mitä uuteen

gta:han??

eli listataan tänne meidän pelaajien "toivomukset" mitä ensi vuonna tuolevaan gta:ssa sais olla alla omat ehdotukset

-vuoden ajat (lunta jne)
-monta erinlaista kaupunkia
-enemmän autoja
-hahmon muokkaus alusta lähtien (ihon väri,hiukset jne)
-autoihin vilkut ja valot (ite saa laittaa)
-jarru ja pakki eri nappuloihin
-eläimiä
-enemmän tehtäviä (myös "sivu" tehtäviä)
-ihmisille voi jutella
-reallistisemmat poliisit esim.ylinopeudesta lähtee perään
- ja paljon muuta
(vahvistettua tietoja uudesta gta:sta
-tulee ensi vuoden huhti-kesäkuussa (ps3)
-pelin nimi gta 4
-isommat peli alueet kuin koskaan
-ihmiset kaduilla erinäkösiä
-lyhyemmät lataus ajat
-kuvia saataneen joulukuussa 2005-tammi-helmikuussa 2006

10

597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buupo

      siihen pitää tulla enemmän lentokoneita kiitos

    • Jope

      -Ei ehkä tartte realistisempia poliiseja. Ne nimittäin ois jatkuvasti perässä. Paitsi jos ne antas vaan sakot ylinopeudesta tai muista liikenne rikkomuksista.
      -Prätkääkin pitäs pystyä tuunaamaan.
      -Ehottomasti eläimiä

      • CrazyMazy

        autot pitää pystyä maalaamaan muutenkin kuin vaan pain & sprayssa, enemmän tuunattavaa.


      • gta:ehdoton fani
        CrazyMazy kirjoitti:

        autot pitää pystyä maalaamaan muutenkin kuin vaan pain & sprayssa, enemmän tuunattavaa.

        realistinen kaupunki
        enemmän autoja
        sais ostaa vaatteita pelin aluasta ei ihon väri muokkausta koska sit siit tulis sims peli
        laivoja vois kaapata
        tenemmän missioneija.


    • kalvotaiteilija

      Samanlaisen tunnelman kuin Vice Cityssä. Mielestäni San Andreas ehkä meni liian pitkälle kehityksessä...? Se on vain minun mielipide.

    • kee.tee.aa

      Mitä mitä!!

      Mä en ookkaan kuullu mistään GTA4:sta ?!?

      Missä sellaisen tekemisestä/ilmestymisestä ollaan kirjoitettu?

      • 99% tuo

        rockstars on jo aloittanut kyseisen pelin tekemistä (noin 2kk sit kun ne sai pleikkari 3 tiedot)pelin projekti nimi on tällä hetkellä gta next mutta 99%se tulee kauppoihin gta 4 nimellä.kuten aikasemmin sanottu se tulee olemaan julkaisu peli pleikkari 3 joka tulee ensi vuoden keväällä (tai toisten lähdeitten mukaan 2007)eli jo ensi vuonna ehkä päästään pelaamaan uutta gta:ta. tämä tieto on lukenut ainakin tiltin uutisissa,pleikkarin kotisivuilla ja tais olla peliplaneetassakin


    • AAASSS

      ETTÄ AUTOON TULISI NOPEUSMITTARI!!!!!!!!!!

    • -autoista kuluu bensa ja joutuu tankata
      -voi ottaa liftareita kyytiin
      -jos auto hajoo voi soittaa hinausauton
      -lentokoneilla pitäis pystyy tekee "r3"tehtäviä
      -radioa pystyis kuuntelee myös kävellessä/pyöräilessä
      -pystyy ryöstää kauppoja kuten vicessä
      -talot,puut sun muut hajoo jos niitä päin ajaa (ja jää hajalle eikä korjaannu kun ajaa korttelin ympärin)
      -jne jne

    • fgdfgdfg

      joo toi nopeusmittari kyl ois hyvä ja sit vois olla vesiskoottereita. hyvä ois myös jos ois sellanen pitkä meri matka johonki toiseen saareen nii vois kaapata semmosen ison laivan sillä vois tykittää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe