hierojalle, ensimmäistä kertaa

jfoihg

Hei.
Olen menossa hierojalle elämäni ensimmäistä kertaa kun on ollut jo pitkään selkä kipeänä.
Aluksi oli vaikeaa soittaa ja varata aika, en tiedä miksi ehkä kun olen hieman ujo, mutta kyllä sitten ajan varaus onnistui.

Mutta nyt jännittää mennä hierontaan. Tiedän että siellä hierotaan, mutta mitä muuta..? Mitä tapahtuu? Kuinka paljon joudun ottamaan vaatteita pois? Tämä tuntuu niin hölmöltä kysyä tälläistä!!!
Kiitos vastanneille.

16

16253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja hieroja sivelee kaikkia ...

      kyllä minulta otettiin kaikki pois ja siveltiin ja hierottiin kaikki paikat aivan rennoiksi.
      se on kuulemma käytäntö ja olin ekaa kertaa.

      tv. mallityttö 18v.

    • mie

      Riippuu vähän paikasta millä tavalla asiat menee. Joissakin paikoissa hieroja ohjaa hierontahuoneeseen ja odottaa muualla sen aikaa että asiakas voi rauhassa riisuutua ja asettua hierontapöydälle. Jossain taas on niin, että paita otetaan pois hierojan läsnäollessa.

      Kertokaas muuten joku, pitäisikö rintsikat aina riisua vai häiritseekö hierojaa jotenkin, jos ne jättää päälle mutta avaa hakaset? Tyhmä kysymys varmaan, mutta vastatkaa silti, kiitos :D

      • yleensä näin

        Kyllä rintsikat pois vain, älkää hävetkö mitään. Yleensä minäkin olen alasti ja hieroja katselee suoraan kun olen selälläni.....

        typy


      • tarvitse
        yleensä näin kirjoitti:

        Kyllä rintsikat pois vain, älkää hävetkö mitään. Yleensä minäkin olen alasti ja hieroja katselee suoraan kun olen selälläni.....

        typy

        olla, hieroja kertoo kuinka paljon tarvitsee riisua, vaihtelee hierottavan alueen mukaan. Lisäksi hierojan tulee peitellä asiakas lakanoilla/pyyhkeillä siten, että vain hierottava alue on paljaana. Hieronta onnistuu myös ohuiden vaatteiden läpi kuivahierontana, tämä tosin on rankempaa sekä hierojalle, että asiakkaalle. Niska-hartiaseudun hieronnassa riittää kun ottaa yläkropan paljaaksi, rintaliivit voi jättää päälle. Hieroja avaa hakaset ja kiinnittää ne taas hieronnan päätyttyä.


      • peppu vaan paljaaksi
        yleensä näin kirjoitti:

        Kyllä rintsikat pois vain, älkää hävetkö mitään. Yleensä minäkin olen alasti ja hieroja katselee suoraan kun olen selälläni.....

        typy

        Menin nais hierojalle hän otatti kaikki pois, sen hoidon voisi uusia vaikka heti oli hyvä hieroja.Kun olin urheilija hän halusi hieroa pakaroitani pitkään ja tulin kuntoon kivasti.


    • alalla oleva

      Ei tarvitse ottaa mitään rintsikoita pois, kuten tossa aiemmin sanottiin. Ne voidaan ihan hyvin aukaista sinun päinmakuulla ollessasi.

      Asiakasta ei tule tehdä paljaaksi. Vain se kohta on näkyvillä mitä hierotaan. Kuuluu hyviin tapoihin.

      • kake koo

        Ihmeellistä jumppaohjaajan terminologiaa; voisiko joku kertoa mitä tarkoittaa "päinmakuulla".


      • tuon nyt ymmärtää
        kake koo kirjoitti:

        Ihmeellistä jumppaohjaajan terminologiaa; voisiko joku kertoa mitä tarkoittaa "päinmakuulla".

        etkö ole käyny hierojalla,jos olet niin pitäshän sun tosta osata asento päätellä, oli sana oikein tai ei,naamaa penkkiä vasten kuitenkin.


      • Anonyymi
        kake koo kirjoitti:

        Ihmeellistä jumppaohjaajan terminologiaa; voisiko joku kertoa mitä tarkoittaa "päinmakuulla".

