kaulavaltimo

anneli

onko kellään leikattu kaulavaltimonahtaumaa jos on niin kerrotko....

4

14573

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eila mäkinen

Hei vaan kyselit kaulavaltimon ahtaumaleikkauksesta. Kerrompa tässä minulle tehtiin 14.8. kaulavaltimon ns. rassaus. kaulassa noin 15cm haava ja valtimo puhdistettiin ja haava kii se oli siinä. Puolitoista viikkoa lomaa töistä tikit pois 10pv päästä ja nyt olen menossa 13.9:ttä jälkitarkastukseen taussiin tampereelle.Haava vähän hikoillessa vielä kirvelee mutta eiköhän se tästä.Jos olet ajatuksissa tehdä saman niin suosittelen ei paha tosin minä halusin että toimenpide tehtiin nukutuksessa sama olisi voitu tehdä puudutuksella.

• kxtaawi

Kun itselläni on outoja epileptisiä
        yöllisiä kohtauksia
        tuli vaan mieleeni voisiko kaulavaltimo
        tukkeutua tai verenkierto hidastua
        tai muutoin valtimot mennä makuuasennossa
        huonoon asentoon ja aiheuttaa
        epileptistyyppisen kohtauksen.

kiitos.

• Tarmo.K

Kaulavaltimo lekattiin 12/07.Ensimmäinen leikkaus tehtiin..Kunnes valtimo meni uudestaan tukkoon ja vasen puoli halvautui n.tunniksi. Uusinta leikkaus tehtiin vuorokauden sisällä.
        Jo kesällä tunsin "tehojen"hiipuvan,ilmoitin lääkärille,ilmoitti kuuluvan asiaan..?!Nyt kävin lääkärillä ja otettiin ultra kuvia,Suoni on menossa tukkoon uudestaan..Ja taas leikkaukseen!!Olet onnekas,kun olet selvinnyt vähällä..Hyvää joulua!!

• eila m
        Tarmo.K kirjoitti:

Kaulavaltimo lekattiin 12/07.Ensimmäinen leikkaus tehtiin..Kunnes valtimo meni uudestaan tukkoon ja vasen puoli halvautui n.tunniksi. Uusinta leikkaus tehtiin vuorokauden sisällä.
        Jo kesällä tunsin "tehojen"hiipuvan,ilmoitin lääkärille,ilmoitti kuuluvan asiaan..?!Nyt kävin lääkärillä ja otettiin ultra kuvia,Suoni on menossa tukkoon uudestaan..Ja taas leikkaukseen!!Olet onnekas,kun olet selvinnyt vähällä..Hyvää joulua!!

Kiitos vaan joulu toivotuksista hyvää joulun odotusta myös sinulle. Valitettavaa että sinulla on noin paljon hankaluuksia tämän vaivan puitteissa, minä olen ollut onnekas että ei ainakaan vie ole tullut uusia vaivoja sairastamani sepelvaltimo taudin takia .Toivotan kuitenkin sinulle jaksamista ja onnistuneita hoitotoimenpiteitä tulevaisuudessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      3545
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3330
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2781
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      45
      2527
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1963
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1609
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    9. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1268
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    Aihe