Sukeva...

Blaah...

Onko täällä muitaki kun minä kenen ystävä/puoliso on tuolla...?Mun mies lähtee sinne tänään ja ois kiva vaihtaa ajatuksia..

20

3240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on..

se munkin mies ollut jo jonkin aikaa..

• tapaamisista..

...että miten ne tapahtuu..?Ei kuulema saa koskettaa toista ollenkaan tapaamisen aikana..?onko totta?

• ..........
        tapaamisista.. kirjoitti:

...että miten ne tapahtuu..?Ei kuulema saa koskettaa toista ollenkaan tapaamisen aikana..?onko totta?

mies on ollut sukevalla jo jonkin aikaa. Tapaamisissa ei saa koskettaa, ne suoritetaan päätalolla pitkän pöydän ääressä jossa vartijat istuu pöydän päässä kyyläämässä.. Ei ole kyllä mitään herkkua ne tapaamiset silloin kun on paljon porukkaa eikä kuule mitään ja ei pysty puhumaan mitään yksityisiä asioita kun kaikki kuuntelee vieressä. Mutta jaksamista toiselle linnaleskelle!

• ja samoin
        .......... kirjoitti:

mies on ollut sukevalla jo jonkin aikaa. Tapaamisissa ei saa koskettaa, ne suoritetaan päätalolla pitkän pöydän ääressä jossa vartijat istuu pöydän päässä kyyläämässä.. Ei ole kyllä mitään herkkua ne tapaamiset silloin kun on paljon porukkaa eikä kuule mitään ja ei pysty puhumaan mitään yksityisiä asioita kun kaikki kuuntelee vieressä. Mutta jaksamista toiselle linnaleskelle!

Kovastippa helpottikin joo tuo tieto..kääk..miten voi olla koskettamatta ihmistä ketä kaipaa niin paljon että sydämmeen sattuu??

• johnnypekko

Milläs käytte sukevalla tapaamassa.Voisin antaa auto lainaksi jos joku tarttee sitä tapaamis matkoille. Itse asun Helsingissä.

• tiiä tuota

Täytyy kahtoo..en kyl tosiaan tiiä millä sinne meen..jollain..

• kerro
        tiiä tuota kirjoitti:

Täytyy kahtoo..en kyl tosiaan tiiä millä sinne meen..jollain..

Onko tuo Sukeva millanen paikka olla - jos niinku pakosta sinne joutuu meneen? Kantsiiko jotain erityistä tietää etukäteen, ettei tulis turhia ongelmia?

• ^Jennuti^
        kerro kirjoitti:

Onko tuo Sukeva millanen paikka olla - jos niinku pakosta sinne joutuu meneen? Kantsiiko jotain erityistä tietää etukäteen, ettei tulis turhia ongelmia?

Mun mies ei ainakaan tunne kovin kuuluvansa sinne..siellä on kuulema vähän ihme porukkaa..Toivon vaan että sul on tuttuja siel..voi tulla muuten aika yksinäinen reissu..Olen kuullut myös juttua että heikommat jää alakynteen joka asiassa siellä..että kannattaa pitää varansa.En mä tahdo pelotella mutta tämmöistä olen kuullut.Eikä ole siis varmaa onko edes totta koko homma..

• viisaampi
        ^Jennuti^ kirjoitti:

Mun mies ei ainakaan tunne kovin kuuluvansa sinne..siellä on kuulema vähän ihme porukkaa..Toivon vaan että sul on tuttuja siel..voi tulla muuten aika yksinäinen reissu..Olen kuullut myös juttua että heikommat jää alakynteen joka asiassa siellä..että kannattaa pitää varansa.En mä tahdo pelotella mutta tämmöistä olen kuullut.Eikä ole siis varmaa onko edes totta koko homma..

Miks ei elä normejen mukaa, nyt pikkuset itkee tääl että kukaan ei ymmärrä voi ei, minun "KILTTI" MIEHENI. Ootte säälittäviä! Ei toimita väärin niin ei joudu myöskään VANKILAAN!!

• rotja

meillä isäntä lähtee maanantain kuljetuksella kuopion kautta sukevalle.. 4v:n tuomio edessä. ei ole hauskaa.

• oitkä on...

miehesi tuomio..toivottavasti jaksat sen ajan!

• hää.

tapost? vai mist.

• esko
        hää. kirjoitti:

tapost? vai mist.

Mikä sun miehen nimi on?

• rotja
        esko kirjoitti:

Mikä sun miehen nimi on?

2Xtörkeä pahoinpitely ja kuolemantuottamus..nimee en laita mut keski-suomest lähti

• Nimetön
        rotja kirjoitti:

2Xtörkeä pahoinpitely ja kuolemantuottamus..nimee en laita mut keski-suomest lähti

ollu aiemmin linnassa?

• rotja
        Nimetön kirjoitti:

ollu aiemmin linnassa?

onhan tuo ollut useitakin kertoja..

• Sonjahh..

No samat täällä..poikakaveri lähti sukevalle istumaan 4vuotta (ainakin ja lisää on tulossa)ja viikko hänen lähdön jälkeen sain tietää että odotan muksua tälle tyypille..

• Anonyymi

Onko sukevalla elinkautisvankeja?

• Anonyymi

Sun äijä saa käyttöönsä Reddit, Youtube ja instagram tilit niin ei tuu ikävä. Tarkista itse RISEN sivu. jopa jengiläisillä Riihimäellä tilit. Voi kirjoottaa niille.

• Anonyymi

Että voi olla tosissanne, pelkkiä provoja?

Murhamiehillä ei pitäisi olla mahdollisuutta elämiseen sen kummemmin, kuin uhrillakaan.

Häkkiin syanidikapseli, jonka voisivat ottaa normi-ihmisten suojaksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      292
      6526
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2039
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1780
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1251
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1247
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      168
      1153
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1126
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      52
      1025
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1011
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      962
    Aihe