja iso muna?

        Ei se nyt niin iso ollu, aika pieni itseasiassa. Osasi kuitenkin käyttää sitä hyvin tehokkaasti ja tiesi todellakin mitä nainen tarvitsee. Minun ex-miehelläni oli hyvä varustus mutta oli varmaan noussut sen verran kyseinen asia sille päähän, että ei osannu kuin törkkiä sillä sinne sun tänne ja luuli vain että hyvä tulee. (Koskaan en hänen kanssaan orgasmia saanut!) Tämän kreikkalaisen miehen kanssa montakin.. ;) Onneksi pääsen taas pian nauttimaan orgasmin ihmeellisestä maailmasta :P


      • Kateellinen
        anni kirjoitti:

        Ei se nyt niin iso ollu, aika pieni itseasiassa. Osasi kuitenkin käyttää sitä hyvin tehokkaasti ja tiesi todellakin mitä nainen tarvitsee. Minun ex-miehelläni oli hyvä varustus mutta oli varmaan noussut sen verran kyseinen asia sille päähän, että ei osannu kuin törkkiä sillä sinne sun tänne ja luuli vain että hyvä tulee. (Koskaan en hänen kanssaan orgasmia saanut!) Tämän kreikkalaisen miehen kanssa montakin.. ;) Onneksi pääsen taas pian nauttimaan orgasmin ihmeellisestä maailmasta :P

        Ei saa tommosia kertoa, täällä ollaan ihan kateellisena!


      • reilu hemmo
        anni kirjoitti:

        Ei se nyt niin iso ollu, aika pieni itseasiassa. Osasi kuitenkin käyttää sitä hyvin tehokkaasti ja tiesi todellakin mitä nainen tarvitsee. Minun ex-miehelläni oli hyvä varustus mutta oli varmaan noussut sen verran kyseinen asia sille päähän, että ei osannu kuin törkkiä sillä sinne sun tänne ja luuli vain että hyvä tulee. (Koskaan en hänen kanssaan orgasmia saanut!) Tämän kreikkalaisen miehen kanssa montakin.. ;) Onneksi pääsen taas pian nauttimaan orgasmin ihmeellisestä maailmasta :P

        Nytkö sinä sen klitoriksen vasta löysit ja siihenkö sinä tarvitsit jorgosta? suomalaiset naiset on siitä kummallisia että kun he saavat orkut ensimmäistä kertaa yhdynnässä niin he luulevat että tämä kyseinen mies on maanpäällä ainoa joka tietää miten naisen värkit toimii..voi voi nainen on helppo tyydyttää se vaatii vaan kärsivällisyyttä ja helliä sormia ja kerkeää kieltä! ja nyt en tarkoita vain sitä paskan jauhamista. hae anni kokemuksia myös suomesta ( on meitä "osaajia" myös täällä) niin säästät matkarahoissa ja pääset vaikka sitten parin vuoden kuluttua jonnekkin tosi eksoottiseen paikkaan lomailemaan..


    • manari mou

      v. 92 ihastuin kreikkalaiseen mieheen yhdellä saarella lomalla. Toinen loma samana vuonna, seuraavana vuonna yht. kolme kk saarella. Kaukorakkaus, ihanaa ja vaikeaa.

      Sen jälkeen muutin Kreikkaan ja edelleen täällä, nyt meillä on myös yksi lapsi, ja ihan normaalia perhe-elämää vietämme, ei enää saarella tosin.

      Niin että saattaa se joskus onnistuakin, ihmisiä ne kreikkalaisetkin vaan ovat...

      • InLööv

        Itse ihastuin kanssa Rodoksen lomalla kreikkalaiseen mieheen ja tiiviisti ollaan pidetty yhteyttä. Hieman yli kuukauden päästä olen lähdössä takaisin hänen luokseen. Tällä hetkellä ainakin näyttää ja tuntuu hyvältä... Kun itse palaan koti Suomeen niin hän tulee tämän jälkeen Suomeen minun luokseni :)
        Avoimin mielin suhtaudun tähän kaikkeen ja harvinaistahan se on, että lomalta löytää "elämänsä rakkauden" mutta kuka sitä kuitenkaan menee vannomaan, etteikö se voisi onnistua? ;)


      • miisu

        Ihanaa kun joku mainitsee sanan kaukosuhteen vaikeus. Olin itse kreikan saaristossa töissä viime kesänä 3kk ja tapasin heti alussa siellä ihanan tyypin. Oltiin koko kesä yhdessä ja kävin siellä vielä viikon lomalla. Kummatkin ollaan rakastuneita. Kahden viikon päästä hän on tulossa suomeen minun takia ja kovan hakemusrumban jälkeen on saanut talveksi töitäkin. Mutta tämä erossa olo aika on niin riistävää ja puhelimen välityksellä pelaaminen aiheuttaa runsaasti myös väärinymmärryksiä. Piina onneksi kohta loppuu:)


    • liinu

      Roodos on aika romanttinen paikka.Itse olin vuosi sitten alkukesästä siellä lomalla ja romanssihan siellä syntyi...mutta ei kreikkalaisen kanssa....

      Eni vei..Tästä romannsista roodoksella Me tapasimme Colorado baarissa ja tietysti minun lomani 2.viimeisenä iltana(hänen toinen ilta).Koko yö vietettiin yhdessä, oltiin kavereiden kanssa, hän tuli jopa minun hotellille asti(joka oli täysin toisella suunnalla kuin hänen omansa) ja katselimme yhdessä auringon nousua.Saattelin aamulla hänet taksille ja vaihdoimme numerot..Seuraavana päivänä laitoin hänelle viestiä, mutta numero oli väärä...mutta onneksi noin tunti siitä häneltä tuli viesti ja saimme sovittua illan treffeistä.Vietimme erittäin hauskan illan kavereiden kanssa ja jälleen kerran hän saatteli minut hotellilleni.oli ihanaa vain katsella tähtitaivasta ja auringonnousua.koko yö siinä sitten meni ja viimein tuli eron aika ja hän saatteli minut huoneiston ovelle.Vaihdoimme vielä sähköposti osoitteet ja lupasimme kirjoitella. JOtenkin minulla vain oli tunne siitä että siihen se sitten jää...mutta ei. Kun pääsin takaisin suomeen niin häneltä tuli ihania viestejä.Olin vaan niin väsynyt(2 viimeistä yötä tunnin unilla) etten jaksanut kovin innostua ja olin vielä kunnon flunssassa.Toisena suomessa olo päivänä hän lähetti viestin että on suunnittelemassa matkaa suomeen minua tapaamaan, niin se pysäytti!!!!reilu kuukaus Roodoksen reissusta ja hän oli täällä viikon.Siitä alkoi vuoden kestänyt suhde.Minä vietin paljon aikaa hänen kotimaassaan ja hän kävi myös täällä.Suhde ei valitettavasti kestänyt. En syytä tässä mitään ...en välimatkaa, kulttuurieroja tms. mielestäni(hänen myös) ainoa syy oli se että tunteet vain loppuivat..Olemme kuitenkin edelleen hyvissä väleissä ja pidämme yhteyttä.....



      Ystäväni on myös kokenut romanssin Roodoksella..

      • liinu

        Sain kaksi erillaista kuvaa kreikkalaisesta miehestä..molemmat olivat eri ravintoloissa tarjoilijoina.Toinen oli todella lipevä lepertelijä (söimme ekana iltana hänen ravintolassa, ja huomasin sen että hän tuijotteli, toisena iltana sitten tuli juttelemaan)ja toinen taas rauhallinen ja kohtelias.Tapasin tämän kohtelias tyypin sattumalta kun etsimme porukan kanssa taksia.Hän heitti meidät.Kiitoksena kyydistä kävimme hänen ravintolassa istumassa iltaa ja viimeisenä iltana syömässä. Seurueeseemme kuului pikkupoika ja ravintolan tarjoilijat (heh 2kpl) pitivät huolta siitä että poitsu viihtyy).Ruoka oli todella hyvää joten jos joskus vielä menen roodokselle niinsinne syömään =)

        Mut kumpaankaan en todellakaan täysin luottanut.Tällä lipevällä näkyi kunnon rusketusrannut sormuksien paikalla...Olin ystävän kanssa liikkeellä ja hän yritti saada jatkoja aikaiseksi kanssani...ja "loukkaantui" kun en edes kertonut mihin baariin olemme menossa(ystävää yritti toinen lipevä mies.) Siinä vaiheessa kun toinen häipyi vessaa ja toinen tarjoilemaan , me häivyimme baarista ja emme menneet lähellekkään kyseista paikkaa.En todellakaan tykkää tuollaisesta käytöksestä. Ja nyt kyse ei ole vain siitä että he ovat kreikkalaisia. Mulle on aivan sama vaikka mies olis suomalainen ja lipevä lepertelijä, ei kiitos!!!


      • ruusuja
        liinu kirjoitti:

        Sain kaksi erillaista kuvaa kreikkalaisesta miehestä..molemmat olivat eri ravintoloissa tarjoilijoina.Toinen oli todella lipevä lepertelijä (söimme ekana iltana hänen ravintolassa, ja huomasin sen että hän tuijotteli, toisena iltana sitten tuli juttelemaan)ja toinen taas rauhallinen ja kohtelias.Tapasin tämän kohtelias tyypin sattumalta kun etsimme porukan kanssa taksia.Hän heitti meidät.Kiitoksena kyydistä kävimme hänen ravintolassa istumassa iltaa ja viimeisenä iltana syömässä. Seurueeseemme kuului pikkupoika ja ravintolan tarjoilijat (heh 2kpl) pitivät huolta siitä että poitsu viihtyy).Ruoka oli todella hyvää joten jos joskus vielä menen roodokselle niinsinne syömään =)

        Mut kumpaankaan en todellakaan täysin luottanut.Tällä lipevällä näkyi kunnon rusketusrannut sormuksien paikalla...Olin ystävän kanssa liikkeellä ja hän yritti saada jatkoja aikaiseksi kanssani...ja "loukkaantui" kun en edes kertonut mihin baariin olemme menossa(ystävää yritti toinen lipevä mies.) Siinä vaiheessa kun toinen häipyi vessaa ja toinen tarjoilemaan , me häivyimme baarista ja emme menneet lähellekkään kyseista paikkaa.En todellakaan tykkää tuollaisesta käytöksestä. Ja nyt kyse ei ole vain siitä että he ovat kreikkalaisia. Mulle on aivan sama vaikka mies olis suomalainen ja lipevä lepertelijä, ei kiitos!!!

        Ja mua yritti yksi mitätön näköinen kreikkalainen tarjoilia,IHAN HETI se alko KOSIA mua kun astuin ravintolan ovesta sisälle se ihan syöksy ja juoksi mua päin! siis juoksi!! :D
        Mies käveli heti mua päin ja kysy " when i am free tonight jou want to go whit mi to mai home drink ther wine whit me? its not far wok from her..
        Mä sanoin noh, i dont think sou bekos i am here whit mai frends thanks..
        Ei se tyyppi kuuntelut ollenkaan! vaan haki mulle heti punaisen ruusun ja mumisi mulle jotakin,en kuullut mitä se mumisi kun musiikki oli niin kovaa!! Otin ruusun vastaan ja kiitin ruususta!
        ( ei olisi pitänyt tehdä noin! koska sain kuulla joltakin vanhalta kreikkalaiselta naiselta myöhemmin että ,jos nainen ottaa mieheltä sen ruusun vastaan niin se tarkoittaa sitä että olet se tietty ilta hänen!!!
        No sitten seuraava aamu mentiin taas sinne ravintolaan syömään aamiaista,istuttiin ulkona ja sitten se tarjoilia tuli mua päin kun se näki kun mun frendit meni ja lähtivät ostaa tupakkaa siis istuin nyt yksin.
        No se mies sano sitten agresiivisella äänen sävyllä ja ääni oli matala eli 'you forget me jesterdeeeeeeee!!!!
        mä sanoin sille "what?? me?? forget huuu??? juuu?? what juu talking men??? sitten mies melkein huusi: juu teken and axept mai roUs jesterdeeeee!! and jou ditinT koM to meeeee!!! juu forgettTTen meeEE!!
        ja vielä 'i am a greek mAn juu No..?!juu undestan mee??!!
        ( ja hakkas nyrkillä kehoa sydämmen päälle!! ja katso minua vihaisesti! ( mua alko jo vähän pelottaa!)
        Sanoin " i have promis you nothing oke!!!??
        and i am a FIN oke???!!! so whats your problem i have prommis you nothing!!!!!ja katsoin sitä vihaisesti takaisin enkä ollut olevinaan peloissani! ajattelin kohta mulle tulee tolta tyypltä nyrkki naamaan !
        Nousin ylös ja lähdin kauppaan frendieni luokse! Sinne Rhodoksen tiettyyn ravintolaan en mene enää ikinä!
        Siis älkää hyväksytkö ottaa vastaan ruusua joltakin kreikkalaiselta mieheltä jos et halua olla sen yhden illan pano!!!!koska sitä se merkitsee 'turisti naisille'
        Ja kaiken päälle toi mies ei ollut edes minkään näköinen! muistutti paljon Woody Alleniä ,kauhee laiha kuin mikä! luipero siis,ja kaksi päätä pienempi kuin mä!!
        Itse olen sievä nainen saan aina kuulla toisilta! siis mitä tuollainen pieni tavallinen mies sitten luulee oikeastaan itsestään häh?? luulee saavansa PANNA jokaista turisti-naista tahansa ja jokainen turisti nainen on niin halukas??
        no voi pelkele sentään!!!


      • no oho!
        ruusuja kirjoitti:

        Ja mua yritti yksi mitätön näköinen kreikkalainen tarjoilia,IHAN HETI se alko KOSIA mua kun astuin ravintolan ovesta sisälle se ihan syöksy ja juoksi mua päin! siis juoksi!! :D
        Mies käveli heti mua päin ja kysy " when i am free tonight jou want to go whit mi to mai home drink ther wine whit me? its not far wok from her..
        Mä sanoin noh, i dont think sou bekos i am here whit mai frends thanks..
        Ei se tyyppi kuuntelut ollenkaan! vaan haki mulle heti punaisen ruusun ja mumisi mulle jotakin,en kuullut mitä se mumisi kun musiikki oli niin kovaa!! Otin ruusun vastaan ja kiitin ruususta!
        ( ei olisi pitänyt tehdä noin! koska sain kuulla joltakin vanhalta kreikkalaiselta naiselta myöhemmin että ,jos nainen ottaa mieheltä sen ruusun vastaan niin se tarkoittaa sitä että olet se tietty ilta hänen!!!
        No sitten seuraava aamu mentiin taas sinne ravintolaan syömään aamiaista,istuttiin ulkona ja sitten se tarjoilia tuli mua päin kun se näki kun mun frendit meni ja lähtivät ostaa tupakkaa siis istuin nyt yksin.
        No se mies sano sitten agresiivisella äänen sävyllä ja ääni oli matala eli 'you forget me jesterdeeeeeeee!!!!
        mä sanoin sille "what?? me?? forget huuu??? juuu?? what juu talking men??? sitten mies melkein huusi: juu teken and axept mai roUs jesterdeeeee!! and jou ditinT koM to meeeee!!! juu forgettTTen meeEE!!
        ja vielä 'i am a greek mAn juu No..?!juu undestan mee??!!
        ( ja hakkas nyrkillä kehoa sydämmen päälle!! ja katso minua vihaisesti! ( mua alko jo vähän pelottaa!)
        Sanoin " i have promis you nothing oke!!!??
        and i am a FIN oke???!!! so whats your problem i have prommis you nothing!!!!!ja katsoin sitä vihaisesti takaisin enkä ollut olevinaan peloissani! ajattelin kohta mulle tulee tolta tyypltä nyrkki naamaan !
        Nousin ylös ja lähdin kauppaan frendieni luokse! Sinne Rhodoksen tiettyyn ravintolaan en mene enää ikinä!
        Siis älkää hyväksytkö ottaa vastaan ruusua joltakin kreikkalaiselta mieheltä jos et halua olla sen yhden illan pano!!!!koska sitä se merkitsee 'turisti naisille'
        Ja kaiken päälle toi mies ei ollut edes minkään näköinen! muistutti paljon Woody Alleniä ,kauhee laiha kuin mikä! luipero siis,ja kaksi päätä pienempi kuin mä!!
        Itse olen sievä nainen saan aina kuulla toisilta! siis mitä tuollainen pieni tavallinen mies sitten luulee oikeastaan itsestään häh?? luulee saavansa PANNA jokaista turisti-naista tahansa ja jokainen turisti nainen on niin halukas??
        no voi pelkele sentään!!!