        "päinmakuulla".
        tarkoittaa, että ollaan naamat vastakkain.

        terveisii
        persmakuulla


    • urheiluhieroja

      Itse hierojana teen niin että ohjaan hierottavan hierontahuoneeseen ja jätän hänet ottamaan vaatteitansa pois, jos hierottava on jo tutupi niin saatan jäädä tilaan, mutta käännän asiakkaalle selkäni jotta hän saa rauhassa riisuutua. Pöydälle asettumisen jälkeen asiakas tulisi peitellä niin että hänellä on turvallinen olo ja säädyllinen ja myös kylmyyden estämiseksi. Joskus tilat saattavat olla viileät koska toisinaan hieroessa tulww itselle kuuma eikä huomaa että asiakas saattaa palella pöydällä.
      Riippuen hierottavasta alueesta otetaan se suojaavat vaatteet pois, eli jos hierotaan jalkoja ei tarvitse ottaa paitoja pois jos ei halua. ja toisinpäin. Koskaan asiakkaani ei ole ollut alasti. pakaratkin voidaan hieroa alushousujen läpi kuivahierontana tai niitä voidaan siirtää pois tieltä jos hieronta halutaan suorittaa iholle.
      Rinta liivit voi ottaa halutessaan itse pois, mutta monet aseuutav pöydälle liivit päällä ja jotkut jopa tahtovat avata hakasetkin itse. Käytännössä siis hierottava määrää.
      Ja jos on ujo niin kannattaa valita samaa sukupuolta oleva hieroja jonka kanssa voi helpommin keskustella ja kysellä asioista. Jierojalla tulisi olla ammattitaitoa regoida tilanteessa oikein ja niin ettei kumpikaan osapuoli tunne oloaan vaivautuneeksi.

    • naisurheiluhieroja

      Joskus kun antaa asiakkaan itse päättä riisuutumisestaan täysin sattuuuj hassuja tilanteita..Kuten itselleni kävi. Asiakas(n.50vuotias mies) tuli niskahartia-hierontaan ja otti rempseästi kaikki vaatteensa pois, myös kalsarit ja sen jälkeen kertoi mitä hierotaan. onneksi ei hierottu pakaroita ja jalkoja(sisäreisiä).
      Eli järjenkäyttö on sallittua. Jos hieroja käskee niskaharia-hieronnassa riisua rintaliivitkin ja kaiken muukin pois, niin siitä voi kieltäytyä. mihinkään epämääräiseen ei tarvitse suostua.
      Paljaaksi otetaan pääsääntöisesti vain hierottava alue.

    • noloa..

      Kun kävin hieronnassa, ihan oikealla hierojalla, otin kokovartalohieronnan ja kun minut oli ohjattu hieronta koppiin, niin hieroja sanoi että ota vaatteet pois. kysyin että kaikkiko? niin kyllä. Eipä ollut mitään pyyhkeitä tai vastaavaa päällä hieronnan aikana.
      Kun hieroja pyysi kääntymään selälteen, niin siinä pikkuhiljaa alkoi iskeä pieni erektiokin.. (ihan normaalia kai 19v jätkältä kun makaa alasti selälteen kauniin hierojan alla.) Hierojakin huomasi tuon ja sen, ja sanoi ettei se haittaa. no sitte ajattelin, että ihan sama miten käy. Lopulta oli muna täydessä erektiossa ja hieroja vain hymyili.
      Mitenköhän yleensä hierojan pitäisi tälläiseen suhtautua? enhän minä voinut asialle mitään.
      Oli ihan tavallinen suomalainen hierontapaikka.. ei tosiaan mikään seksipalvelun tarjoja.

      • Anonyymi

        pääskää.... jos muikku seisoo kukaan hieroja ei tokaise ei haittaa ellei mies äännä ensin...


    • Anonyymi

      Hieroja riisui alasti, ite otin vaan paidan pois. Että silleen, 60 min vatkaus.

    • Anonyymi

      Ite varoisin nykyään menemästä hierontaan. Tuolla on jos jonkinlaisia hierojia ja heillä jos mitä erikosemmat tavat. Netistä löytyy kasapäin hieromoissa kuvattuja videoita joissa sekä mies -että naisasiakkaita on hierottu seksuaalissävytteisesti. Aitoja tuntuvat olevan kun asiakkaat ensi pistävät hanttiin mutta lopulta koko hieronta päättyy kiihkeään seksiin.

      Eli olkaa varovaisia siellä hierojalla, videokamerat pyörii ja hierojat hakevat lisätienestejä.

      • Anonyymi

        Tuo on sun toiveajattelua hieronnasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe