Ajattelin kokeilla kyseisiä kapseleita, tavoitteena kiinteytyminen. En tietenkään odota kapseleiden tekevän imeitä, vaan liikuntaa olen lisännyt huomattavasti ja ruokavaliota muuttanut. Kapseleiden annostus on kuitenkin hieman epäselvä. Purkin kyljessä lukee vain "3 kapselia päivässä", ei siis mitään tietoa otetaanko kaikki 3 kerralla, vai pitäisikö ottaa 1 kapseli 3 kertaa päivässä? Otetaanko ruokailun yhteydessä, vai tyhjään mahaan?
CLA figurel 80 + kromi
4
10340
Vastaukset
- minä näin,,
pitkään käyttäneenä,otan kerralla aamulla tyhjään vatsaan kaikki 3.
Ja toimivia ovat,reisiin on auttaneet todella hyvin,kaventuneet valtavasti,rasvasulaa ja selluliiti vähenee.Makeanhimo poissa.
Painoa vuodenaikana -15kg.Nesteet lähtee liikkeelle. - sanottiin
että kannattaa ottaa aamuin illoin tabletit niin tehoaa paremmin.
- tsaapadaapa
mä ymmärsin että tärkeintä on ottaa tabletit ruokailun yhteydessä, koska silloin ne estää sen rasvan varastoitumisen..itse olen ottanut kolme tablettia/ vrk aina ruoan yhteydessä. kyllä toimii:)
- tai..
Voit ottaa kaikki kolme kerralla aamulla tai yksitellen pitkin päivää, mutta jos oot herkkäuninen, ei kannata ottaa enää illalla, koska saattaa häiritä yöunta. Ainakin ensi alkuun voi ottaa tupla-annoksenkin eli vaikka 6 kapselia päivässä, siinä purkin kyljessä on aika varovainen annostus. Ne on yhtä vahvoja kuin Tonalin-kapselit, ja Tonalinia voi ottaaa jopa 8 kpl päivässä. Kromiakaan ei tule liikaa vielä kuudesta kapselista CLA Figurel kromia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315326- 363701
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833263- 112505
- 292102
- 121987
- 1631866
- 1051352
- 141298
- 1371144