eli listataan tänne meidän pelaajien "toivomukset" mitä ensi vuonna tuolevaan gta:ssa sais olla alla omat ehdotukset
-vuoden ajat (lunta jne)
-monta erinlaista kaupunkia
-enemmän autoja
-hahmon muokkaus alusta lähtien (ihon väri,hiukset jne)
-autoihin vilkut ja valot (ite saa laittaa)
-jarru ja pakki eri nappuloihin
-eläimiä
-enemmän tehtäviä (myös "sivu" tehtäviä)
-ihmisille voi jutella
-reallistisemmat poliisit esim.ylinopeudesta lähtee perään
- ja paljon muuta
(vahvistettua tietoja uudesta gta:sta
-tulee ensi vuoden huhti-kesäkuussa (ps3)
-pelin nimi gta 4
-isommat peli alueet kuin koskaan
-ihmiset kaduilla erinäkösiä
-lyhyemmät lataus ajat
-kuvia saataneen joulukuussa 2005-tammi-helmikuussa 2006
mitä uuteen
10
597
Vastaukset
- buupo
siihen pitää tulla enemmän lentokoneita kiitos
- Jope
-Ei ehkä tartte realistisempia poliiseja. Ne nimittäin ois jatkuvasti perässä. Paitsi jos ne antas vaan sakot ylinopeudesta tai muista liikenne rikkomuksista.
-Prätkääkin pitäs pystyä tuunaamaan.
-Ehottomasti eläimiä- CrazyMazy
autot pitää pystyä maalaamaan muutenkin kuin vaan pain & sprayssa, enemmän tuunattavaa.
- gta:ehdoton fani
CrazyMazy kirjoitti:
autot pitää pystyä maalaamaan muutenkin kuin vaan pain & sprayssa, enemmän tuunattavaa.
realistinen kaupunki
enemmän autoja
sais ostaa vaatteita pelin aluasta ei ihon väri muokkausta koska sit siit tulis sims peli
laivoja vois kaapata
tenemmän missioneija.
- kalvotaiteilija
Samanlaisen tunnelman kuin Vice Cityssä. Mielestäni San Andreas ehkä meni liian pitkälle kehityksessä...? Se on vain minun mielipide.
- kee.tee.aa
Mitä mitä!!
Mä en ookkaan kuullu mistään GTA4:sta ?!?
Missä sellaisen tekemisestä/ilmestymisestä ollaan kirjoitettu?- 99% tuo
rockstars on jo aloittanut kyseisen pelin tekemistä (noin 2kk sit kun ne sai pleikkari 3 tiedot)pelin projekti nimi on tällä hetkellä gta next mutta 99%se tulee kauppoihin gta 4 nimellä.kuten aikasemmin sanottu se tulee olemaan julkaisu peli pleikkari 3 joka tulee ensi vuoden keväällä (tai toisten lähdeitten mukaan 2007)eli jo ensi vuonna ehkä päästään pelaamaan uutta gta:ta. tämä tieto on lukenut ainakin tiltin uutisissa,pleikkarin kotisivuilla ja tais olla peliplaneetassakin
- AAASSS
ETTÄ AUTOON TULISI NOPEUSMITTARI!!!!!!!!!!
-autoista kuluu bensa ja joutuu tankata
-voi ottaa liftareita kyytiin
-jos auto hajoo voi soittaa hinausauton
-lentokoneilla pitäis pystyy tekee "r3"tehtäviä
-radioa pystyis kuuntelee myös kävellessä/pyöräilessä
-pystyy ryöstää kauppoja kuten vicessä
-talot,puut sun muut hajoo jos niitä päin ajaa (ja jää hajalle eikä korjaannu kun ajaa korttelin ympärin)
-jne jne- fgdfgdfg
joo toi nopeusmittari kyl ois hyvä ja sit vois olla vesiskoottereita. hyvä ois myös jos ois sellanen pitkä meri matka johonki toiseen saareen nii vois kaapata semmosen ison laivan sillä vois tykittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664