        Oho! olen kokenut vastaavaa myös Rhodoksella Hellas suuttu kun EN ottanut sitä ruusua vastaan!


      • liinu
        ruusuja kirjoitti:

        Ja mua yritti yksi mitätön näköinen kreikkalainen tarjoilia,IHAN HETI se alko KOSIA mua kun astuin ravintolan ovesta sisälle se ihan syöksy ja juoksi mua päin! siis juoksi!! :D
        Mies käveli heti mua päin ja kysy " when i am free tonight jou want to go whit mi to mai home drink ther wine whit me? its not far wok from her..
        Mä sanoin noh, i dont think sou bekos i am here whit mai frends thanks..
        Ei se tyyppi kuuntelut ollenkaan! vaan haki mulle heti punaisen ruusun ja mumisi mulle jotakin,en kuullut mitä se mumisi kun musiikki oli niin kovaa!! Otin ruusun vastaan ja kiitin ruususta!
        ( ei olisi pitänyt tehdä noin! koska sain kuulla joltakin vanhalta kreikkalaiselta naiselta myöhemmin että ,jos nainen ottaa mieheltä sen ruusun vastaan niin se tarkoittaa sitä että olet se tietty ilta hänen!!!
        No sitten seuraava aamu mentiin taas sinne ravintolaan syömään aamiaista,istuttiin ulkona ja sitten se tarjoilia tuli mua päin kun se näki kun mun frendit meni ja lähtivät ostaa tupakkaa siis istuin nyt yksin.
        No se mies sano sitten agresiivisella äänen sävyllä ja ääni oli matala eli 'you forget me jesterdeeeeeeee!!!!
        mä sanoin sille "what?? me?? forget huuu??? juuu?? what juu talking men??? sitten mies melkein huusi: juu teken and axept mai roUs jesterdeeeee!! and jou ditinT koM to meeeee!!! juu forgettTTen meeEE!!
        ja vielä 'i am a greek mAn juu No..?!juu undestan mee??!!
        ( ja hakkas nyrkillä kehoa sydämmen päälle!! ja katso minua vihaisesti! ( mua alko jo vähän pelottaa!)
        Sanoin " i have promis you nothing oke!!!??
        and i am a FIN oke???!!! so whats your problem i have prommis you nothing!!!!!ja katsoin sitä vihaisesti takaisin enkä ollut olevinaan peloissani! ajattelin kohta mulle tulee tolta tyypltä nyrkki naamaan !
        Nousin ylös ja lähdin kauppaan frendieni luokse! Sinne Rhodoksen tiettyyn ravintolaan en mene enää ikinä!
        Siis älkää hyväksytkö ottaa vastaan ruusua joltakin kreikkalaiselta mieheltä jos et halua olla sen yhden illan pano!!!!koska sitä se merkitsee 'turisti naisille'
        Ja kaiken päälle toi mies ei ollut edes minkään näköinen! muistutti paljon Woody Alleniä ,kauhee laiha kuin mikä! luipero siis,ja kaksi päätä pienempi kuin mä!!
        Itse olen sievä nainen saan aina kuulla toisilta! siis mitä tuollainen pieni tavallinen mies sitten luulee oikeastaan itsestään häh?? luulee saavansa PANNA jokaista turisti-naista tahansa ja jokainen turisti nainen on niin halukas??
        no voi pelkele sentään!!!

        Puhut asiaa...
        YStäväni sai yhtenä iltana ruusunmieheltä jonka kans oli tanssinut pari iltaa aikaisemmin.Minä sain myös ruusun , mutta en tiedä miksi, kosksa hän oli kiinnostunut ystävästäni.Kun juttelimme vieressämme olleiden vanhojen miesten kanssa(ruusun ostaja oli vessassa) he puhuivat ihan samaa mitä sulle ovat sanoneet.Et jos sulle ostetaan ruusu,niin se todellakin merksitsee sitä että mies on "varannut" sinut itselleen.....Meille tuli aika kiirus lähtee baarista pois..eikä todellakaan menty lähellekkään loppuloman aikana, ettei tulisi ongelmia. Yhdessä ravintolassa kerroimme tarinan(olimme uteliaita) ja kysyimme että pitääkö tarina ruusun kohdalla paikkaansa, niin meitä opastettiin olemaan varovaisia ruusunostajien kanssa...


      • Demis Roussos

        Yks ateenalainen pimatsu (oli töissä yhes baaris) tuli hieroon tuttavuutta toissakesänä mun kans vanhassakaupungissa. Oli kuulema nähnyt mut usein hyörimässä lähistöllä. No kun se pääsi kertomaan mulle tuntojaan ja istuileen mun syliin ihan selvästäpäin niin rupes paikalliset jorgokset kattomaan aika helevetin pahasti ja huutelivat sille jotain uhkailuja etäältä. Se meni tosi vaivaantuneeksi ja sanoi ettei voida näyttäytyä julkisesti yhdessä. Sit nähtiinkin salaa mutta tässä yksi esimerkki rodokselta, suomen toiselta ahvenanmaalta, jossa osataan paremin suomea kuin ahvenanmaalla!!fanta birra kola perkele....


    • milja

      Mulla on aina ollut samanlainen asenne italialaisia miehiä kohtaan: häntäheikkejä kaikki tyynni, puhuvat vaan lämpimikseen & niitä puheita ei ole tarkoituskaan ottaa tosissaan... Hengailin sitten vähän aikaa yhden italialaisen kanssa kolmannessa maassa asuessani, mutten ollut mitenkään tosissaan, kun en luottanut tyyppiin ollenkaan sen kansalaisuuden vuoksi... Kun sitten tapasin miehen, josta oikeasti olin kiinnostunut, ilmoitin italiaanolle että nyt on hengailut loppu. Jätkä sekosi aivan täysin.Aattelin, että matcho mikä matcho, ottaa vaan ylpeyden päälle kun ei tällä kertaa itse ole jättäjänä. Myöhemmin sain muuta kautta kuulla, että se tosiaan oli ottanut asian aika raskaasti ja ollut masentunut pari kuukautta. Olenkin sitten alkanut pohtia, että ehkä olenkin loppujen lopuksi aika asenteellinen, vaikka olen pitänyt itseäni aina suvaitsevaisena tyyppinä. Kai ne häntäheikkilatinotkin joskus on siis tosissaan..;)

      • mie vaan

        yllätys yllätys! Tulikärpäsistähän täällä keskustellaan. Jos yhdenkin viet porukasta muualle niin sen valo sammuu. Tulikärpänen hohtaa niin pitkään kun on haku päällä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2742
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      89
      2045
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1600
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1012
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      973
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      873
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      734
    Aihe