moikka! nyt olis hakusessa hyvä, nuorekas kampaamo hyvinkäällä! oon käyny ikuisuuden samalla vanhalla tädillä ja nyt on saatava jotain muutosta :) eli, mitä suosittelette? villimimmi ilmeisesti ainakin olis hyvä? toisaalta olis kiva bonus jos hinta vielä olis kohtuullinen... ;) vinkkejä tänne kiitos :)
kampaamo hyvinkäällä?
8
2279
Vastaukset
- Hyvinkäällä
...ja siellä Sannan tuoliin, johan toimii!
t: tyytyväinen asiakas- Pirki
Itse olen kyllästynyt siihen, että kampaajalla on aina ne yhdet ja samat naistenlehdet, joissa puhutaan toisten ihmisten yksityisasioista ja joudun kuuntelemaan kampaajani ja muitten asiakkaitten yksityiselämästä. Menen kampaajalle hoidatuttamaan hiuksiani enkä terapoimaan muita.
Löytyykö kampaamoa, jossa toisia ei tarvisi hoitaa?
- Hyvinkääläinen mies
Hyvinkäällä on mun mielestä yks hyvä parturi-kampaamo TWISTER sielä on kolme kaunista naista ja ei oo mitään vanhoja tätejä.Tytöt osaa leikata tosin hyvin just sillein kun halut tai jos annat heille vapaat kädet niin ei tarvitse pelätä et tarttis lähteä pipo päässä pois.Itse olen antanut heille vapaat kädet ja olen ollut tyytyväinen leikkaukseen.Kaikki kolme tyttöä osaa leikata tosi hyvin ja ne keskustelee asiaikkaiden kanssa jos tahtoo.Suosittelen et koitas tätä parturi
- tukka
Sannan tuoliin ja tulos on taattu!
Terv myös erittäin tyytyväinen asiakas
- minä
jos haluat vain hiustenleikkuun niin monitorin parturissa naisten hiustenleikkuu 12 euroa ja miesten 10 euroa. Muuta siellä ei valitettavasti tehdä...Ainakin toinen parturi osaa tehdä nuorekasta jälkeä, on mun kaveri :)
- tyydyttynyt
twisteriin vaan ja marjalle aika ni hyvä tulee...on muuten kiva katella sen pyllyä samalla kun se siinä PYÖRII
- pitkätukkainen tyttö
kokeile Leaa hämeenkadulla, asiallinen ja mukava. kohtuuhintainen. itse olen käynyt jo pari vuotta
- Suza
Hyvinkäällä avataan marraskuussa uusi tasokas parturikampaamo. Kuulemma Villimimmin entisiä tyttöjä. Kauppalankadulla www.hiusstudiouniikki.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770