Onko kukaan muu huomannut etä MSM aiheuttaisi pahanhajuisia pieruja? MSM on rikkyhdiste ja samaahan sipulikin tekee. Voiko siis olla mahdollista kun olen huomannut vähän sen sorttista muta en tiedä johtuuko se MSM:stä.
MSM ja pahanhajuiset pierut
4
1338
Vastaukset
- dreidl
Totta ihmeessä kaikki rikkiyhdisteitä sisältävät tuotteet saavat infernaalisen löyhkän aikaan.
Lopeta sen käyttäminen, jos löyhkä häiritsee.
Tuuleta kovasti...- Kaasutehdas
varmaan tuuletella:) Se kuitenkin auttaa mun kipuihini ja on luonnonmukainen tuote. On mulla reseptitulehduskipulääkkeitäkin kaapissa mutta niistä tulee maha niin kipeäksi että täytyy syödä vielä kalliimpia mahansuojalääkkeitä:(( Tämä haiseva pieru on kuitenkin pienempi paha kuin mahahaava. Eikä se mitään masiivista ole. Kysäisinpähän vain jos joku muu olisi huomannut saman ilmiön.
- Sadettaja1
...sade sisältää tuota MSM:ää eli olet saanut yliannostuksen. :D
- sirpa
Kauankohan olet käyttänyt MSM -jauhetta? Olisiko kyseessä suoliston puhdistuminen. Aika tekee tämän ilmiön poistumisessa tehtävänsä.Ja millaisella annostuksella olet tuotetta käyttänyt? Onko vatsasi toiminut hyvin nyt? Voisit ajatella myös maitohappopakteerien käyttämistä normalisoimaan suoliston bakteeritasapainoa!www.pihtipudas.net/kuntositi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862