Olen lähdössä ensi lauantaina viikon matkalle Nyciin. Tarvitsisin uudet kaksiteho silmälasit. Tietääkö kukaan ovatko ne halvempia Usassa?
Silmälasit Usasta
3
1103
Vastaukset
- vastaus
Saattavat olla hieman halvempia, mutta mitä mahdat saada ja kenelle valitat. Minä en ostaisi. Tosin enhan henkilökohtaisesti laseista mitään tiedä, vaikka 60 lähestyy. Mutta optiikasta kuitenkin jotain tiedän.
- Enya
Ehdottomasti hankit sieltä. Ostin itse lasit USAsta, ja maksoivat n. puolet Suomen hinnasta.
- -Cindy-
Hei ja kiitokset vastauksista. Kiva kuulla, että ovat jopa puolet halvempia. Ostan luulatvasti lasit Usasta. Varasin ajan keskiviikoksi täällä Suomessa optikolle näkötarkastusta varten. Minulla on yksi amerikkalainen ystävä Nycissä. Hän varmaan osaa neuvoa parhaat silmälasiliikkeet siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086917- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483826Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513508
- 1883455
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242959- 672664
- 462501
- 131884