Kuka läks

..........

En kattonut, mut kuka äänestettiin pihalle?

21

821

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • godisawoman

      Julistetaan vasta tossa puolelta, eli ehit kattoon kyllä. Ja kyllä siitä täälläkin huudetaan aivan varmana.

      • ..........

        Kas, eikös ohjelma ollut ennen tunnin mittanen?
        Oikee läks.


      • godisawoman
        .......... kirjoitti:

        Kas, eikös ohjelma ollut ennen tunnin mittanen?
        Oikee läks.

        Multa meni taas ihan ohi... No en oo viittiny ees pistää telkkaria auki, katon tulokset sitten jostain.


    • Ääniosuus 58%

      • Little Brother

        tunti sitten mutta täällä ei saa ilmaista mitään. Lisäksi tein topicin heti kun te näitte tuloksen, sekin poistettiin. Syökää keskenänne rusinoita!


      • Little Brother kirjoitti:

        tunti sitten mutta täällä ei saa ilmaista mitään. Lisäksi tein topicin heti kun te näitte tuloksen, sekin poistettiin. Syökää keskenänne rusinoita!

        Mä alan kyllästyä sun tyyliin kirjoittaa tänne. Kynnys poistaa sun viestejä on tällä hetkellä aika matalalla... Skarpaa juttajas, ja tunge ne rusinat just sinne.


      • godisawoman
        Cesar kirjoitti:

        Mä alan kyllästyä sun tyyliin kirjoittaa tänne. Kynnys poistaa sun viestejä on tällä hetkellä aika matalalla... Skarpaa juttajas, ja tunge ne rusinat just sinne.

        Tunge niitä rusinoita yhtään mihkään, mulla on meinaan nälkä!


      • rallalllalllaalallaaa
        godisawoman kirjoitti:

        Tunge niitä rusinoita yhtään mihkään, mulla on meinaan nälkä!

        varmaan tykkäät poimis niitä rusinoits just sieltä hanurista..?


      • godisawoman
        rallalllalllaalallaaa kirjoitti:

        varmaan tykkäät poimis niitä rusinoits just sieltä hanurista..?

        Niin mä tulen ja paskon ne rusinat sun päälles.


      • erkki
        godisawoman kirjoitti:

        Niin mä tulen ja paskon ne rusinat sun päälles.

        justha sulla nälkä oli, joko ne muka ulos tulee? voit paskoo ihan minnes tykkäät, vaikka housuihisi, jos et vielä tiedä minne oikeesti kuuluu paskoa! älä turhaan uhoo, sun vähäinenkin adrenaliinis kuluu vaan hukkaan näillä sivuilla


      • godisawoman
        erkki kirjoitti:

        justha sulla nälkä oli, joko ne muka ulos tulee? voit paskoo ihan minnes tykkäät, vaikka housuihisi, jos et vielä tiedä minne oikeesti kuuluu paskoa! älä turhaan uhoo, sun vähäinenkin adrenaliinis kuluu vaan hukkaan näillä sivuilla

        Ohhoh, meillä on oikeen kova poju paikalla. Näytäs nyt kaikille naisille, kuinka sinne housuun paskotaan.


      • Adrenaliinit jylläämään
        godisawoman kirjoitti:

        Ohhoh, meillä on oikeen kova poju paikalla. Näytäs nyt kaikille naisille, kuinka sinne housuun paskotaan.

        Ai teillä on joku kova poju paikalla? Missä? Sä se et ainakaan puheistas päätellen oo, sen verran pehmosta tekstiä päästelet!!! Ja aivan naurettavaa toi sun uhoominen, taitaa paska kiinnostaa ja kiihottaa kun siitä juttua väännät? Eikös se niin ole, että siitä puhe mistä puute? Hyi helvetti!!!


      • godisawoman
        Adrenaliinit jylläämään kirjoitti:

        Ai teillä on joku kova poju paikalla? Missä? Sä se et ainakaan puheistas päätellen oo, sen verran pehmosta tekstiä päästelet!!! Ja aivan naurettavaa toi sun uhoominen, taitaa paska kiinnostaa ja kiihottaa kun siitä juttua väännät? Eikös se niin ole, että siitä puhe mistä puute? Hyi helvetti!!!

        Itse kinuat täällä adrenaliinin perään, taitaa miehet olla enemmän sun juttus. Etkä ole varmaan ikinä väittäny olevas kova jätkä, uskotaan...


      • Adrenaliinit jyllää edelleen
        godisawoman kirjoitti:

        Itse kinuat täällä adrenaliinin perään, taitaa miehet olla enemmän sun juttus. Etkä ole varmaan ikinä väittäny olevas kova jätkä, uskotaan...

        Ei tarvii kinuta adrenaliinien perään, kun niitä on ihan riittämiin omasta takaa! Mutta sulle annos ei olis pahitteeks. Miehet ei oo mun juttu eli voit homostella aivan rauhassa jossain muualla.


      • godisawoman
        Adrenaliinit jyllää edelleen kirjoitti:

        Ei tarvii kinuta adrenaliinien perään, kun niitä on ihan riittämiin omasta takaa! Mutta sulle annos ei olis pahitteeks. Miehet ei oo mun juttu eli voit homostella aivan rauhassa jossain muualla.

        "Ja minultahan löytyy ruista ranteesta, ei tartte porukoitten paljoa päätä aukoo ennen kuin meikä sen aukasee!" XD Voisit vähän vaikka itteäski kuunnella, vai pyöriikö sun päässäs adrenaliinin ja kusen lisäks muuta?


      • sama hemmo
        godisawoman kirjoitti:

        "Ja minultahan löytyy ruista ranteesta, ei tartte porukoitten paljoa päätä aukoo ennen kuin meikä sen aukasee!" XD Voisit vähän vaikka itteäski kuunnella, vai pyöriikö sun päässäs adrenaliinin ja kusen lisäks muuta?

        Vaikka sitä ruista ranteesta löytyykin, niin älä pelkää.. periaatteni on, että sunlaiset itikat jätetään rauhaan.. Väkivalta ei muutenkaan kuulu luonteeseeni tai edes tuollainen tyhjänpäiväinen uhoilu.. taitaa olla ihan sun oma juttusi. Huvittavuudesta: sussa ei oo mitää huvittavaa, vaikka pelkkä vitsi oletkin!


      • godisawoman
        sama hemmo kirjoitti:

        Vaikka sitä ruista ranteesta löytyykin, niin älä pelkää.. periaatteni on, että sunlaiset itikat jätetään rauhaan.. Väkivalta ei muutenkaan kuulu luonteeseeni tai edes tuollainen tyhjänpäiväinen uhoilu.. taitaa olla ihan sun oma juttusi. Huvittavuudesta: sussa ei oo mitää huvittavaa, vaikka pelkkä vitsi oletkin!

        "Väkivalta ei muutenkaan kuulu luonteeseeni tai edes tuollainen tyhjänpäiväinen uhoilu"
        Mitä muuta sä oot täällä tehny ku uhonnu? Huvittavuudesta: sä olet vitsi ja vielä niin naurettava sellanen. XD


      • vai apinako oletkin?
        godisawoman kirjoitti:

        "Väkivalta ei muutenkaan kuulu luonteeseeni tai edes tuollainen tyhjänpäiväinen uhoilu"
        Mitä muuta sä oot täällä tehny ku uhonnu? Huvittavuudesta: sä olet vitsi ja vielä niin naurettava sellanen. XD

        En ainakaan uhonnu.. toisin kuin sinä..
        ja tuo kommenttisi: "sä olet vitsi ja vielä niin naurettava sellanen. XD" on lainattu edellisestä kommentistani.. osaatko puhua itse ollenkaan vai toistatko vaan muiden sanoja?


      • godisawoman
        vai apinako oletkin? kirjoitti:

        En ainakaan uhonnu.. toisin kuin sinä..
        ja tuo kommenttisi: "sä olet vitsi ja vielä niin naurettava sellanen. XD" on lainattu edellisestä kommentistani.. osaatko puhua itse ollenkaan vai toistatko vaan muiden sanoja?

        "Huvittavuudesta: sussa ei oo mitää huvittavaa, vaikka pelkkä vitsi oletkin!"
        "sä olet vitsi ja vielä niin naurettava sellanen. XD"
        Oletko sä sokea vai jäikö peruskoulu väliin? Eiku niin, sähän oot semmonen muskelimasa, niillä ei järkeä paljon päässä ole. Ei taida sullakaan kaiken uhon ja haban keskelle pieniä aivosoluja mahtua.


      • Hemmo
        godisawoman kirjoitti:

        "Huvittavuudesta: sussa ei oo mitää huvittavaa, vaikka pelkkä vitsi oletkin!"
        "sä olet vitsi ja vielä niin naurettava sellanen. XD"
        Oletko sä sokea vai jäikö peruskoulu väliin? Eiku niin, sähän oot semmonen muskelimasa, niillä ei järkeä paljon päässä ole. Ei taida sullakaan kaiken uhon ja haban keskelle pieniä aivosoluja mahtua.

        Niin? Mä sanoin sua vitsiksi ja sitä sä olet, edelleen..!!
        Ja kuinkas ollakaan.. takaisin anataessas väitit mua.. yllätys, yllätys.. vitsiksi. Eikös just se oo apinointia? Jos sulla ei oo kaikki kohdallaan korvien välissä, niin ei tarvitse luulla että muilla olisi yhtä onnettomasti.
        Nettiä jos osaat käyttää, voin kertoa, että täältä löytyy sanasto, johon on koottu kaikenmaailman haukkumat, jotta sanavammaiset voisivat ottaa sieltä oppia ja puolustaa itseään. Käypä kurkkaamassa ja lainaa sieltä, saatais uutta puhdetta tähän väittelyyn. Sun kanssa on vaikea väitellä, kun et osaa tuoda mitään uutta juttuun!


      • godisawoman
        Hemmo kirjoitti:

        Niin? Mä sanoin sua vitsiksi ja sitä sä olet, edelleen..!!
        Ja kuinkas ollakaan.. takaisin anataessas väitit mua.. yllätys, yllätys.. vitsiksi. Eikös just se oo apinointia? Jos sulla ei oo kaikki kohdallaan korvien välissä, niin ei tarvitse luulla että muilla olisi yhtä onnettomasti.
        Nettiä jos osaat käyttää, voin kertoa, että täältä löytyy sanasto, johon on koottu kaikenmaailman haukkumat, jotta sanavammaiset voisivat ottaa sieltä oppia ja puolustaa itseään. Käypä kurkkaamassa ja lainaa sieltä, saatais uutta puhdetta tähän väittelyyn. Sun kanssa on vaikea väitellä, kun et osaa tuoda mitään uutta juttuun!

        Eli jostain netistäks sä oot noi juttus kopsannu ja sit syytät mua plagioinnista.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe