Onko pelissä autoromuttamoa jossa auton voisi romuttaa ja siitä saisi rahaa? Voiko rekkaan laittaa mitään kärriä kiinni ja voiko jollain rekalla kuljettaa toisia autoja? Voiko linja-autolla kuljettaa ihmisiä?
GTA VIce City kysymyksiä
4
506
Vastaukset
- jarska
en oo ihan varma oko siel auto romuttamoa, mut mun mielest siel ei oo.Rekkaan ei voi laittaa kärryä perään.en oo varma voika linja autolla kuljettaa,ei ehkä.
eli ei ole romuttamoa eikä pysty rekkaan liittämään mitään mutta bussilla pystyy kuljettaa ihmisiä ja siitä saa rahaa (pysähtyy bussipysäkin kohdalle niin silloin saattaa joku tulla kyytiin)
- BusDriver
Rekkaan saa liitettyä perävaunu vasta GTA: San Andreaksessa.
Linja-autoliikennettä pystyy harjoittamaan. Mutta täytyy ajaa sillä uudemmalla harmaalla 3-akselisella linja-autolla. Se vanhempi 2-akselinen bussi, jossa on ulkoneva keula, ei ole kykenevä ottamaan matkustajia. Yhdestä matkustajasta saa aina 5$.
Autoromuttamo löytyy vain GTA 3:sesta.- gtaa
niin voiko kun ei tullu selväks;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945422
- 564171
- 322365
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282198Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161835- 151484
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331332Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201148T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431041- 221038