moikka kaikki!!!

marsuli-lupuliini

moikka kaikki taas kerran;)
saako marsuille antaa kurkkua???
entä minkä ikäsiks marsut yleensä elää??
kiitti kun vastaatte ja AJOISSA:)

11

410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SilverFox

.. kurkua kyllä voi antaa, mutta ei suositella annettavan jatkuvasti ja kovin paljoa. Suurimmaksi osin (n.90%) kurkku on pelkkää vettä joten ravintoarvoa ei liiemmin ole.
      Marsujen elinikä n.4-8v.
      itselläni 3v. ja 4v. marsu vaarit, mutta elämänsä kunnossa ovat vielä, näyttelyssäkin kehuttu joten hyvinhoidettu marsu voi elää kovinkin pitkään.

• shygirl13

No,marsuille antaa kurkkua muttei kovin paljoa. olen lukenut kirjasta, et ne voi elää 6- 8 vuotiaiksi. :):)

• marsuli-lupuliini

moikka!!!! kiitti kun vastasit mulle, jaap että niinkin vanhaks, mutta onneks ees niin vanhaks, oisin luullu että 4-5 vuotiaiks!!!!!:)

• täti

kurkusta vielä sen verran, että vaikka se on suurimmaksi osaksi vettä, sillä on sellainen hiukan kummallinen vaikutus, että se poistaa muutakin nestettä kehosta; voi siis kuivattaa pienen marsun pientä kehoa. Tekee saman myös ihmiselle, mutta ihminen on isompi ja kehossa siis enemmän vetta, joten ei ole ihmiselle niin vaarallista!

• marsuli-lupuliini

kiitti vassustas;) se oli tosi ns "mielenkiintonen ja mukava" :)
        mutta ei muuta:)

• Radilloca

Edellisiin viesteihin viitaten, kurkku tosiaan kannattaa pitää pelkkänä "silloin-tällöin"-herkkuna. Jatkuvasti syötettynä se tosiaan kuivattaa munuaisia. Pitkä elinikää edesauttavat oikeanlainen hoito ja lajikumppanin seura.

• marsuli-lupuliini

olen kuullutkin että se kuivattaisi marsujen munuaisia...;( mutta mulla oli ihan vaan sitä että onko sulla omii marsui, ois kiva jos ois ja sitten kanssa ois kiva jos juttelisit munkaa tääl kans kaikista marsuihin liittyvistä asioista:) mulla on oma marsu tai siis 2 omaa marsua ja ne on 3 vuotiaita ja POIKIA;)
        no mutta ei muuta:).................................................................................................................................................

• Radilloca
        marsuli-lupuliini kirjoitti:

olen kuullutkin että se kuivattaisi marsujen munuaisia...;( mutta mulla oli ihan vaan sitä että onko sulla omii marsui, ois kiva jos ois ja sitten kanssa ois kiva jos juttelisit munkaa tääl kans kaikista marsuihin liittyvistä asioista:) mulla on oma marsu tai siis 2 omaa marsua ja ne on 3 vuotiaita ja POIKIA;)
        no mutta ei muuta:).................................................................................................................................................

... tuo viestisi oli minulle tarkoitettu, niin minulla on kyllä tällä hetkellä yksi marsu. Aikaisemmin oli kaksi, sillä sain itselleni äidin ja tyttären eläkepäiville siskoltani. Tytär valitettavasti jouduttiin lopettamaan kesällä virtsatietulehdusten takia. Mutta tämä neljä ja puolivuotta vanha äippämarsu jakselee edelleen mainiosti. Kunhan pääsen muuttamaan omaan kämppään, oli suunnitelmissa kokeilla josko se huolisi toista marsua kaverikseen:)

Ovatko muuten nuo kaksi marsuasi veljeksiä?

• marsuli-lupuliini
        Radilloca kirjoitti:

... tuo viestisi oli minulle tarkoitettu, niin minulla on kyllä tällä hetkellä yksi marsu. Aikaisemmin oli kaksi, sillä sain itselleni äidin ja tyttären eläkepäiville siskoltani. Tytär valitettavasti jouduttiin lopettamaan kesällä virtsatietulehdusten takia. Mutta tämä neljä ja puolivuotta vanha äippämarsu jakselee edelleen mainiosti. Kunhan pääsen muuttamaan omaan kämppään, oli suunnitelmissa kokeilla josko se huolisi toista marsua kaverikseen:)

Ovatko muuten nuo kaksi marsuasi veljeksiä?

on ne.... ai sulla on niinkin ikävästi käynyt...
        ;(

• Radilloca
        marsuli-lupuliini kirjoitti:

on ne.... ai sulla on niinkin ikävästi käynyt...
        ;(

niin. Mutta elämä jatkuu ja onhan minulla edelleen tuo ihana marsumamma luonani:)

• marsuli-lupuliini
        Radilloca kirjoitti:

niin. Mutta elämä jatkuu ja onhan minulla edelleen tuo ihana marsumamma luonani:)

aivan;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4980
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1089
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1033
    5. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      987
    6. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      75
      940
    7. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      8
      897
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      832
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      55
      742
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      713
    Aihe