Totoro

näkymätön ystävä

Musitaako kukaan tällaista leffaa kuin, näkymätön ystävä (Tonari no Totoro) jota takavuosina näytettiin suomessakin. Latasin sen tänään ja sain eteeni todellista taidetta. Ladatkaa ihmeessä. Toi on taidetta.

10

2791

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vampira-

Muistan kun näin sen joskus pentuna tv:stä. Se oli todella hyvä

• Pikku-Saara

Se tuli joskus telkkarista kun olin pieni, ja sillon meijän äiti nauhotti sen. Se on kyllä ihana.

• akame90
        Pikku-Saara kirjoitti:

Se tuli joskus telkkarista kun olin pieni, ja sillon meijän äiti nauhotti sen. Se on kyllä ihana.

meijänkin äiti nauhotti sen sillon,
        onneks!
        Totoro on ihana!

• näkymätön ystävä
        akame90 kirjoitti:

meijänkin äiti nauhotti sen sillon,
        onneks!
        Totoro on ihana!

Musta sitä totoroa vois halata loputtomiin.

• Yaci
        Pikku-Saara kirjoitti:

minäkin näin totoron kun se tuli telkusta ^.^
        Totoro on yksi suosikki animeistani muuten tietääkö kukaan mistä sen sais videolle tai dvd??

• akame90
        Yaci kirjoitti:

minäkin näin totoron kun se tuli telkusta ^.^
        Totoro on yksi suosikki animeistani muuten tietääkö kukaan mistä sen sais videolle tai dvd??

dvd on ollu myytävänä ainakin filmifriikissä muistaakseni, mutta siinä ei ole suomenkielisiä tekstityksiä, eikä totoroa mielestäni ole missään suomi-teksteillä myytävänä..

videolla totoroa ei taida olla myynnissäkään
        eli suomenkielisillä teksteillä se tuli vain telkkarista

näin luulisin

• Kkos

lähes pakkohan sitä on tämä yksi loistavimmista Hayao Miyazakin tuotoksista muistaa.

muistelisin että tämä kyseinen leffa on YLEllä jo näytetty kolmesti (tai ainakin olen sen mielestäni kolme kertaa nähnyt YLEn kanavilta)

• Ensimmäinen anime jonka nauhoitin. Eihän siihen aikaan paljon muuta tullutkaan. Taas kerran Miyazaki-sanilta huippuluokkan katsottavaa. Olisinko ollut 8 (?) kun tuon ensimmäisen kerran näin. x)

• Ash

Juu nähty on moneen otteeseen ja videokin meni rikki. xD Sain hommattua DVD:lle, mutta siinä pahuksessa on VAIN enkkudubbaus (raiskaus! >_

• -nigella

Mä luulin, että naapurini Totoro olis joku UUSI leffa SUOMESSA. Ei oo! Mä oon nähny tän leffan aikasemminkin, joskus noin 11 vuotta sitten! Turha ihmisten on sanoa että naapurini totoro on ihan uusi elokuva Suomessa kun se ei ole! Sitä mä en vaan tajua että miks Totoro näytettiin uudestaan elokuva teattereissa koska se on tullu aikasemmin televisiostakin.. Huooh..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6023
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4782
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2833
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe