Kun istun tässä täyttämässä kaikki palstat. Kävin tuolla vanhempien palstalla Ellit ja taas täällä.
Monta syytä miksi koiran hankkiminen on parempi kuin lapsen: Siis leikkimielellä.
Aina kun kirjoittaa ongelmista joku ehtii sanomaan ois pitänyt tietää, kun teki lapsen tai hankki koiran jne.
minulla on 3 lasta ja yhdellekään en saanut minkäänlaista takuita tai palautusoikeutta kun laitokselta kotiin lähdettiin, neuvoloissa roketetaan ja punnitaan saa yleisluontoisia neuvoja, entäs jos lapsi ei opi on sopeutumaton, häiriintynyt, luonnevikainen, niin syyttävä sormi osittaa vanhempia.
Koiran kasvattajalta saa tietoa rotuominaisuuksista, ruokintaohjeet voi kysyä neuvoa koulutuksesta ja jos pentu osoittautuu vialliseksi voi sada rahat takaisin tai palauttaa, on joitain takuita.
Ainahan lapsenkin voi antaa pois, mutta koirasta luopuminen käy helpommin siihen ei sekaannu yhteiskunta sääntöineen.
Tyttäreni aikoo tyytyä koiriin eikä enää liikakansoittaa maailmaa, ihan viisas ratkaisu.
Onkohan mulla tylsää?
4
426
Vastaukset
vaikka ei sen puoleen, en minä pojistani luopuisi, en millään ainakaan nyt enää. Nyt kun ne ovat aikuisia ja poissa kotoa, niin nyt niitä vasta mukava härnätä on. Ja voi veljet, kun niille tulee jälkikasvua pääsen minä vuorostani näyttämään niitä sormella ,paheksuva ilme naamallani. Mutta ei ,vanhempi avokkinsa kera loukkasivat minua ja ostaa pläjäyttivät kissan ja komian ostivatkin ja samalla takasivat minun poispysymiseni sillä olen todella allerginen kissoille. Viisaita tuo sukupolvi.
- exultimus
Koirissa on sekin hyvä puoli ettei se ole kärräämässä isäntää/emäntää vanhainkotiin ensimmäisen tilaisuuden tullen.
- kuin sinne ..
ruikuta autoa lainaan/omistukseen.
- sakunMamma
kuin sinne .. kirjoitti:
ruikuta autoa lainaan/omistukseen.
Mulla on tuosta vielä iso osa edessä, vaikka jonkinlaista harjoitteluosiota onkin jo vilauteltu. Tyhmiä ollaan molemmat vanhukset - eivätkä oikein osanneet laskea yksi ynnä yksi, kun vihjaisin, ettei sellaisille vanhemmille synny lapsiksi mitään ainstaineja, joten passaa ajatella jakaessaan Nimityksiä. Liikaa on rajoitettu ja kaikki kaveritkin saavat enemmän ihan kaikkea hampurilaisia myöten. En jaksanut huomauttaa, että jossakin perheissä tulee nyrkkiäkin enemmän kuin meillä ... huoh ...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h473143- 342855
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070