onko jollain linkkiä talon purkuvideoihin tms.
latasin videon jossa iso cat ajaa volvon yli ja murskaa sen kauhalla.
sellaisiakin ku sais.
yleensä videoita missä käy ilmi kaivureiden voima
talon purkuvideoita?
8
4430
Vastaukset
- sadv
fetissinsä kullakin...
- Volvo
Tissi ja missä kerro?
- telafriikki
en vaan tiedä miten saisin levitettyy?
voisin laittaa kuukunan galleriaan, mut ku ne ovat Quick time mowie muodossa. pitäis kait muuttaa niitä jotenki .avi:ksi?
mutta DC ohjelmas mulla on ne jaos ;)- Lisää
Millä hubilla ja nickillä niitä dc:eessä jakelet
- telafriikki
Lisää kirjoitti:
Millä hubilla ja nickillä niitä dc:eessä jakelet
käytän seuraavia hubeja:
NL Hardcore techno, mikes-smokehouse.no-ip.org
nikki [MSH]'klubitus.sparffo
tai
TH€ HARЀR $T¥L€, hardcoreforlive.no-ip.info:411
nikki klubitus.sparffo
jos laitat priva viestin hubin kautta niin avaan sulle auto slotin ;)
jaossa on todella paljon puskukone kuvia ja videoita paljon muuta mielenkiintoista tavaraa ;)
- maamies pellollansa
Et halua tietää tästä... mutta Granbyssä muuan Heemeyer-niminen mies teki amokjuoksun pillarilla vajaat kaksi vuotta sitten. Videoleikkeitä siitä löytyy netistä - tässä yksi:
http://onembk.com/Main/Multi-Media/Killdozer.wmv
Lisää tietoa Heemeyerin pillarirallista Googlella:
http://www.google.com/search?client=opera&rls=fi&q=Granby covered a bulldozer in armor&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8- kaivurikuski
olisko noita videoita enemmänkin tuosta tappaja pillarista koska tuo ei tuntunut minulla pelaavan.
- telafriikki
kaivurikuski kirjoitti:
olisko noita videoita enemmänkin tuosta tappaja pillarista koska tuo ei tuntunut minulla pelaavan.
mulla on iso kasa jaossa, mut tarvit DC ohjelman että saat imutettua ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2805411- 704996
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234375Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484116- 513830
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363707- 413428
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo873097Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv672958Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu232698