nythän

nilsiltä viedään

oikeus korvauksiin. se riittää kun saa sakot jostain pyssynromuista.

5

552

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan sama,

vaikka sieltä olis löytyny ohjuksia,ei vaikuta. NG nostaa korvaukset ja sinä revit perseesi niitä verorahoja tienatessasi,joilla korvaukset maksetaan.RYYDY SIIHEN!!!

• käyttää

ne korvauksensa myös siihen mistä ne saadaan, eli maineesa menetyksestä. Käyttäkööt ne myös maineen puhdistamiseen, ja palkkaa niillä rahoilla kunnolliset tutkijat jotta oikea murhaaja saataisiin selville, ja Nisse vapautuu kaikista epäilyistä joita vielä ihmisillä on.

• andiamo
        käyttää kirjoitti:

ne korvauksensa myös siihen mistä ne saadaan, eli maineesa menetyksestä. Käyttäkööt ne myös maineen puhdistamiseen, ja palkkaa niillä rahoilla kunnolliset tutkijat jotta oikea murhaaja saataisiin selville, ja Nisse vapautuu kaikista epäilyistä joita vielä ihmisillä on.

Ja höh.
        Eiköhän se ole poliisin tehtävä ottaa selvää rikoksesta. Tutkija Tuominen voisi puolella palkalla ottaa kolmen vuoden projektiksi tutkia sitä kuukautisrättiä. KRPn kellarikerrokseen hänelle ikkunaton toimisto tutkimista varten.

Nils sen sijaan voi käyttää toivottavasti mahdollisimman suuren korvausrahansa makeaan ja paheelliseen elämänmenoon.

• kellekkin
        andiamo kirjoitti:

Ja höh.
        Eiköhän se ole poliisin tehtävä ottaa selvää rikoksesta. Tutkija Tuominen voisi puolella palkalla ottaa kolmen vuoden projektiksi tutkia sitä kuukautisrättiä. KRPn kellarikerrokseen hänelle ikkunaton toimisto tutkimista varten.

Nils sen sijaan voi käyttää toivottavasti mahdollisimman suuren korvausrahansa makeaan ja paheelliseen elämänmenoon.

on tärkeää. Itse ainakin haluaisin todistaa syyttömyyteni kaikella mahdollisella tavalla jos joku murhaajaksi epäilisi. Jos tietäisin olevani syytön, niin en haluaisi jättää sellaista epäilyä ilmaan että olisinkin syyllinen jos minulla olisi mahdollisuus puhdistaa epäilyt itsestäni.

Mielestäni vapaus ja hyvä elämä on tärkeämpää, kuin ylellinen elämä ja paheelliset elämäntavat.

Tarkoitatko kuukautisrätillä sitä kirveen säilytyspussia?

• andiamo
        kellekkin kirjoitti:

on tärkeää. Itse ainakin haluaisin todistaa syyttömyyteni kaikella mahdollisella tavalla jos joku murhaajaksi epäilisi. Jos tietäisin olevani syytön, niin en haluaisi jättää sellaista epäilyä ilmaan että olisinkin syyllinen jos minulla olisi mahdollisuus puhdistaa epäilyt itsestäni.

Mielestäni vapaus ja hyvä elämä on tärkeämpää, kuin ylellinen elämä ja paheelliset elämäntavat.

Tarkoitatko kuukautisrätillä sitä kirveen säilytyspussia?

Tarkoitan tyynyliinaa jossa oli vierasta verta ja spermaa. Koska sillä ei Nisseä voinut sitoa tapahtumiin niin sillä ei ollut merkitystä.
        Kirveen säilytyspussiksi en sitä ole kuullut mainittavan? Ainakaan Bodomin faktojen joukossa. Eli minkä kirveen?

Siitäpä vasta ruljanssi puhkeaisi jos kaikki rikoksesta epäillyt rupeaisivat itse tutkimaan rikoksia. Ja ostaisiko Nisse poliisilta erikoispalveluja tutkintaan niillä korvausrahoilla vai miten se käytännössä pelaisi? Ei kyllä ihan heti tule mieleen edes maailmalta vastaavaa tapahtuneen.

Eikä mielestäni kenelläkään ole enää mahdollisuutta ottaa vedenpitävästi selvää mitä Bodomilla tapahtui, liikaa on aikaa kulunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      9
      2781
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2621
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2317
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1894
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1473
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1463
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1154
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1005
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      958
    Aihe